.....................



دریافت کارنامه نتیجه کنکور 98 با استفاده از شماره داوطلبی و شناسنامه

3 روش مشاهده نتایج کنکور سراسری 98

گام اول برای مشاهده و دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۸ ورود به سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 جهت دریافت کارنامه می باشد که در زیر کامل توضیح داده شده است، گام دوم ورود به قسمت سراسری و کلیک بر روی مشاهده کارنامه اولیه کنکور سراسری ۹۸ می باشد و گام سوم با در دست داشتن شماره پرونده و یا شماره داوطلبی و ش شناسنامه می توانید تاریخ اعلام نتایج کنکور 98 خود را مشاهده نمایید.

راهنمای گام به گام تصویری دریافت کارنامه کنکور 98

در گام سوم بسیاری از داوطلبان از مشاوران ما سوال می پرسند که چگونه با در دست داشتن شماره داوطلبی و یا پرونده نتایج کنکور خود را دریافت کنیم ؟ و اگر شماره داوطلبی و یا پرونده را گم کرده باشیم چگونه و چه راهی برای مشاهده کارنامه کنکور سراسری ۹۸ می باشد؟ ما در اینجا هر دو حالت را بررسی می کنیم.

روش اول دریافت کارنامه نتیجه کنکور 98 با استفاده از شماره داوطلبی و شناسنامه (راحترین روش)

روش اول دریافت کارنامه با شماره داوطلبی و شناسنامهروش اول دریافت کارنامه با شماره داوطلبی و شناسنامه

روش دوم دریافت نتایج کنکور 98 بر اساس شماره پرونده و کد رهگیری

روش دوم مشاهده نتایج کنکور با شماره پرونده و کد رهگیریروش دوم مشاهده نتایج کنکور با شماره پرونده و کد رهگیری

روش سوم نحوه دریافت نتایج کنکور بر اساس شماره سریال و شماره پرونده

روش سوم با استفاده از شماره پرونده و شماره سریالروش سوم با استفاده از شماره پرونده و شماره سریال

دریافت نتایج کنکور سراسری ۹۸ بدون شماره داوطلبی و شماره شناسنامه

برای آن دسته از داوطلبانی که شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را برای اعلام نتایج کنکور گم کرده اند و دسرسی ندارند مشاوران ما می توانند در قسمت ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش نسبت به بازیابی ش داوطلبی اقدام نمایند لطفا برای بازیابی اطلاعات کنکور سراسری ۹۸ خود با مشاوان ما در تماس باشید.

سامانه اعلام نتایج کنکور سایت sanjesh

سامانه اعلام نتایج کنکور 98 سایت سازمان سنجش(sanjesh.org) می باشد که داوطلبان می توانند با روش های بالا در قسمت اعلام نتایج کنکور سایت سنجش می توانند کارنامه خود را مشاهده نمایند، مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش با دارا بودن بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی در سطح کشور تا رسیدن به شهر, رشته و دانشگاه مورد نظرتان و موفقیت در کنکور سراسری 98 در کنار شما خواهد بود.

مشاوره تحصیلی اعلام نتایج کنکور 98 درخت دانش

در صورتی که تمایل دارید از راهنمایی ها و مشاوره های ارزشمند مشاوران تحصیلی درخت دانش بهره مند شوید و یا در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98, سایت انتخاب رشته کنکور 98, منابع مفید و یا چگونگی هدفگذاری و برنامه ریزی برای کنکور سراسری98 می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

،



:: برچسب‌ها: 3 روش مشاهده نتایج کنکور سراسری 98، نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۸، تاریخ اعلام نتایج کنکور 98، راهنمای گام به گام تصویری دریافت کارنامه کنکور 98، مشاهده کارنامه کنکور سراسری ۹۸، دریافت کارنامه نتیجه کنکور 98 با استفاده از شماره داوطلبی و شناسنامه، دریافت نتایج کنکور 98 بر اساس شماره پرونده و کد رهگیری، نحوه دریافت نتایج کنکور بر اساس شماره سریال و شماره پرونده، دریافت نتایج کنکور سراسری ۹۸ بدون شماره داوطلبی و شماره شناسنامه، سامانه اعلام نتایج کنکور سایت sanjesh، مشاوره تحصیلی اعلام نتایج کنکور 98 درخت دانش، سامانه اعلام نتایج کنکور 98، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در شنبه 5 مرداد 1398

و ساعت 16:32


دریافت ذفترچه کارشناسی ارشد بر اساس استعداد درخشان دانشگاه آزاد 98

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 بدون کنکور آزاد استعداد درخشان آغاز شد

امروز شنبه 5 مرداد ماه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون درخشان دانشگاه آزاد 98 آغاز شد و داوطلبان می توانند پس از خرید کارت اعتباری آزمون در سایت azmoon.org دانشکاه آزاد به مبلغ 53 هزار تومان تهیه نمایند و با استفاده از کد دسرسی انتخاب رشته مندرج در کارنامه کنکور ارشد 98 خود و مراجعه به سایت نسبت به انتخاب 100 کد رشته محل متناسب با مجموعه امتحانی انتخاب نمایند.

توصیه می شود: برای انجام انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 بدون کنکور و معرفی رشته های جدید تخصصی خود، بر اساس رتبه و تراز دانشگاه آزاد، شانس قبولی را از طریق مشاوران مجرب درخت دانش بالا ببرید، کافیست برای ارتباط با مشاوران مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

دریافت دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 با آزمون

برای دریافت و دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد 98 با آزمون می توانید لیست رشته ها و مجموعه های کد محل دانشگاه ها را از لینک زیر مطالعه نمایید:

دریافت ذفترچه کارشناسی ارشد بر اساس استعداد درخشان دانشگاه آزاد 98

انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 استعداد درخشان

دانشگاه آزاد اسلامی جهت پذیرش دانشجو دوره های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد آزاد بدون کنکور بر اساس استعداد درخشان (شرایط جدید اعلام شد) در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته به صورت با آزمون و بدون آزمون اقدم به جذب دانشجو می نماید.

ثبت نام داوطلبان و متقاضیان بدون کنکور کارشناسی ارشد برای از 5 مرداد ماه آغاز شده است که توصیه می شود برای اطلاع از شرایط، رشته های جدید و نحوه انتخاب رشته با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید و برای دریافت دفترچه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد 98

کارشناسی ارشد بدون کنکور ناپیوسته دانشگاه آزاد بدون آزمون

این بند شامل فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه آزاد خواهد بود. داوطلبان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون آزمون مجاز به انتخاب حداکثر 100 رشته محل از یک مجموعه از جدول شماره یک دفترچه راهنما هستند. این داوطلبان  با پرداخت 460000 ریال ثبت نام اینترنتی خود را انجام خواهند داد.

داوطلبان باید حتما فارغ التحصیل مقطع کارشناسی بوده و رشته انتخابی متجانس و همنام با رشته فارغ التحصیل دوره کارشناسی خود را در مجموعه انتخاب نماید.

اولویت پذیرش دانشجو در کارشناسی ارشد بدون کنکور

اولویت پذیرش دانشجو در بدون کنکور دانشگاه ازاد مقطع کارشناسی ارشد در رشته محل دانشگاهی فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی اوست. چنانچه به هر دلیلی مانند محدودیت ظرفیت پذیرش یا عدم ارائه آن رشته در دانشگاه مورد نظر باشد، اولویت پذیرش 100 کد رشته محل انتخابی خواهند بود.ضمنا نقل و انتقالات دانشجویی دربدون آزمون این دانشگاه امکان پذیر نیست.انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98


:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 بدون کنکور آزاد استعداد درخشان آغاز شد، انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد 98، دریافت دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 با آزمون، دریافت ذفترچه کارشناسی ارشد بر اساس استعداد درخشان دانشگاه آزاد 98,

نوشته شده توسط mobinhossini در شنبه 5 مرداد 1398

و ساعت 16:30


مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98

مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور 98

مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و رشته های بدون کنکور در این بازه زمانی تا آخر شهریور مهمترین انتخاب های یک دانش آموز در دوره تحصیلی می باشد و می تواند آینده شغلی و تحصیلی را رقم بزند، نقش مشاور و مشاوره رایگان تحصیلی رایگان می تواند بر اساس فاکتور های جدید انتخاب رشته، رتبه و تراز، سهمیه و بومی گزینی، ظرفیت رشته و دانشگاه، تراز آخرین نفر قبولی در رشته و ... نقش تعیین کننده در قبولی رشته دلخواه داشته باشد.

مشاوره انتخاب رشته

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98

امسال بر خلاف سال های گذشته با وجود اینکه دو نظام آموزشی داشته ایم، نظام جدید و قدیم، مشاوره انتخاب رشته از اهمیت بالایی برخوردار است و امسال توصیه شده است که نرم افزار های انتخاب رشته ملاک اصلی انتخاب رشته کنکور سراسری 98 قرار ندهیم و بتوانید از مشاورانی که تجربه کافی در امر انتخاب رشته دارند کمک بگیریم و یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

نتایج کنکور سراسری 98

انتخاب رشته کنکور سراسری 98

برای انتخاب رشته تخصصی کنکور سراسری 98، با هزینه حداقل، بر اساس رتبه و رشته دلخواه، معرفی دانشگاه های با ظرفیت بالا، رشته های پزشکی بدون کنکور و .. با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

مشاوره انتخاب رشته های بدون کنکور تاپ دانشگاه آزاد مهر 98

بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری 98 بعد از مشاهده کارنامه و نتایج اولیه کنکور سراسری 98 خود که رتبه بالایی کسب کرده اند نا امید شده و اینطور فکر می کنند که باید یک سال دیگر منتظر بشن و سخت درس بخونن تا در رشته مورد علاقشون قبول بشند، در حالی که خبر خوب برای این دانش آموزان که نتوانستد در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 قبول بشند این است که:

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 85% درصد رشته ها را بدون کنکور پذیرش خواهد داشت و اکثر رشته ها را بدون کنکور داریم و اصلا نیازی به آزمون نیست و ملاک اصلی سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم می باشد که برای مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور آزاد توصیه می کنم بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

پزشکی بدون کنکور

مشاوره انتخاب رشته چیست؟

بر خلاف تصور بسیاری از مردم، مشاوره تحصیلی انتخاب رشته پند و اندرز دادن نیست و همچنین دستور دادن و تعیین تکلیف کردن نیست. مشاوره را می توان یک نوع هنر دانست که افراد مشاور با داشتن مهارت و صلاحیت علمی و حرفه ای تلاش نموده تا با روشهای منطبق بر اصول منطقی و تجربی بتوانند بهترین راه  را برای رسیدن به مقصد و هدف عالی مراجع خود بپیمایند.

با کمک کردن به مراجع در زمینه خودشناسی و علایق خود تمام راه های ممکن را نمایش داده و مراجع را آگاه نماید که در صورت انتخاب عواقب اجتماعی، صرف وقت، هزینه، میزان ریسک ناشی از این انتخاب، وضعیت بازار کار، وضعیت ادامه تحصیل در رشته مورد نظرو ... ، بهترین راهها را به آنها نشان داده تا مراجع با اطمینان کامل از شناخت درباره رشته انتخابی ادامه راه را بپیماید.

در انتخاب رشته نکاتی را باید مدنظر داشته باشیم که در مقاله نکاتی درباره انتخاب رشته ذکر نموده ایم دوستان می توانند برای یه انتخاب رشته هوشمندانه بر روی نکاتی درباره انتخاب رشته کلیک نمایند.

نکته مهم:

 

توجه به سهمیه در کنکور 98 و انتخاب رشته 98 ضروری می باشد در صورت امکان سهمیه ها(سهمیه 5درصد یا سهمیه منطقه) را به خوبی درج نمایید.



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور سراسری 98، انتخاب رشته کنکور سراسری 98، نتایج اولیه کنکور سراسری 98، مشاوره انتخاب رشته های بدون کنکور تاپ دانشگاه آزاد مهر 98، مشاوره انتخاب رشته چیست؟، مشاوره تحصیلی انتخاب رشته، نکاتی درباره انتخاب رشته ، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در شنبه 5 مرداد 1398

و ساعت 16:28


انتخاب رشته کنکور سراسری 98

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98 سازمان سنجش

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98 سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد که برای ورود به فرم انتخاب رشته در سایت باید اول و وارد سایت به آدرس بالا شده و بعد در قسمت سراسری بر روی انتخاب رشته کنکور 98 کلیک نمایید و با استفاده از شماره داوطلبی و پرونده وارد سیستم انتخاب رشته شوید برای اطلاع از سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 کلیک نمایید. 

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 مهمترین مرحله و انتخاب در زندگی تحصیلی یک دانش آموز می باشد که پس از 12 سال درس خواندن می تواند نتیجه آن را در یک آزمون ببیند، از این رو مشاوره انتخاب رشته کنکور 98 نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد ازجمله انتخاب رشته کنکور تجربی 98 چون تعداد متقاضی در این رشته تقریبا دو برابر رشته های دیگر می باشد.

انتخاب رشته کنکور 98 آخرین قطعه پازل و معمای کنکور سراسری 98 می باشد که در اینجا سعی داریم به طور مفید برای شما داوطلبان  مراحل و نحوه اولویت بندی و انتخاب رشته - فاکتورهای مهم - آخرین رتبه های قبولی رشته های پزشکی و پیراپزشکی و مهندسی و ... را توضیح دهیم.

انتخاب رشته کنکور سراسری 98

اهمیت اولویت بندی انتخاب رشته کنکور سراسری 98

معمولا بیشتر دانش آموزان و متقاظیان بعد از مشاهده نتایج کنکور سراسری 98 و دریافت رتبه با سرگردانی و دلهره نگران انتخاب رشته خود هستند خیلی از این دانش آموزان می دانند که به چه رشته ای علاقه دارند و کدام دانشگاه بهتر است ولی نحوه اولویت بندی تعداد انتخاب رشته ها که می تواند زندگی تحصیلی و حتی آینده دانش آموز را رقم بزند را آگاهای کافی ندارند و میترسند که چه رشته و دانشگاه هایی رو در 20 اولویت اول قرار دهند.

ما در این مقاله اول از هر چیز فاکتورهای مهم انتخاب رشته را توضیح می دهیم که هر دانش آموز باید بر اساس این فاکتور های اولیه رشته و دانشگاه خود را انتخاب نماید و برای اولویت بندی حتما از نظر مشاور و مشاوره تحصیلی رایگان انتخاب رشته تخصصی و باتجربه نیز استفاده نماید.

در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 باید چه معیارهایی را در نظر گرفت؟

در انتخاب رشته کنکور ۹۸ تمامی رشته ها گام اول (انتخاب رشته) می باشد که کلا هر کدام از رشته ها بر اساس هدف های دانش آموز به سه دسته تقسیم می شوند:

  1. انتخاب رشته با هدف استخدامی
  2. انتخاب رشته با هدف کارآفرینی
  3. انتخاب رشته با هدف مهاجرت

این بدان معناست که اول از هر چیز در انتخاب رشته کنکور 98 داوطلب مشخص نماید که هدف از ادامه تحصیل و یا کسب در آمد (بازار کار) در رشته انتخابی در کدام زمینه باید باشد و اولویت بندی را چگونه و با کدام معیار انتخاب نماید و همچنین باید بدانیم در قسمت رشته های کارآفرین اگر هدف بازار کار باشد می توانیم حتی رشته های پردرآمد تر از پزشکی انتخاب نماییم.

مهمترین فاکتورهای انتخاب رشته کنکور سراسری 98

در نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته ها ملاک های زیادی(بیش از 20 فاکتور) باید مورد توجه قرار گیرد که در اینجا به مهمترین فاکتورها می پردازیم:

  • ظرفیت دانشگاه ها و رشته ها در سال 1398
  • رتبه کنکور 98 در زیر گروه ها و تراز نمره و مقایسه آن با نظام جدید و قدیم
  • اطلاع در مورد ظرفیت رشته های دانشگاه های پردیس و آزاد و رتبه های آنها (دانشگاه های دارای رشته های خوب و شهریه)
  • رتبه و تراز آخرین نفره قبولی در کنکور سال گذشته
  • علاقه به رشته
  • توانایی در رشته
  • بازارکار رشته
  • مشاوره از مشاور باتجربه در امر انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98

مشاوره و راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش با در نظر گرفتن مهمترین ملاک های انتخاب رشته و اولویت بندی 1398، معرفی رشته ها از نظر 3 معیار مهم، معرفی رشته های کار آفرین، معرفی سطح دانشگاه ها، و آخرین رتبه قبولی سال 97 تمامی رشته ها، انتخاب رشته تخصصی و تضمینی به صورت تلفنی و حضوری و ... شما می توانید به راحتی با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل با این مشاوران ما در تماس باشید.

دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 به نسبت دفترچه کنکور سراسری 97 متفاوت خواهد بود که داوطلبان می توانند در قالب یک انتخاب رشته منظم و با دریافت راهنمایی های لازم از مشاورین درخت دانش بهترین انتخاب ها را داشته باشند.

در لینک زیر می توانید لیست رشته ها و دفترچه کنکور سراسری را مشاهده نمایید.

دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 خود را به مشاورین درخت دانش بسپارید.

کنکور سراسری سال 98 متفاوت تر از کنکور سالهای گذشته خواهد بود به گونه ای که ورودی های نظام جدید در بزرگترین ماراتن کشور نقش ویژه ای را ایفا خواهند کرد که ما در اینجا سعی داریم به روز ترین اطلاعات را نسبت به شرایط برگزاری کنکور سراسری 98، شانس قبولی داوطلبان کنکوری های نظام جدید، میزان ظرفیت رشته ها را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد در ارتباط باشید.

انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98

انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی به دلیل بالا بودن تعداد شرکت کنندگان و متقاضیان معمولا از حساسیت بیشتری برخوردار می باشد که پیشنهاد می کنیم که از راهنمایی های مشاوران استفاده نمایید.

 

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش با تجربه های زیاد خود در راستای اهداف بلند مدت و کوتاه مدت آموزشی تحصیلی در تمامی مقاطع همراه شما خواهند بود. با آرزوی موفقیت برای داوطلبان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور پیشنهاد میکنیم که آخرین قطعه معما و پازل بزرگترین ماراتن علمی کشور را بدون دغدغه به مشاوران تحصیلی درخت دانش بسپارید. داوطلبان می توانند برای دریافت و پاسخ سوالات آموزشی تحصیلی خود از طریق راههای ارتباطی زیر به صورت حضوری و غیرحضوری از مشاوره و راهنمایی های مشاوران درخت دانش بهره لازم را ببرند.برای بهره بردن از پانسیون مطالعاتی درخت دانش می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.



:: برچسب‌ها: سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98 سازمان سنجش ، سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98، انتخاب رشته کنکور سراسری 98، انتخاب رشته کنکور 98 ، اهمیت اولویت بندی انتخاب رشته کنکور سراسری 98، نتایج کنکور سراسری 98، مشاوره تحصیلی رایگان، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در چهار شنبه 2 مرداد 1398

و ساعت 12:43



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by derakhtedaneshh ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید
mobinhossini69@gmail.com




mobinhossini




انتخاب رشته کنکور سراسری 98
ثبت نام مدارس شاهد 97-98
سایت هدایت تحصیلی پایه نهم
پذیرش بدون کنکور دامپزشکی
ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا
سجا
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد نیمسال اول
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان derakhtedaneshh و آدرس derakhtedaneshh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا






انتخاب رشته در پایه نهم به دهم چه زمانی می باشد؟
زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون آزمون نیمسال دوم ۹۸ مشخص شد
محرومیت کنکور سراسری ۹۸ شامل چه افرادی نمی شود؟
تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98
ظرفیت دانشگاه ها و رشته ها در سال 1398
سایت اعلام نتایج پیش ثبت نام مدارس شاهد www.saja.medu.ir
ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98
زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98
مشاوره ثبت نام مدارس شاهد
پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99
حمل خرده بار از چین
حمل و سفارش از چین به ایران
فروش جلو پنجره لیفان

تمام لينکها







medu , , ir، , derakhte-danesh , sanjesh , org، , ir , saja , ثبت نام مدارس شاهد 97-98 , sajaa , ثبت نام مدارس شاهد , تیزهوشان , انتخاب رشته پایه نهم , نمونه سوالات تیزهوشان پایه نهم 97 – 98 , لیست مدارس تیزهوشان تهران ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: