.....................



ثبت نام مدارس تیزهوشان ورودی سال 99 آغاز شد

ثبت نام مدارس تیزهوشان ورودی سال 99 آغاز شد

آزمون ورودی مدارس دوره ی اول و دوم متوسّطۀ استعدادهای درخشان به منظور شناسایی و جذب دانش آموزان مستعد جهت ادامۀ تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان دوره اول و دوم متوسطه و  در 1399-1400راستای  اجرای مصوّبات شورای عالی آموزش و پرورش، آزمون ورودی استعدادهای درخشان  برای سال تحصیلی برگزار می شود.

به داوطلبان گرامی توصیه می  شود مطالب این مقاله و راهنمای تکمیل نمون برگ تقاضانامۀ ثبت نام را با  دقّت مطالعه کرده و با اطّلاع کامل، نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون  مذکور اقدام گردد. توجه : آزمون های مذکور برای دانش آموزان مدارس داخل و خارج از کشور به صورت هم زمان برگزار خواهد شد. مسئولیت اطلاع رسانی به دانش آموزان مدارس خارج از کشور در خصوص ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 99 و شرکت در آزمون بر عهده مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور است.

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 99-1400

همانطور که در سایت اطلاع رسانی تیزهوشان ( hoosh.medu.ir ) اعلام شده و دفترچه ثبت نام منتشر شده است ثبت نام آزمون تیزهوششان از تاریخ 26/11/99 تا رز دوشنبه مورخ 03/11/99 ادامه خواهد داشت.

نکته قابل توجه در باب موضوع ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان تمامی اطلاعات و مشخصات مدارس تیزهوشان هنگام ثبت نام در سایت قابل مشاهده خواهد بود. ثبت نام به صورتی اینترنتی توسط داوطلبان انجام خواهد شد و بعد از دریافت کد عبور همگام از مدیر مدرسه تمامی داوطلبانی که واجد شرایط هستند می توانند در آزمون تیزهوشان ثبت نام کنند.

زمان توزیع کارت ورود به جلسه در آزمون مدارس تیزهوشان 99-1400

کارت ورود به جلسه آزمون استعداد های درخشان هفتم و تکمیل ظرفیتت پایه دهم در تاریخ 01/01/1399 در سایت آزمون منتشر و داوطلبان می توانند برای دریاافت کارت ورود به جلسه و  اطلاعات بیشتر با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشند.

تاریخ برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 99-1400

سنجش پایه هفتم دانش آموزان داخل و خارج کشور در تاریخ 4/2/99 ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد و برای داوطلبان پایه دهم ساعت 14 بعدازظهر روز پنجشنبه 04/02/99 برگزار خواهد شد. یادآوری در باب موضوع زمان برگزاری و تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه از طریق راههای ارتباطی زیر اطلاع رسانی خواهد شد.

مشاوره تحصیلی تیزهوشان درخت دانش

مشاورین مجرب درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان سال تحصیلی 99-400 ، برنامه ریزی درسی تیزهوشان، معرفی منابع آزمون تیزهوشان، مشاوره و برنامه ریزی درسی همراه شما خواهند بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید. با آرزوی مموفقیت برای تمامی داوطلبان آزمون استعدادهای درخشان دوره دبیرستان اول و دوم

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام مدارس تیزهوشان ورودی سال 99 آغاز شد، زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 99-1400، ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 99، hoosh, medu, ir، زمان توزیع کارت ورود به جلسه در آزمون مدارس تیزهوشان 99-1400، تاریخ برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 99-1400، تاریخ برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 99-1400، ثبت نام آزمون تیزهوشان، برنامه ریزی درسی تیزهوشان، معرفی منابع آزمون تیزهوشان، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در دو شنبه 28 بهمن 1398

و ساعت 11:22


نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 99

نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 99

  • در زیر مراحل نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 را مشاهده می نمایید.
  • تکمیل نمون برگ اینترنتی تقاضانامه ثبت نام
  • بارگذاری فایل عکس اسکن شده در فرمت جی پی جی
  • پرداخت وجه در فروردین ماه انجام خواهد شد در صورتی که برای پرداخت مشکلی داشتید بعدا اطلاع رسانی خواهد شد. مبلغ و هزینه ثبت نام 25 هزارتومان خواهد بود و دریافت هر گونه مبلغ اضفی غیرقانونی و مواظب کلاهبرداری در این زمینه باشید.
  • ثبت نام اولیه و دریافت کدرهگیری اولیه الزامی است.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان سال 99

داشتن تابعیت ایرانی

ثبت نام اتباع غیرایرانی تابع بخشننامه

کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس نوبت دوم پایه پنجم و کسب مقیاس خیلی خوب در نوبت اول پایه ششم ( در صورتی که یک عنوان درسی مقیاس خوب باشد ثبت نام وی بلامانع می باشد.

داشتن حداقل معدل کل سالانه پایه هشتم سال 97-98 جهت ثبت نام ورودی پایه دهم

توجه:  دانش آموزان پایه نهم مدارس استعدادهای درخشان از شرکت در آزمون ورودی معاف هستند. پذیرش نهایی این دسته از دانش آموزان در مدارس استعداده ای درخشان مطابق   1398-1399آموزان در پایه دهم ، منوط به احراز شرایط ادامه تحصیل در پایه نهم سال تحصیلی است.  0311/11/10 مصوبه شانزدهمین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش

مشاورین تحصیلی درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام همراه شما عزیزان خواهند بود.

شماره تماس با مشاورین درخت دانش: 9099072943 تماس از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کد

ویژگی ابزار سنجش پایه هفتم

محتوای سنجش پایه هفتم شامل:

  • هوش
  • استعداد
  • خلاقیت

می باشد.

مواد امتحانی آزمون پایه دهم

مواد امتحانی پایه دهم شامل استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی می باشد. 50 درصد آزمون استعداد تحصیلی و 50 درصد آزمون استعداد تحلیلی می باشد. پاسخ های غلط یک نمره منفی خواهد داشت.

ضرایب دروس امتحانی پایه دهم

در جدول زیر ضرایب دروسی امتحانی پایه دهم با منابع دروس را می توانید مشاهده نمایید.

ثبت نام آزمون تیزهوشان سال 99

 

- سؤالات استعداد تحلیلی به  شیوه چهارگزینه ای (فقط با یک پاسخ درست تر) به منظور ارزیابی توانایی تحلیل، ریشه یابی، طبقه بندی، سازماندهی مطالب و مباحث گوناگون، طراحی می شود.

- سؤالات استعداد تحصیلی، به شیوه چهارگزینهای (فقط با یک پاسخ درست تر) در سطح محتووای کتابهای درسی، با تأکید بر سطوح بالای شناختی، تلفیق دانش، مفاهیم و مهارتهای دو یا چند ماده درسی در برخی از سؤالات، طرحی می شود.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاورین مجرب درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان سال تحصیلی 99-400 ، برنامه ریزی درسی تیزهوشان، معرفی منابع آزمون تیزهوشان، مشاوره و برنامه ریزی درسی همراه شما خواهند بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید. با آرزوی مموفقیت برای تمامی داوطلبان آزمون استعدادهای درخشان دوره دبیرستان اول و دوم



:: برچسب‌ها: نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 99، نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99، شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان سال 99، سنجش پایه هفتم، مواد امتحانی آزمون پایه دهم، ضرایب دروس امتحانی پایه دهم، مشاوره تحصیلی درخت دانش، برنامه ریزی درسی تیزهوشان، معرفی منابع آزمون تیزهوشان، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در دو شنبه 28 بهمن 1398

و ساعت 11:21


هدایت تحصیلی و انتخاب رشته

هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم چگونه است؟

هدایت تحصیلی و انتخاب رشته، همانطور که از اسم آن مشاهده می کنیم به معنای راهنمایی و مشخص کردن یک مسیر برای ادامه تحصیل در رشته های مختلف می باشد تا بر اساس آن دانش آموزان بتوانند بصورت آگاهانه شاخه و رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند.

راهنمایی و هدایت تحصیلی دانش آموزان عزیز (هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم) باید بر اساس توانایی آنها، علاقه، بازار کار و پیش بینی و آینده نگری انجام خواهد شد و هیچ اجباری برای دانش آموزان به سمت رشته های خاص وجود ندارد؛ البته با توجه به شروطی همچون  کف نمره برای برخی رشته ها لازم است دانش اموزان به توصیه های فرم های هدایت تحصیلی دقت کنند.

برای رشته‌هایی مانند علوم تجربی ، ریاضی، علوم انسانی، فنی وحرفه ای و شاخه کاردانش در گرایش‌های صنعت و کشاورزی، باید دانش آموز در برخی دروس متناسب با رشته موردنظر ، حداقل نمره تعیین شده را کسب کند وگرنه ثبت نام او در اولویت‌های چهارگانه صورت می‌گیرد.

برای مشاوره و راهنمایی چگونه انتخاب رشته کنیم در پایه نهم و شرایط ورود به هر کدام از رشته ها، بازار کار در چهار سال آینده هر کدام از رشته ها، معرفی تمامی رشته ها و تکمیل فرم های هدایت تحصیلی می توانید با شماوران مجرب ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید

هدف اصلی هدایت تحصیلی و انتخاب رشته 99-1400

و چندین سوال دیگر در باب موضوع هدایت تحصیلی باعث مشغولی ذهن دانش آموزان برای انتخاب رشته شده است. در اینجا سعی بر این داریم به معرفی سایت هدایت تحصیلی پایه نهم بپردازیم و به پاسخ سوالات شما دوستان عزیز را در این مقاله و مقاله های مرتبط  بدهیم.

هدف اصلی نظام تعلیمی و تربیتی رساندن دانش آموزان به سطحی از تمایزیافتگی است که خود بصورت کاملا آگاهانه و با توجه به استعدادها توانایی‌ها و رغبت‌های خویش و همچنین ظرفیت‌ها و محدودیت‌های محیطی، آزادانه انتخاب کنند و سپس تصمیم گیری نهایی کیفی خود را در تعامل سه جانبه میان خودشان خانواده و مشاور انجام دهند.(هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم)

سال تحصیلی 97-98 برای هدایت تحصیلی یک سال متفاوتی خواهد بود چون که براساس اطلاعات منتشر شده از لحاظ انتخاب افراد شاهد افزایش ظرفیت هایی که اعلام شده هستیم.

برای هدایت تحصیلی هیچ گونه اجباری وجود ندارد و برای رشته هایی که علاقمندان آن زیاد هستند، افزایش ظرفیت وجود خواهد داشت تا اگر دانش آموزی قصد ورود به رشته ای را داشت، به تقاضای او پاسخ داده شود؛ چراکه با توجه به آمار تعداد کمی از دانش آموزان در رشته تحصیلی مورد علاقه خود مشغول به تحصیل هستند بنابراین سال نهم باید جدی گرفته شود.

در حال حاضرتعداد افراد فارغ التحصیل بیکار در کل کشور بسیار است و نسبت به هزینه های تحصیل انها، بهره برداری لازم صورت نگرفته است لذا ارائه سامانه هدایت تحصیلی راه حل مناسبی برای پیشگیری از مشکلات آتی جوانان و جامعه میباشد.

حد نصاب نمره درسی برای پذیرش در هر رشته در سال 99-1400

بر اساس ضوابط هدایت تحصیلی ابلاغ شده ، کف نمره تعیین شده در دروس تخصصی برای مثال در رشته های ریاضی و تجربی 14 میباشد و مبنای کف نمره، مجموع نمرات سه سال هفتم، هشتم و نهم میباشد که البته نمره سال نهم دارای ضریب ۳ و نمره سال هفتم و هشتم دارای ضریب یک هستند.

هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم

مشاوره انتخاب رشته نهم

اهمیت نقش مشاور در انتخاب رشته بهترین رشته های فنی حرفه ای 98 بر اساس شرایط و توانایی های داوطلب و رشته مورد علاقه و نیازهای کنونی جامعه می تواند در نقش گرفتن آینده هر داوطلب نقش بسزایی داشته باشد، برای مشاوره انتخاب رشته های فنی حرفه ای و معرفی رشته های دانشگاهی فنی حرفه ای و بازارکار هر کدام از رشته ها می توانید از طریق شماره 9099072943 بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

رشته های فنی حرفه ای

لیست رشته های تجربی با معدل مورد نیاز

زمان شروع سامانه هدایت تحصیلی

هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش آموزان برای ورود به مقطع متوسطه دوم پس از اعلام نتایج امتحانات نهایی و از نیمه دوم تیرماه آغاز می‌شود. پس از پایان امتحانات نمره‌های سال هفتم و هشتم هم وارد سامانه میشود و اولویت های دانش آموز تعیین می‌شود.

پس از امتحانات خرداد کارنامه کتبی در اواخر خرداد صادر شده و پس از آن کارنامه هدایت تحصیلی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و دانش آموزان میتوانند برای ثبت نام به مدارس متوسطه دوم مراجعه کنند. فرآیند هدایت تحصیلی از ۱۵ تیرماه به بعد آغاز شده و اعلام زمان مراجعه به مدارس برای دریافت فرم‌های هدایت تحصیلی پس از بررسی ظرفیت‌های رشته های مربوطه از سوی مناطق مختلف صورت خواهد گرفت.

دو فرم اصلی برای هدایت تحصیلی وجود دارد: 

     1) فرم توصیه نامه

     2) فرم زمانبندی  

این فرم‌ها از ۲۰ تیرماه صادر می‌شود و دانش‌آموزان و خانواده‌ها می‌توانند از طریق مدارس متوسطه اول نسبت به دریافت آنها اقدام کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت این فرم ها (هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم) بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاهده فرم های هدایت تحصیلی

فرآیند ثبت‌نام در دو هفته انتهایی تیر و دو هفته ابتدایی مردادماه صورت می‌گیرد و ثبت‌نام براساس اولویت‌های زمان‌بندی که به دانش‌آموز اعلام شده میباشد و دانش‌آموز مراجعه کرده و ثبت‌نام می‌کند.

اولویت های انتخابی برای دانش آموزان در دستورالعمل جدید

12 اولویت انتخابی برای هر دانش آموز در دستورالعمل جدید وجود خواهد داشت و برای هر دانش آموز با توجه به عملکرد درسی اش در هر رشته چهار فرصت ثبت نام وجود دارد تا بر اساس اولویت خود در آن رشته در دوره دوم متوسطه ثبت نام اش را انجام دهد. عملکرد تحصیلی اعم از نمرات دروس در پایه های هفتم، هشتم و نهم مد نظر قرار داده میشود.

  • محدودیت ثبت نام بر اساس محدوده جغرافیایی برای پایه دهم در شرایط خاص برداشته خواهد شد و برخی دانش آموزان می‌توانند در مدارس مناطق دیگر ثبت نام خود را انجام دهند

ظرفیت های مجاز برای ثبت نام دانش اموز در هر رشته

ظرفیت هرمنطقه برای رشته‌های تحصیلی مختلف مشخص شده است و هرفرد با توجه به  امتیاز و رتبه ای که خود در جریان هدایت تحصیلی کسب کرده است ، وارد رشته‌ها می‌شود.

در شاخه های فنی و حرفه ای و کار دانش ظرفیت ها 17 درصد است وبرخی  هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای برای رشته‌های پرطرفدار همه ساله آزمون ورودی برگزار می کنند واحتمالا برای سال آینده ظرفیت ۱۷ درصدی را به ۱۹ و یا ۲۰ درصد برسانند تا دانش آموزان بیشتری در مراکز فنی و حرفه‌ای ثبت نام و تحصیل کنند.

ظرفیت ها برای پذیرش در رشته های گوناگون در مناطق مختلف متفاوت است  برای مثال اگر در منطقه ای ظرفیت پذیرش در رشته ریاضی 400 نفر باشد ، این ظرفیت با توجه به عملکرد تحصیلی و داده های دانش آموزی بررسی خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ظرفیت هر کدام از شاخه ها و رشته های مختلف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 معرفی رشته های پایه نهم

مشاوره تحصیلی درخت دانش

جهت دریافت اطلاعات و رفع سوالات و ابهامات تحصیلی خود (هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم) و همچنین برنامه ریزی درسی تیزهوشان و نمونه دولتی در سراسر ایران بدون نیاز به گرفتن پیش شماره از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099072943  تماس بگیرید تا مشاوران مجرب و آگاه درخت دانش شما را در رفع نیازهای تحصیلی و ارائه اطلاعات به روز راهنمایی نمایند.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

<?php echo do_shortcode("[breadcrumb]"); ?>

 



:: برچسب‌ها: رشته های فنی حرفه ای، لیست رشته های تجربی با معدل مورد نیاز، بهترین رشته های فنی حرفه ای ، انتخاب رشته بهترین رشته های فنی حرفه ای، زمان شروع سامانه هدایت تحصیلی، اولویت ,

نوشته شده توسط mobinhossini در شنبه 7 دی 1398

و ساعت 12:10


نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری

نتایج نهایی کنکور سراسری 1398 رشته های با آزمون منتشر شد

نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 1398 بر روی سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 قرار گرفت و دواطلبان می توانند نتایج نهایی کنکور سراسری 98 خود را از طریق لینک رنگی در زیر مشاهده نمایند، نتایج خود را با شماره پرونده (شماره شناسنامه) و یا شماره داوطلبی (شماره شناسنامه) دریافت نمایید.

توصیه مش ود: برای مشاده نتایج کنکور سراسری 1398 با آزمون خود، نحوه مشاهده (روش های دریافت نتایج)، زمان شروع تکمیل ظرفیت، اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 که تازه تا 28 مرداد ماه تمدید شده است، دریافت کارنامه سبز کنکور و ... می توانید با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون کد گیری و از طریق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

لینک مستقیم دریافت نتایج نهایی کنکور سراسری 1398

داوطلبان کنکور 98 می توانند با کلیک بر روی لینک زیر نتایج کنکور سراسری 1398 خود را مشاهده نمایند، آن دسته از داوطلبانی که نحوه مشاهده را نمی دانند و یا شماره داوطلبی و کد رهگیری خود را گم کرده اند لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایند:

دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 98

تذکرات مهم به داوطلبان کنکور سراسری 1398 بعد از مشاهده نتایج

  1. کارنامه علمی داوطلبان کنکور سراسری 98، 28 شهریور ماه اعلام خواهد شد.
  2. کلیه پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ضرورت دارد ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند. بدیهی است در صورتی که دانشگاه یا موسسه محل قبولی برنامه‌زمانی مشخصی را برای ثبت‌نام در سایت خود درج ننموده باشد، پذیرفته‌شدگان این قبیل موسسات لازم است مطابق جدول برنامه زمانی ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان مندرج در این اطلاعیه برای ثبت‌نام به محل قبولی مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد.
  3. برای تاریخ حضور در داننشگاه جهت ثبت نام حضوری در سایت سنجش اطلاع رسانی شده است و شما می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 1398

سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد.

داوطلبان می توانند با ورود به سایت دریافت نتایج کنکور سراسری 98 سایت سازمان سنجش در قسمت منوی سمت راست بر روی گزینه سراسری وارد شوند

 

[caption id="attachment_18141" align="aligncenter" width="300"]نتایج کنکور سراسری 1398 نتایج کنکور سراسری 1398[/caption]

سوالات داوطلبان اعلام نتایج کنکور سراسری 1398 همراه با پاسخ

  • نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 98 چگونه است؟(مطالعه مقاله)
  • شماره داوطلبی و پرونده را گم کرده ام برای مشاهده نتایج انتخاب رشته سراسری 98 باید چیکار کنم؟(بازیابی شماره داوطلبی و رمز عبور)
  • اعتراض به نتایج کنکور سراسری ۹۸ دارم، چطوری ثبت نمایم و آیا پاسخگو هستند؟(نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری)
  • در رشته ای قبول شدم و به هر دلیلی نمی خوام امسال این رشته را انتخاب کنم آیا می توانم در کنکور سراسری 99 شرکت کنم و محروم نمی شوم؟ (نحوه درخواست رفع محرومیت از کنکور)
  • کاربرد کارنامه سبز یا کارنامه نهایی چیست و چطوری می توانم انتقالی بگیرم و رشتمو عوض کنم؟(تغییر رشته و شهر با کارنامه سبز)(کارنامه سبز 98 کی اعلام می شود)
  • مراحل انصراف از دانشگاه روزانه و شرایط انصراف از دانشگاه دولتی چگونه است؟

مشاهده نتایج کنکور سراسری 1398 بدون شماره پرونده و داوطلبی

در صورتی که داوطلبی شماره داوطلبی یا شماره پرونده خود را گم کرده باشند و یا نتواند نتایج کنکور ۹۸ خود را مشاهده نماید باید از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش، درخواست خود را ثبت نماید و منتظر بازیابی شماره داوطلبی جهت دریافت نتایج کنکور 98 خود باشد.

برای مشاهده و دریافت نتایج کنکور سراسری ۹۸، ثبت درخواست بازیابی شماره داوطلبی یا شماره پرونده و اعتراض به نتایج کنکور سراسری ۹۸، انتقالی با کارنامه سبز و از همه مهمتر نحوه رفع محرومیت از کنکور سراسری ۹۸ می توانید از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از تلفن ثابت) با مشاوران درخت دانش تماس حاصل نمایید.

"دریافت نتایج، ثبت نام اینترنتی دانشگاه، اعتراض، انتقالی، انتخاب واحد، مشاوره معدل های بالای دانشگاهی، مشاوره درسی، پانسیون مطالعاتی ویژه دانشگاهی، انصراف و هزینه ها، گرفتن خوابگاه دانشجویی و غیره را به مشاوران درخت دانش بسپارید"



:: برچسب‌ها: نتایج نهایی کنکور سراسری 1398 رشته های با آزمون منتشر شد، دریافت کارنامه سبز کنکور، لینک مستقیم دریافت نتایج نهایی کنکور سراسری 1398، تذکرات مهم به داوطلبان کنکور سراسری 1398 بعد از مشاهده نتایج، دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 98، سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 1398، سوالات داوطلبان اعلام نتایج کنکور سراسری 1398 همراه با پاسخ، نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری، رفع محرومیت از کنکور، انصراف از دانشگاه روزانه، مشاهده نتایج کنکور سراسری 1398 بدون شماره پرونده و داوطلبی، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در سه شنبه 26 شهريور 1398

و ساعت 1:12


زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه 98

ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور به صورت اینترنتی 8 مرحله ای آغاز شد

خبر فوری (25 شهریور ماه 98): ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور (کاردانی پیوسته و ناپیوسته)(کارشناسی ناپیوسته) که به صورت اینترنتی و غیر حضوری می باشد، آغاز شد، داوطلبان توجه داشته باشند بدون در دست داشتن شماره دانشجویی (ثبت نام هشت مرحله ای) هیچ ثبت نامی به صورت مراجعه به دانشگاه صورت نخواهد گرفت.

داوطلبان برای اطلاع از نحوه ثبت نام 8 مرحله ای قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه و دریافت شماره دانشجویی، تکمیل فرم های تعهد نامه و آپلود کامل مدارک، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 (کارشناسی پیوسته) می توانند با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل تماس) حاصل نمایند و یا ادامه مقاله را با دقت مطالعه نمایید.(مراحل ثبت نام 8 مرحله ای همراه با عکس)

زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه 98

پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد دبر اساس سوابق تحصیلی باید با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام در روزهای دوشنبه و سه شنبه 25 و 26 شهریور ماه به سایت دانشگاه پذیرفته شده جهت ثبت نام اینترنتی 8 مرحله ای مراجعه نمایند.

ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور چگونه است؟

سالهای گذشته ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد کاملا به صورت حضور در دانشگاه و ارائه مدارک به دانشگاه بود و تمامی مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد در خود دانشگاه انجام میشد.

اما امسال ثبت نام حضوری بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 بستگی به دانشگاه قبولی داوطلب به صورت اینترنتی و آپلود مدارک می باشد و تنها دانشگاه مدارک را به صورت حضوری بررسی می نماید که در ادامه مقاله مراحل را کامل و گام به گام توضیح خواهیم داد.

مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 98 کدامند؟

مدارک لازم ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97-98 شامل:

  1. کارت ملی
  2. شناسنامه (کپی تمامی صفحات)
  3. مدرک دیپلم
  4. مدرک پیش دانشگاهی
  5. عکس 3*4
  6. کارت پیان خدمت(در صوت نداشتن معایت تحصیلی)

مدارک ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد را باید در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور آپلود نمود و تمامی مراحل ثبت نام را که در زیر توضیح خواهیم داد کامل انجام داد و شماره دانشجویی دانشگاه آزاد دریافت کرد.

نحوه ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول مهر 98

نحوه ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد به این صورت است که بعد از مشاهده نتایج خود بر اساس دانشگاهی که در کارنامه بدون کنکور درج شده است که قبول شده اید وارد سایت دانشگاه آزاد مربوطه شده و مراحل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور را که شامل مراحل زیر می شود انجام خواهیم داد.

"ثبت نام اینترنتی غیر حضوری دانشگاه آزاد بدون آزمون خود را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید"

مراحل گام به گام ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98

مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور شامل:

  1. ثبت اطلاعات فردی
  2. ثبت مدارک اسکن شده
  3. ثبت مدارک نظام وظیفه
  4. ثبت فرم ها وتعهدات
  5. ثبت فرم مشاوره
  6. ثبت فرم تعهد
  7. پرداخت شهریه
  8. دریافت شماره دانشجویی و کد رهگیری ثبت نام

مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور شامل 8 مرحله می باشد که کاملا به صورت اینترنتی و در سایت دانشگاه آزاد قبولی دانشجو انجام خواهد گرفت برای اطلاعات بیتشر و انجام تمامی مراحل ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بهمن ماه 97-98 می توانید با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943(بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

ثبت اطلاعات فردی ثبت نام حضوری نیمسال دوم دانشگاه ازاد بدون آزمون

اولین مرحله ثبت نام ثبت اطلاعات فردی، تاریخ تولد، مشخصات فردی و آدرس و .. می باشد که در عکس زیر می توانید بندهای آن را مشاهده نمایید.

"ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد خود را به مشاوران ما بسپارید"

ثبت اطلاعات خانوادگی و شغلی

ثبت اطلاعات خانوادگی و شغلی جز مواردی است که داوطلب می تواند به صورت اختیاری تکمیل نماید و در عکس زیر می توانید بندهای آن را مشاهده نمایید.

مرحله آخر دریافت شماره دانشجویی و کد رهگیری ثبت نام

زمانی که تمامی مراحل ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور را به صورت صحیح انجام داده باشیم می توانیم شماره دانشجویی دریافت نماییم.

ثبت نام حضوری در دانشگاه بعد از مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم تنها به صورت اینترنتی می باشد که توصیه می شود برای انجام تمامی مراحل با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت حضوری و به صورت اینترنتی می توانید بر روی زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 کلیک نمایید.

ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون آزمون ترم مهر 98-99

متقاضیان بدون کنکور و ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد با کنکور متوجه این موضوع باشند که برای ثبت نام حضوری باید دو مرحله ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند مرحله اول همان دریافت رسید ثبت نام می باشد و در مرحله دوم ثبت نام اینترنتی شامل 8 مرحله می باشد که قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه مربوطه باید تکمیل نمایند.

رشته های برتر زیرگروه های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی و فنی و همچنین زبان های خارجه و هنر به تعداد خیلی پایین ظرفیت خالی دارند. متقاضیان ثبت نام بدون کنکور اطلاع داشته باشند که انتخاب رشته بدون کنکور سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش خود را در مرحله اول حتما ثبت نمایند که ظ



:: برچسب‌ها: ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور به صورت اینترنتی 8 مرحله ای آغاز شد، ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور، زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه 98، ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور چگونه است؟، مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 98 کدامند؟، نحوه ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول مهر 98، سایت دانشگاه آزاد، مراحل گام به گام ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 98، ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون آزمون ترم مهر 98-99، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در سه شنبه 26 شهريور 1398

و ساعت 1:6


درخواست رفع محرومیت کنکور 98 چگونه است؟

  • لغو محرومیت از کنکور 98 چیست؟(ارسال درخواست مجوز شرکت در کنکور سال بعد می باشد)
  • رفع محرومیت از کنکور ۹۸ به چه کسانی تعلق می گیرد؟(به کسانی که اشتباه انتخاب رشته انجام داده اند و نمی توانند در کنکور سال بعد شرکت کنند)
  • نحوه ارسال درخواست به رفع محرومیت کنکور 99 چگونه است؟(از طریق ارسال درخواست از سایت سنجش و راهنمایی گرفتن از مشاوران درخت دانش)
  • آیا ارسال درخواست لغو محرومیت کنکور سراسری 98 بازه زمانی مشخص دارد؟(بله حتما باید در زمان مشخص فرستاده شود)
  • دلایل محرومیت از کنکور 98 کدامند؟(نداشتن علاقه-اشتباه در درج کد رشته-اشتباه در اولویت بندی-انتخاب اشتباه دانشگاه و ..)
  • درخواست رفع محرومیت کنکور 98 چگونه است؟(مطالعه این مقاله)
  • و ...؟؟؟

در این مقالع سعی بر این داریم به تمامی سوالات متقاظیان انتقالی با کارنامه سبز کنکور ، نگرانی از محرومیت کنکور 99 و انصراف از دانشگاه را دارند پاسخ دهیم.

رفع محرومیت کنکور 98 _ 99

رفع محرومیت از کنکور 99 یکی از مهمترین سوالات متقاظیان کنکور 98 بوده است که با مشاوران ما در تماس بوده اند، تمامی دانش آموزانی که درخواست رفع محرومیت از کنکور 99 را داشته اند یا از طریق کافی نت انجام داده اند، و یا فک کرده اند در آن رشته قبول نخواهند شد و یا کد رشته را اشتباهی وارد کرده اند که سازمان سنجش از سال گذشته سیستم ارسال درخواست را جهت رسیدگی به این موارد قرار داده است که در ادامه کامل توضیح خواهیم داد.

رفع محرومیت از کنکور 98-99 چگونه است؟

رفع محرومیت از کنکور 99 از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و قسمت ارسال درخواست می باشد که داوطلبان می توانند درخواست لغو محرومیت از کنکور سراسری 99، اشتباه در انتخاب رشته و بررسی اولویت بعدی، تغییر دوره آموزشی، ثبت اعتراض به نتایج کنکور 98، اعتراض به نتایج دانشگاه آزاد 98 و ... را ثبت نمایند و منتظر شوند تا توسط کارشناسان پاسخ داده شود توصیه مهم:

به تمامی داوطلبان توصیه می شود برای ارسال درخواست و پیگیری مشکلات انتخاب رشته، مجوز شرکت در کنکور سال بعد، برسی انتخاب رشته اشتباه، پرکردن فرم تغییر رشته و بررسی اولویت بعدی و .. حتما از طریق کارشناسان ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

لغو محرویت برای داوطلبانی که دو بار در کنکور سراسری مورد پذیرش قرار گرفته اند(دوره روزانه)

بر اساس اطلاعیه دیوان عدالت اداری سازمان سنجش، داوطلبانی که از سال 64 به بعد دو بار در دوره روزانه مورد پذیرش قرار گرفته اند می توانند در ثبت نام کنکور سراسری 98 شرکت نمایند، این در حالی بود که سال گذشته افرادی که دوبار در کنکور روزانه شرکت کرده بودند دیگر نمی توانستند در کنکور سال بعد شرکت نمایند.

داوطلبان کنکور 98 که می خواهند درخواست لغو محرومیت از کنکور سال بعد ارسال نمایند، و یا شرایط استفاده از کارنامه سبز را بلد نیستند و می خواهند در مراحل ثبت نام و سهمیه های موجود در کنکور سراسری 98 و ... مشاوره تخصصی تلفنی بگیرند می توانند با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایند.

محرومیت از کنکور چیست و چه کسانی تعلق می گیرد؟

محرومیت از کنکور طی سالهای اخیر باعث شده است که داوطلبان و متقاضیان زیادی از پذیرش در حالت روزانه و بدون پرداخت هزینه بازبمانند. در کنکور سال 96-97 تعداد زیادی از دوستان با انتخاب رشته خود و قبولی در رشته غیر معمول از دیدگاه دانشجویان باعث شد گزینه ایی تحت عنوان اعتراض به نتایج و رفع محرومیت کنکور را به سامانه اضافه کرده تا داوطلبان بتوانند اشتباه خود را جبران کرده و از کنکور سل بعد محروم نشوند.

با توجه به اینکه درخواست تعداد زیادی را در سیستم سنجش برای لغو محرومیت ثبت کردیم و خوشبختانه نسبت به اعتراض داده شده و برای لغو محرومیت کنکور پیگیری های لازم انجام شد و داوطلبان کنکور سال 97 را بدون هیچ گونه مشکلی داده و به حالت دوره روزانه مبنی بر دریافت پیامک از سازمان سنجش که می توانید بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ایی در کنکور سال 98 و رفع محرومیت کنکور ۹۸شرکت نمایید.

[caption id="attachment_8556" align="aligncenter" width="300"]رفع محرومیت کنکور 98 رفع محرومیت کنکور 98[/caption]

راههای رفع محرومیت کنکور 98

برای رفع محرومیت کنکور 98 چه باید کرد؟ این سوالی است که داوطلبان و متقاضیان کنکور 98 که کنکور سال 97 را داده و پذیرفته شده دوره روزانه قرار گرفت برای ثبت نام در دانشگاه اقدامی نکره اند.

تنها راه حل برای رفع محرومیت کنکور 98 را از مشاوران درخت دانش بخواهید تا در کمترین زمان ممکن و بدون هزینه این درخواست رفع محرومیت کنکور 98 را برای شما داوطلبان و متقاضیان کنکور 98 تنظیم نمایند.

برای رفع محرومیت کنکور 97 تعداد زیادی از دوستان درخواست های لغو محرومیت کنکور را اشتباهی داده و درخواست لغو محرومیت آنها رد و مورد پذیرش قرار نگرفت.

درخواست لغو محرومیت کنکور 98 را به مشاورین درخت دانش بسپارید.

عوامل محرومیت کنکور 98

پذیرش در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و عدم مراجعه برای ثبت نام حضوری

تقلبی در جلسه امتحان کنور 98 و مشاهده شدن توسط مدیران و کارشناس کنکور 99

اشتباهی وارد کردن کدهای انتخاب رشته کنکور 98-99

و ...

محرومیت کنکور سراسری 98 شامل چه افرادی نمی شود؟

محرومیت کنکور سراسری 98 شامل افرادی که نتوانند در زمان ارسال درخواست دلایل قانع کننده بیان نمایند و همچنین دلایلی که نشان دهد انتخاب رشته داوطلب اشتباه نبوده است محرومیت کنکور سراسری 99 شامل این افراد نخواهد شد.

زمانی که محرومیت کنکور 98 شامل افراد نشود زمان اعلام نتایج رفع محرومیت کنکور 98 در نتایج داوطلب مخص می شود که داوطلب در انتخاب رشته دوره روزانه سال بعد 98 محروم خواهد شد.

"ثبت درخواست رفع محرومیت کنکور 99 را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

شرایط محرومیت در کنکور سراسری(رفع محرومیت کنکور 98)

در کنکور سراسری سالهای پیش عنوانی تحت محرومیت از شرکت در کنکور سال بعد وجود داشت. محرومیت در کنکور سراسری و در دوره های روزانه  به این صورت است که داوطلبی انتخاب رشته خود را انجام دهد و در دوره روزانه پذیرش شود برای سال بعد محروم خواهد شد، اما برای کنکور سراسری 98 این محدودیت برداشته شده است. شما اگر جزء داوطلبانی هستید که در کنکور 97 در دانشگاه های دولتی و روزانه پذیرش شده اید و قصد ادامه تحصیلی در رشته و دانشگاه مورد پذیرش خود را ندارید تا تا نیمه اول مهر ماه فرصت دارید با ثبت درخواست در سایت سازمان سنچش آموزش کشور محرومیت خود را از کنکور98رفع نمایید..

برای رفع این محرومیت( رفع محرومیت کنکور 98 ) شما می توانید با مراجعه به سایت سازمان پس از عضویت در سنجش گزینه اعتراض خود را نسبت به این موضوع انتخاب کرده و مراحل اعتراض را پشت سر هم انجام دهید.

مشاوره تحصیلی رفع محرومیت کنکور 98 درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش در تمامی مراحل تنظیم درخواست و ثبت درخواست لغو محرومیت کنکور 98 همراه شما عزیزان خواهد بود، برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوع لغو محرومیت کنکور 98، ثبت اعتراض به نتایج انتخاب رشته 98، مشاوره تحصیلی تکمیل ظرفیت کنکور 97، می توانید با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشید.

برای دریافت  اطلاعات بیشتر در زمینه های برنامه ریزی های درسی برای کنکور 98،  انتقالی با کارنامه سبز، ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری، ثبت اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و دانشگاه آزاد، می توانید با مشاوران و کارشناسان درخت دانش در تماس باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



:: برچسب‌ها: رفع محرومیت از کنکور 99، لغو محرومیت از کنکور 98 چیست؟، نحوه ارسال درخواست به رفع محرومیت کنکور 99 چگونه است؟، آیا ارسال درخواست لغو محرومیت کنکور سراسری 98 بازه زمانی مشخص دارد؟، درخواست رفع محرومیت کنکور 98 چگونه است؟، رفع محرومیت کنکور 98 _ 99، رفع محرومیت از کنکور 98-99 چگونه است؟، رفع محرومیت از کنکور 99، اعتراض به نتایج کنکور 98، لغو محرویت برای داوطلبانی که دو بار در کنکور سراسری مورد پذیرش قرار گرفته اند(دوره روزانه)، محرومیت از کنکور چیست و چه کسانی تعلق می گیرد؟، راههای رفع محرومیت کنکور 98، عوامل محرومیت کنکور 98، محرومیت کنکور سراسری 98 شامل چه افرادی نمی شود؟، شرایط محرومیت در کنکور سراسری(رفع محرومیت کنکور 98)، مشاوره تحصیلی رفع محرومیت کنکور 98 درخت دانش، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در سه شنبه 26 شهريور 1398

و ساعت 1:3


دریافت کارنامه نتیجه کنکور 98 با استفاده از شماره داوطلبی و شناسنامه

3 روش مشاهده نتایج کنکور سراسری 98

گام اول برای مشاهده و دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۸ ورود به سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 جهت دریافت کارنامه می باشد که در زیر کامل توضیح داده شده است، گام دوم ورود به قسمت سراسری و کلیک بر روی مشاهده کارنامه اولیه کنکور سراسری ۹۸ می باشد و گام سوم با در دست داشتن شماره پرونده و یا شماره داوطلبی و ش شناسنامه می توانید تاریخ اعلام نتایج کنکور 98 خود را مشاهده نمایید.

راهنمای گام به گام تصویری دریافت کارنامه کنکور 98

در گام سوم بسیاری از داوطلبان از مشاوران ما سوال می پرسند که چگونه با در دست داشتن شماره داوطلبی و یا پرونده نتایج کنکور خود را دریافت کنیم ؟ و اگر شماره داوطلبی و یا پرونده را گم کرده باشیم چگونه و چه راهی برای مشاهده کارنامه کنکور سراسری ۹۸ می باشد؟ ما در اینجا هر دو حالت را بررسی می کنیم.

روش اول دریافت کارنامه نتیجه کنکور 98 با استفاده از شماره داوطلبی و شناسنامه (راحترین روش)

روش اول دریافت کارنامه با شماره داوطلبی و شناسنامهروش اول دریافت کارنامه با شماره داوطلبی و شناسنامه

روش دوم دریافت نتایج کنکور 98 بر اساس شماره پرونده و کد رهگیری

روش دوم مشاهده نتایج کنکور با شماره پرونده و کد رهگیریروش دوم مشاهده نتایج کنکور با شماره پرونده و کد رهگیری

روش سوم نحوه دریافت نتایج کنکور بر اساس شماره سریال و شماره پرونده

روش سوم با استفاده از شماره پرونده و شماره سریالروش سوم با استفاده از شماره پرونده و شماره سریال

دریافت نتایج کنکور سراسری ۹۸ بدون شماره داوطلبی و شماره شناسنامه

برای آن دسته از داوطلبانی که شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را برای اعلام نتایج کنکور گم کرده اند و دسرسی ندارند مشاوران ما می توانند در قسمت ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش نسبت به بازیابی ش داوطلبی اقدام نمایند لطفا برای بازیابی اطلاعات کنکور سراسری ۹۸ خود با مشاوان ما در تماس باشید.

سامانه اعلام نتایج کنکور سایت sanjesh

سامانه اعلام نتایج کنکور 98 سایت سازمان سنجش(sanjesh.org) می باشد که داوطلبان می توانند با روش های بالا در قسمت اعلام نتایج کنکور سایت سنجش می توانند کارنامه خود را مشاهده نمایند، مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش با دارا بودن بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی در سطح کشور تا رسیدن به شهر, رشته و دانشگاه مورد نظرتان و موفقیت در کنکور سراسری 98 در کنار شما خواهد بود.

مشاوره تحصیلی اعلام نتایج کنکور 98 درخت دانش

در صورتی که تمایل دارید از راهنمایی ها و مشاوره های ارزشمند مشاوران تحصیلی درخت دانش بهره مند شوید و یا در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98, سایت انتخاب رشته کنکور 98, منابع مفید و یا چگونگی هدفگذاری و برنامه ریزی برای کنکور سراسری98 می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

،



:: برچسب‌ها: 3 روش مشاهده نتایج کنکور سراسری 98، نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۸، تاریخ اعلام نتایج کنکور 98، راهنمای گام به گام تصویری دریافت کارنامه کنکور 98، مشاهده کارنامه کنکور سراسری ۹۸، دریافت کارنامه نتیجه کنکور 98 با استفاده از شماره داوطلبی و شناسنامه، دریافت نتایج کنکور 98 بر اساس شماره پرونده و کد رهگیری، نحوه دریافت نتایج کنکور بر اساس شماره سریال و شماره پرونده، دریافت نتایج کنکور سراسری ۹۸ بدون شماره داوطلبی و شماره شناسنامه، سامانه اعلام نتایج کنکور سایت sanjesh، مشاوره تحصیلی اعلام نتایج کنکور 98 درخت دانش، سامانه اعلام نتایج کنکور 98، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در شنبه 5 مرداد 1398

و ساعت 16:32


دریافت ذفترچه کارشناسی ارشد بر اساس استعداد درخشان دانشگاه آزاد 98

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 بدون کنکور آزاد استعداد درخشان آغاز شد

امروز شنبه 5 مرداد ماه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون درخشان دانشگاه آزاد 98 آغاز شد و داوطلبان می توانند پس از خرید کارت اعتباری آزمون در سایت azmoon.org دانشکاه آزاد به مبلغ 53 هزار تومان تهیه نمایند و با استفاده از کد دسرسی انتخاب رشته مندرج در کارنامه کنکور ارشد 98 خود و مراجعه به سایت نسبت به انتخاب 100 کد رشته محل متناسب با مجموعه امتحانی انتخاب نمایند.

توصیه می شود: برای انجام انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 بدون کنکور و معرفی رشته های جدید تخصصی خود، بر اساس رتبه و تراز دانشگاه آزاد، شانس قبولی را از طریق مشاوران مجرب درخت دانش بالا ببرید، کافیست برای ارتباط با مشاوران مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

دریافت دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 با آزمون

برای دریافت و دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد 98 با آزمون می توانید لیست رشته ها و مجموعه های کد محل دانشگاه ها را از لینک زیر مطالعه نمایید:

دریافت ذفترچه کارشناسی ارشد بر اساس استعداد درخشان دانشگاه آزاد 98

انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 استعداد درخشان

دانشگاه آزاد اسلامی جهت پذیرش دانشجو دوره های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد آزاد بدون کنکور بر اساس استعداد درخشان (شرایط جدید اعلام شد) در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته به صورت با آزمون و بدون آزمون اقدم به جذب دانشجو می نماید.

ثبت نام داوطلبان و متقاضیان بدون کنکور کارشناسی ارشد برای از 5 مرداد ماه آغاز شده است که توصیه می شود برای اطلاع از شرایط، رشته های جدید و نحوه انتخاب رشته با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید و برای دریافت دفترچه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد 98

کارشناسی ارشد بدون کنکور ناپیوسته دانشگاه آزاد بدون آزمون

این بند شامل فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه آزاد خواهد بود. داوطلبان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون آزمون مجاز به انتخاب حداکثر 100 رشته محل از یک مجموعه از جدول شماره یک دفترچه راهنما هستند. این داوطلبان  با پرداخت 460000 ریال ثبت نام اینترنتی خود را انجام خواهند داد.

داوطلبان باید حتما فارغ التحصیل مقطع کارشناسی بوده و رشته انتخابی متجانس و همنام با رشته فارغ التحصیل دوره کارشناسی خود را در مجموعه انتخاب نماید.

اولویت پذیرش دانشجو در کارشناسی ارشد بدون کنکور

اولویت پذیرش دانشجو در بدون کنکور دانشگاه ازاد مقطع کارشناسی ارشد در رشته محل دانشگاهی فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی اوست. چنانچه به هر دلیلی مانند محدودیت ظرفیت پذیرش یا عدم ارائه آن رشته در دانشگاه مورد نظر باشد، اولویت پذیرش 100 کد رشته محل انتخابی خواهند بود.ضمنا نقل و انتقالات دانشجویی دربدون آزمون این دانشگاه امکان پذیر نیست.انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98


:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 بدون کنکور آزاد استعداد درخشان آغاز شد، انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد 98، دریافت دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 با آزمون، دریافت ذفترچه کارشناسی ارشد بر اساس استعداد درخشان دانشگاه آزاد 98,

نوشته شده توسط mobinhossini در شنبه 5 مرداد 1398

و ساعت 16:30


مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98

مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور 98

مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و رشته های بدون کنکور در این بازه زمانی تا آخر شهریور مهمترین انتخاب های یک دانش آموز در دوره تحصیلی می باشد و می تواند آینده شغلی و تحصیلی را رقم بزند، نقش مشاور و مشاوره رایگان تحصیلی رایگان می تواند بر اساس فاکتور های جدید انتخاب رشته، رتبه و تراز، سهمیه و بومی گزینی، ظرفیت رشته و دانشگاه، تراز آخرین نفر قبولی در رشته و ... نقش تعیین کننده در قبولی رشته دلخواه داشته باشد.

مشاوره انتخاب رشته

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98

امسال بر خلاف سال های گذشته با وجود اینکه دو نظام آموزشی داشته ایم، نظام جدید و قدیم، مشاوره انتخاب رشته از اهمیت بالایی برخوردار است و امسال توصیه شده است که نرم افزار های انتخاب رشته ملاک اصلی انتخاب رشته کنکور سراسری 98 قرار ندهیم و بتوانید از مشاورانی که تجربه کافی در امر انتخاب رشته دارند کمک بگیریم و یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

نتایج کنکور سراسری 98

انتخاب رشته کنکور سراسری 98

برای انتخاب رشته تخصصی کنکور سراسری 98، با هزینه حداقل، بر اساس رتبه و رشته دلخواه، معرفی دانشگاه های با ظرفیت بالا، رشته های پزشکی بدون کنکور و .. با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

مشاوره انتخاب رشته های بدون کنکور تاپ دانشگاه آزاد مهر 98

بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری 98 بعد از مشاهده کارنامه و نتایج اولیه کنکور سراسری 98 خود که رتبه بالایی کسب کرده اند نا امید شده و اینطور فکر می کنند که باید یک سال دیگر منتظر بشن و سخت درس بخونن تا در رشته مورد علاقشون قبول بشند، در حالی که خبر خوب برای این دانش آموزان که نتوانستد در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 قبول بشند این است که:

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 85% درصد رشته ها را بدون کنکور پذیرش خواهد داشت و اکثر رشته ها را بدون کنکور داریم و اصلا نیازی به آزمون نیست و ملاک اصلی سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم می باشد که برای مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور آزاد توصیه می کنم بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

پزشکی بدون کنکور

مشاوره انتخاب رشته چیست؟

بر خلاف تصور بسیاری از مردم، مشاوره تحصیلی انتخاب رشته پند و اندرز دادن نیست و همچنین دستور دادن و تعیین تکلیف کردن نیست. مشاوره را می توان یک نوع هنر دانست که افراد مشاور با داشتن مهارت و صلاحیت علمی و حرفه ای تلاش نموده تا با روشهای منطبق بر اصول منطقی و تجربی بتوانند بهترین راه  را برای رسیدن به مقصد و هدف عالی مراجع خود بپیمایند.

با کمک کردن به مراجع در زمینه خودشناسی و علایق خود تمام راه های ممکن را نمایش داده و مراجع را آگاه نماید که در صورت انتخاب عواقب اجتماعی، صرف وقت، هزینه، میزان ریسک ناشی از این انتخاب، وضعیت بازار کار، وضعیت ادامه تحصیل در رشته مورد نظرو ... ، بهترین راهها را به آنها نشان داده تا مراجع با اطمینان کامل از شناخت درباره رشته انتخابی ادامه راه را بپیماید.

در انتخاب رشته نکاتی را باید مدنظر داشته باشیم که در مقاله نکاتی درباره انتخاب رشته ذکر نموده ایم دوستان می توانند برای یه انتخاب رشته هوشمندانه بر روی نکاتی درباره انتخاب رشته کلیک نمایند.

نکته مهم:

 

توجه به سهمیه در کنکور 98 و انتخاب رشته 98 ضروری می باشد در صورت امکان سهمیه ها(سهمیه 5درصد یا سهمیه منطقه) را به خوبی درج نمایید.



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور سراسری 98، انتخاب رشته کنکور سراسری 98، نتایج اولیه کنکور سراسری 98، مشاوره انتخاب رشته های بدون کنکور تاپ دانشگاه آزاد مهر 98، مشاوره انتخاب رشته چیست؟، مشاوره تحصیلی انتخاب رشته، نکاتی درباره انتخاب رشته ، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در شنبه 5 مرداد 1398

و ساعت 16:28


انتخاب رشته کنکور سراسری 98

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98 سازمان سنجش

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98 سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد که برای ورود به فرم انتخاب رشته در سایت باید اول و وارد سایت به آدرس بالا شده و بعد در قسمت سراسری بر روی انتخاب رشته کنکور 98 کلیک نمایید و با استفاده از شماره داوطلبی و پرونده وارد سیستم انتخاب رشته شوید برای اطلاع از سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 کلیک نمایید. 

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 مهمترین مرحله و انتخاب در زندگی تحصیلی یک دانش آموز می باشد که پس از 12 سال درس خواندن می تواند نتیجه آن را در یک آزمون ببیند، از این رو مشاوره انتخاب رشته کنکور 98 نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد ازجمله انتخاب رشته کنکور تجربی 98 چون تعداد متقاضی در این رشته تقریبا دو برابر رشته های دیگر می باشد.

انتخاب رشته کنکور 98 آخرین قطعه پازل و معمای کنکور سراسری 98 می باشد که در اینجا سعی داریم به طور مفید برای شما داوطلبان  مراحل و نحوه اولویت بندی و انتخاب رشته - فاکتورهای مهم - آخرین رتبه های قبولی رشته های پزشکی و پیراپزشکی و مهندسی و ... را توضیح دهیم.

انتخاب رشته کنکور سراسری 98

اهمیت اولویت بندی انتخاب رشته کنکور سراسری 98

معمولا بیشتر دانش آموزان و متقاظیان بعد از مشاهده نتایج کنکور سراسری 98 و دریافت رتبه با سرگردانی و دلهره نگران انتخاب رشته خود هستند خیلی از این دانش آموزان می دانند که به چه رشته ای علاقه دارند و کدام دانشگاه بهتر است ولی نحوه اولویت بندی تعداد انتخاب رشته ها که می تواند زندگی تحصیلی و حتی آینده دانش آموز را رقم بزند را آگاهای کافی ندارند و میترسند که چه رشته و دانشگاه هایی رو در 20 اولویت اول قرار دهند.

ما در این مقاله اول از هر چیز فاکتورهای مهم انتخاب رشته را توضیح می دهیم که هر دانش آموز باید بر اساس این فاکتور های اولیه رشته و دانشگاه خود را انتخاب نماید و برای اولویت بندی حتما از نظر مشاور و مشاوره تحصیلی رایگان انتخاب رشته تخصصی و باتجربه نیز استفاده نماید.

در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 باید چه معیارهایی را در نظر گرفت؟

در انتخاب رشته کنکور ۹۸ تمامی رشته ها گام اول (انتخاب رشته) می باشد که کلا هر کدام از رشته ها بر اساس هدف های دانش آموز به سه دسته تقسیم می شوند:

  1. انتخاب رشته با هدف استخدامی
  2. انتخاب رشته با هدف کارآفرینی
  3. انتخاب رشته با هدف مهاجرت

این بدان معناست که اول از هر چیز در انتخاب رشته کنکور 98 داوطلب مشخص نماید که هدف از ادامه تحصیل و یا کسب در آمد (بازار کار) در رشته انتخابی در کدام زمینه باید باشد و اولویت بندی را چگونه و با کدام معیار انتخاب نماید و همچنین باید بدانیم در قسمت رشته های کارآفرین اگر هدف بازار کار باشد می توانیم حتی رشته های پردرآمد تر از پزشکی انتخاب نماییم.

مهمترین فاکتورهای انتخاب رشته کنکور سراسری 98

در نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته ها ملاک های زیادی(بیش از 20 فاکتور) باید مورد توجه قرار گیرد که در اینجا به مهمترین فاکتورها می پردازیم:

  • ظرفیت دانشگاه ها و رشته ها در سال 1398
  • رتبه کنکور 98 در زیر گروه ها و تراز نمره و مقایسه آن با نظام جدید و قدیم
  • اطلاع در مورد ظرفیت رشته های دانشگاه های پردیس و آزاد و رتبه های آنها (دانشگاه های دارای رشته های خوب و شهریه)
  • رتبه و تراز آخرین نفره قبولی در کنکور سال گذشته
  • علاقه به رشته
  • توانایی در رشته
  • بازارکار رشته
  • مشاوره از مشاور باتجربه در امر انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98

مشاوره و راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش با در نظر گرفتن مهمترین ملاک های انتخاب رشته و اولویت بندی 1398، معرفی رشته ها از نظر 3 معیار مهم، معرفی رشته های کار آفرین، معرفی سطح دانشگاه ها، و آخرین رتبه قبولی سال 97 تمامی رشته ها، انتخاب رشته تخصصی و تضمینی به صورت تلفنی و حضوری و ... شما می توانید به راحتی با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل با این مشاوران ما در تماس باشید.

دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 به نسبت دفترچه کنکور سراسری 97 متفاوت خواهد بود که داوطلبان می توانند در قالب یک انتخاب رشته منظم و با دریافت راهنمایی های لازم از مشاورین درخت دانش بهترین انتخاب ها را داشته باشند.

در لینک زیر می توانید لیست رشته ها و دفترچه کنکور سراسری را مشاهده نمایید.

دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 خود را به مشاورین درخت دانش بسپارید.

کنکور سراسری سال 98 متفاوت تر از کنکور سالهای گذشته خواهد بود به گونه ای که ورودی های نظام جدید در بزرگترین ماراتن کشور نقش ویژه ای را ایفا خواهند کرد که ما در اینجا سعی داریم به روز ترین اطلاعات را نسبت به شرایط برگزاری کنکور سراسری 98، شانس قبولی داوطلبان کنکوری های نظام جدید، میزان ظرفیت رشته ها را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد در ارتباط باشید.

انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98

انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی به دلیل بالا بودن تعداد شرکت کنندگان و متقاضیان معمولا از حساسیت بیشتری برخوردار می باشد که پیشنهاد می کنیم که از راهنمایی های مشاوران استفاده نمایید.

 

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش با تجربه های زیاد خود در راستای اهداف بلند مدت و کوتاه مدت آموزشی تحصیلی در تمامی مقاطع همراه شما خواهند بود. با آرزوی موفقیت برای داوطلبان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور پیشنهاد میکنیم که آخرین قطعه معما و پازل بزرگترین ماراتن علمی کشور را بدون دغدغه به مشاوران تحصیلی درخت دانش بسپارید. داوطلبان می توانند برای دریافت و پاسخ سوالات آموزشی تحصیلی خود از طریق راههای ارتباطی زیر به صورت حضوری و غیرحضوری از مشاوره و راهنمایی های مشاوران درخت دانش بهره لازم را ببرند.برای بهره بردن از پانسیون مطالعاتی درخت دانش می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.



:: برچسب‌ها: سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98 سازمان سنجش ، سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98، انتخاب رشته کنکور سراسری 98، انتخاب رشته کنکور 98 ، اهمیت اولویت بندی انتخاب رشته کنکور سراسری 98، نتایج کنکور سراسری 98، مشاوره تحصیلی رایگان، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در چهار شنبه 2 مرداد 1398

و ساعت 12:43


سامانه اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد

سامانه نتایج ثبت نام مدارس شاهد 98-99

خبر فوری ( 24 تیر ماه 98): سامانه اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم تا امروز دوشنبه ادامه خواهد داشت و زمان اعلام نتایج مدارس شاهد دوره متوسطه دوم نیز از تاریخ 25 تیر ماه به بعد می باشد، برای مشاهده می توانید بر روی لینک رنگی کلیک نمایید.

دانش آموزان می توانند برای مشاهده اعلام نتایج خود ، مدارک لازم ثبت نام حضوری، اطلاع از ردیف ذخیره و .. با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت تماس حاصل نمایند و یا بر روی سامانه اعلام نتایج مدارس شاهد کلیک نمایند.

سامانه ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98-99 تمدید شد

سایت ثبت نام مدارس شاهد دوره متوسطه دوم پایه نهم به دهم تا 24 تیر ماه تمدید شد، امسال برای مقطع دوم متوسطه شرط معدل خواهیم داشت که معدل هر کدام از دانش آموز ها جز امتیاز محسوب شده و با مقاطع دیگر متفاوت می باشد نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 پایه دهم دوره دوم متوسطه در انتخاب رشته و مدرسه با مقاطع دیگر متفاوت می باشد.

توصیه می شود قبل از ورود به سایت ثبت نام دانش آموزان شاهد تمام پایه ها و میان پایه ای حتما برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام بر روی ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 (دبیرستان متوسطه اول) ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98 ( متوسطه دوره دوم ) کلیک نمایید و برای انجام تمامی مراحل ثبت نام و درج امتیاز و انتخاب مدرسه با مشاوران سجا درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

 

سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99


:: برچسب‌ها: سامانه نتایج ثبت نام مدارس شاهد 98-99، سامانه اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد، اعلام نتایج مدارس شاهد، سامانه ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98-99 تمدید شد، سایت ثبت نام مدارس شاهد دوره متوسطه دوم ، سجا درخت دانش، اعلام نتایج مدارس شاهد دوره متوسطه دوم، سامانه اعلام نتایج مدارس شاهد، ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98 ,

نوشته شده توسط mobinhossini در دو شنبه 24 تير 1398

و ساعت 15:11


ثبت نام بدون كنكوردانشگاه آزاد كارداني پيوسته 98

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد كارداني 98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصيلي شامل دو مقطع كارداني و دو مقطع كارشناسي مي باشد كه شرايط ورود به هركدام از مقاطع با هم متفاوت است، در اين مقاله كامل 4 مقطع را مورد بررسي قرار خواهيم داد اول از هر چيز ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 كليك نماييد و  شامل دو دوره مي باشد:

  1. كارداني پيوسته
  2. كارداني ناپيوسته

ثبت نام بدون كنكوردانشگاه آزاد كارداني پيوسته 98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون كارداني پيوسته سال 1398 براي داوطلباني مي باشد كه تنها مدرك ديپلم دارند، هم ديپلم نظري و هم ديپلم فني و مدرك بالاتري ندارند، اين دسته از داوطلبان مي بايست رشته اي را انتخاب كنند كه با رشته ديپلم خود متجانس باشد به استثناي چند رشته كه اكيدا توصيه مي شود براي اطلاع از رشته هاي جديد، بازار كار آنها، جدول تجانس با معدل ورودي؟ ليست و آدرس دانشگاه ها و .. با مشاوران مشاوره تحصيلي درخت دانش از طريق شماره 9099072943 بدون گرفتن پيش شماره و تلفن ثابت منزل در تماس باشيد.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارداني به كارشناسي 98

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد كارداني ناپيوسته 98

ثبت نام دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصيلي مقطع و دوره كارداني ناپيوسته در سايت ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد براي داوطلباني واجد شرايطب مي باشد كه ديپلم نظام قديم، مدرك پيش دانشگاهي، و .. دارند و قصد ادامه تحصيل در دوره كارداني دارند و يا رشته ي مورد علاقه آنها در دوره كارداني ناپيوسته ارائه شده است.

به عنوان مثال: رشته دامپزشكي بدون كنكور را فقط در دوره كارداني ناپيوسته آزاد بر اساس سوابق تحصيلي 99-98 داريم كه آزمون ندارد و خيلي از داوطلبين اين مقطع را به خاطر اين رشته انتخاب نموده اند، توصيه مش ود براي اطلاع از رشته هاي تجربي بدون كنكور و پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد با مشاوران مجرب درخت دانش در تماس باشيد.

شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارشناسي ناپيوسته آزاد مهر 98 اعلام شد

شرايط ثبت نام ورود به رشته هاي ثبت نام كارداني به كارشناسي بدون كنكور 98 آزاد به اين صورت است كه حتما داوطلباني كه داراي مدرك ديپلم مي باشند مي توانند رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد را انتخاب نمايند، در مورد تجانس رشته ها نيز بر اساس شرايط، دانشجو مي تواند در هر رشته اي كه علاقه دارد ادامه تحصيل دهد ولي توصيه مي شود در مورد درسهاي پيش نيازي و غبر مرتبز حتما با مشاوران ما در ارتباط باشند.

چه كساني نمي توانند در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 98 كارشناسي ناپيوسته انتخاب رشته نمايند؟

تمامي افرادي كه مدرك كارداني دانشگاه هاي معتبر دارند از جمله دانشگاه علمي كاربري و ... مي توانند در اين مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون اقدام به انتخاب رشته نمايند، در صورت مرتبط نبودن رشته انتخابي با رشته دوره كارداني دانشجو از 8 تا 18 واحد بر اساس رشته پيش نياز بايد بگذراند.

درج كردن كد رشته كارداني و كد دانشگاه در ثبت نام دانشگاه آزاد كارشناسي ناپيوسته الزامي است

براي مشخص كردن كد و عنوان رشته تحصيلي كارداني و همچنين دانشگاه محل تحصيل دوره كارداني در ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيسمال اول 98 مي توانيد با مشاوران ما از طريق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نماييد و يا بر روي لينك زير كليك نماييد:

دريافت كد رشته دوره كارداني

دريافت كد دانشگاه دوره كارداني

دريافت دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارداني به كارشناسي ناپيوسته ترم مهر 98-99

براي دريافت دفترچه ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصيلي كارداني، شرايط و ضوابط، نحوه ثبت نام مي توانيد بر روي لينك زير كليك نماييد:

دفترچه كارداني به كارشناسي ناپيوسته مهر 98

تفاوت اصلي باكنكور و بدون كنكور دانشگاه آزاد 99-98 مهر ماه

تنها تفاوت پذيرش بدون كنكور و با كنكور در نحوه ي پذيرش خواهد بود و تفاوتي ميان اين دو در مقدار شهريه و يا ارزش مدرك نهايي دريافتي وجود ندارد، فقط توجه داشته باشيد كه داوطلباني كه بر اساس سوابق تحصيلي پذيرفته مي شوند حق انتقالي و يا مهمان را در شهر هاي ديگر ندارند. واين موضوع اهميت يك انتخاب رشته خوب و بي نقص را مشخص ميكند. چرا كه اگر داوطلبي به اشتباه انتخاب رشته نمايد. نميتواند به شهر ديگري انتقالي بگيرد و دچار مشكلات زيادي مي شود.

لذا از شما خواهشمنديم كه نهايت دقت را در انتخاب رشته نماييد و قبل از آن با يك مشاور كارآزموده گفت و گو نماييد و با يكديگر اولويت ها را مشخص كنيد كه دچار اشتباه و پشيماني نشويد. مركز مشاوره درخت دانش با دارا بودن بهترين و مجرب ترين مشاوران تحصيلي پاسخگوي تمامي سوالات شما خواهد بود.

پذيرش بر اساس سوابق تحصيلي دانشگاه آزاد بدون آزمون به چه معناست؟

بذيرش بدون كنكور و براساس سوابق تحصيلي يعني اينكه معدل كتبي ديپلم تعين كننده رشته و دانشگاه داوطلب در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور مي باشد.

حتي در بعضي از دانشگاه ها تنها داشتن مدرك ديپلم و يا پيش دانشگاهي با توجه به مقطع تحصيلي انتخابي كافي است و با هر معدلي مي توانيد در آن ها پذيرفته شويد.

براي اطلاع از اينكه پذيرش بر اساس سوابق تحصيلي شامل چه كساني مي شود و رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها كدامند، آيا رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي را بدون آزمون داريم و معدل لازم براي ورود به آنها مي توانيد با شماره گيري 9099072943 با تلفن ثابت و بدون كد گيري با مشاوران درخت دانش تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را از آن ها بخواهيد.

مزاياي سوابق تحصيلي در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98

از بزرگترين مزاياي پذيرش بر اساس سوابق تحصيلي در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98 اين است كه داوطلباني كه به هر دليلي براي ورود به دانشگاه در مهرماه 98 ثبت نام نكرده اند مي توانند اين فرصت را خواهند داشت كه از دوستان خود جا نمانند و در راهنماي ثبت نام بدون كنكور دانشگاه ازاد 98 در كلاس حاضر شوند و ديگر لازم نيست يك سال منتظر بمانند تا دوباره در كنكور شركت كنند كما اينكه در رشته مورد نظرشان قبول شوند يا نه.

همچنين داوطلباني كه از رشته خود راضي نيستند و يا در رشته اي قبول نشده اند شانس اين را خواهند داشت كه دوباره در رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال دوم ثبت نام نمايند و قبول شوند، گرچه از نظر بسياري از داوطلبان پرونده كنكور ديگر بسته شده است. اما به داوطلبان شركت در دانشگاه عرض ميكنيم كه ورود به دانشگاه در سال تحصيلي 98-99 براي نيمه ي دوم يعني از بهمن ماه در بسياري از شعبات دانشگاه آزاد اسلامي ممكن است.

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98 مهر ماه نيمسال اول

نحوه ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد براي مهر ماه 98 از طريق سايت دانشگاه آزاد به نشانيazmoon.org انجام ميشود.

ابتدا ميبايست از طريق سايت دانشگاه آزاد, يك كارت اعتباري خريداري نماييد.( البته در صورتي كه شما قصد انتخاب رشته در چند گروه تحصيلي را داشته باشيد بايد به تعداد گروه هاي تحصيلي كه قصد انتخاب رشته در آن را داريد كارت اعتباري خريداري نماييد.) پس از خريد كارت اعتباري مي بايست نام كاربري و كلمه عبور خودرا براي مراحل بعدي نزد خود نگهداريد.

سپس دوباره وارد سايت دانشگاه آزاد شويد و با توجه به مقطع انتخابي خود وارد لينك ثبت نام شده و نام كاربري و كلمه عبور خودرا وارد نموده و سپس اطلاعات فردي و سوابق تحصيلي خود را با دقت وارد نماييد. پس از وارد نمودن اطلاعات وارد پنل انتخاب رشته مي شويد. كه در آن مي توانيد حداكثر 20 كدرشته محل را براساس اولويت هاي خود ومحل واحد دانشگاهي انتخاب نماييد

سايت ثبت نام دانشجويان متقاضي رشته هاي دانشگاه آزاد بدون كنكور

سايت ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد به نشاني azmoon.org مي باشد كه امسال ۹۸ انتقال يافته با سايت

نكات مهم قابل توجه در مراحل ثبت نام دانشگاه ازاد بدون كنكور نيمسال دوم 99-98

  • امكان ويرايش اطلاعات در سيستم انتخاب رشته دانشگاه آزاد وجود ندارد پس با نهايت دقت انتخاب رشته نماييد.
  • قبل از انتخاب رشته دفترچه ثبت نام را با دقت مطالعه نماييد و كدرشته محل هاي مورد نظر را جدا نماييد.

مشاور تحصيلي بدون كنكور آزاد درخت دانش

 

در صورتي كه در رابطه با نحوه ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد, مهلت ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نوبت بهمن ماه 97-98, در ليست رشته هاي ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98 سراسر كشور براي مهر 98, در انتخاب رشته ها و شهرها و يا در باره نحوه پذيرش و مدارك مورد نياز در هر دانشگاه سوالي داريد مي توانيد با شماره گيري 9099072943 با تلفن ثابت و بدون كدگيري پاسخ سوالات خودرا از مشاوران درخت دانش بخواهيد.



:: برچسب‌ها: كساني نمي توانند در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 98 كارشناسي ناپيوسته انتخاب رشته نمايند؟، درج كردن كد رشته كارداني و كد دانشگاه در ثبت نام دانشگاه آزاد كارشناسي ناپيوسته الزامي است، دريافت كد رشته دوره كارداني، دريافت كد دانشگاه دوره كارداني، دريافت دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارداني به كارشناسي ناپيوسته ترم مهر 98-99,

نوشته شده توسط mobinhossini در چهار شنبه 12 تير 1398

و ساعت 9:19


اعلام نتايج مدارس شاهد 98-99

سايت پيش ثبت نام سجا شاهد 98

سامانه پيش ثبت نام سجا يا همان سامانه ثبت نام دانش آموزان شاهد 98 از بهار 94 جهت يكپارچه سازي تمامي فعاليت ها و ثبت نام هاي مدارس شاهد و ايثارگران كشور راه اندازي شده است كه تمامي فعاليت هاي مربوط به مدارس شاهد و ايثارگران از جمله ثبت نام مدارس شاهد 98-99، برگزاري كلاس هاي جبرانيو تقويتي، گزارشگيري و... از طريق سامانه شاهد سجا انجام خواهد شد.

سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

در سامانه سجا شاهد چگونه مدرسه انتخاب كنيم؟سايت پيش ثبت نام سجا شاهد 98، سامانه شاهد سجا، در سامانه سجا شاهد چگونه مدرسه انتخاب كنيم؟، سامانه اعلام نتايج ثبت نام مدارس شاهد 98-99، اعلام نتايج مدارس شاهد 98-99، اعلام نتايج مدارس شاهد 98-99 پايه هفتم، سامانه اعلام نتايج سجا student.saja.medu.ir ، ثبت نام مدارس شاهد دبيرستان دوره اول،

با توجه به اظهارات مدير كل امور شاهد و ايثارگران آموزش  و پرورش در سال 98 مدرسه شاهد تازه تاسيس نداريم و ظرفيت مدارس شاهد 98-99 تفاوتي با سال گذشته نكرده است لذا دانش آموزان بايد با توجه به منطقه سكونت خود اقدام به انتخاب مدرسه شاهد سايت سجا مورد نظر نمايند و انتخاب مدرسه خارج از محل سكونت شانس قبولي دانش آموز را كم خواهد كرد در ادامه ليست مدارس شاهد تهران و شهرستان هارا با كليك بر لينك مورد نظرمي توانيد مطالعه بفرماييد.

سامانه اعلام نتايج ثبت نام مدارس شاهد 98-99

 

اعلام نتايج مدارس شاهد 98-99 پايه هفتم دبيرستان دوره اول متوسطه در 14 خرداد ماه 98 بر روي سامانه اعلام نتايج سجا student.saja.medu.ir قرار خواهد گرفت توصيه مي شود براي اطلاع از نحوه مشاهده نتايج اوليه مدارس شاهد پايه اول ابتدايي 98 و همچنين اولين اقدام بعد از مشاهده نتايج، تكليف اسامي كه به عنوان ذخيره قبول شده اند و مدارك ثبت نام و از همه مهمترنحوه ثبت نام مدارس شاهد دبيرستان دوره اول با مشاوران درخت دانش از طريق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نماييد.



:: برچسب‌ها: سايت پيش ثبت نام سجا شاهد 98، سامانه شاهد سجا، در سامانه سجا شاهد چگونه مدرسه انتخاب كنيم؟، سامانه اعلام نتايج ثبت نام مدارس شاهد 98-99، اعلام نتايج مدارس شاهد 98-99، اعلام نتايج مدارس شاهد 98-99 پايه هفتم، سامانه اعلام نتايج سجا student, saja, medu, ir ، ثبت نام مدارس شاهد دبيرستان دوره اول، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در جمعه 7 تير 1398

و ساعت 1:16


پيش ثبت نام مدارس شاهد پايه دهم 98-99

آغاز ثبت نام مدارس شاهد پايه دهم 98 از فردا 4 تير ماه

ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوره دوم 98 يا همان (پايه نهم به دهم) از سه شنبه 4 تير ماه شروع خواهد شد و پيش ثبت نام مدارس شاهد پايه دهم 98-99 پايه دهم اين دوره با تمام مقاطع و حتي ميان پايه اي ها متفاوت مي باشد چون معدل و سوابق تحصيلي دانش آموز تاثير زيادي در قبولي و انتخاب اولويت خواهد داشت.

توصيه مي شود: براي انجام تمامي مراحل ثبت نام مدرسه شاهد پايه نهم به دهم در سايت سجا، انتخاب اولويت بندي بر اساس مدرسه و افزايش امتيازبندي با شناخت درست از سهميه ها و ... مي توانيد با شماره 9099072943 (بدون گرفتن كد و پيش شماره) با مشاوران شاهد درخت دانش تماس حاصل نماييد.

مهلت ثبت نام مدارس شاهد پايه دهم 98 چند روز است و اعلام نتايج كي مي باشد؟

مهلت ثبت نام مدارس شاهد پايه دهم 98 دوره دوم متوسطه به مدت دو هفته و تا 17 تير ماه 98 مي باشد و اعلام نتايج پايه دهم مدارس شاهد سه روز بعد از اتمام ثبت نام منتشر خواهد شد.

سامانه ثبت نام مدارس شاهد دوره دوم متوسطه دهم 98

تنها سامانه ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوره دوم دبيرستان سامانه سجا شاهد سايت saja.medu.ir مي باشد كه توصيه مي شود اگر قصد دارديد كه خودتون ثبت نام را انجام دهيد حتما قبل از ورود به سامانه سجا پايه دهم 98 بر روي اين لينك ها كليك نماييد تا چگونگي ورود به پايه مورد نظر را پيدا نماييد و اشتباه انجام ندهيد.

شرايط ثبت نام مدارس شاهد پايه دهم 98

شرايط ثبت نام مدارس شاهد دبيرستان متوسطه دوره دوم 98 دارا بودن معدل خوب و شرايط اخلاقي دانش آموز مي باشد يكي از شرايط مهم كه شانس قبولي را افزايش خواهد داشت داشتن سهميه و امتياز مي باشد كه در مقاله نحوه امتياز بندي مدارس شاهد پايه دهم 98 كامل به آن پرداخته ايم.

چه كساني مي توانند در پيش ثبت نام مدارس شاهد دوره متوسطه دوم شركت نمايند؟

تمام دانش آموزاني كه پايه نهم را تمام كرده باشند و وارد پايه دهم شوند مي توانند در اين مقطع بر اساس دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 ثبت نام كنند و هيچگونه محدوديتي براي پيش ثبت نام نداريم حتي دانش آموزاني كه جز معدل هيچ گونه امتياز ديگه اي نداشته باشند.

تاثير ميزان معدل پايه دهم در قبولي مدارس شاهد 98

ميزان تاثير معدل در  امتياز دانش آموز نمره معدل ضربدر 15 مي باشد كه حداكثر آن 300 امتياز مي باشد به عنوان مثال دانش آموزي كه معدل 20 داشته باشد ضربدر 15 خواهد شد و امتياز سوابق تحصيلي آن حساب مي شود.

توصيه مي شود: براي بالا بردن شانس قبولي در مدارس دبيرستان دوره دوم شاهد حتما ثبت نام خودر را به صورت رايگان به مشاوران مجرب ما بسپاريد.



:: برچسب‌ها: آغاز ثبت نام مدارس شاهد پايه دهم 98 از فردا 4 تير ماه، پيش ثبت نام مدارس شاهد پايه دهم 98-99، ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوره دوم 98 ، سايت سجا، ثبت نام مدارس شاهد پايه دهم 98، اعلام نتايج پايه دهم مدارس شاهد ، سامانه ثبت نام مدارس شاهد دوره دوم متوسطه دهم 98، ورود به سامانه سجا پايه دهم 98، نحوه امتياز بندي مدارس شاهد پايه دهم 98، دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 98-99، شرايط ثبت نام مدارس شاهد پايه دهم 98، دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 98-99، تاثير ميزان معدل پايه دهم در قبولي مدارس شاهد 98، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در سه شنبه 4 تير 1398

و ساعت 1:15


نحوه انتخاب مدرسه شاهد در محدوده محل سکونت

نحوه ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 چگونه است؟

نحوه ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 دوره اول متوسطه دبیرستان برای تمامی پایه ها به صورت اینترنتی است که شامل مراحل زیر است:(هر کدام از مراحل را کامل توضیح داده ایم)

  1. نحوه ورود به سایت ثبت نام مدارس شاهد متوسطه اول 98
  2. نحوه تکمیل فرم مشخصات دانش آموز ششم به هفتم
  3. نحوه انتخاب مدرسه شاهد در محدوده محل سکونت 
  4. نحوه تکمیل فرم امتیاز بندی مدارس شاهد پایه هفتم 98
  5. نحوه تایید پیش ثبت نام مدارس شاهد و تطابق مشخصات
  6. نحوه دریافت کد رهگیری پیش ثبت نام مدارس شاهد هفتم

نحوه ورود به سایت ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد saja.medu.ir 98

جهت ورود به سایت سجا وارد بخش دانش آموزی ثبت نام مدارس شاهد دبیرستان متوسطه دوره اول 98 شوید به نشانی student.saja.medu.ir شوید و با وارد نمودن کد ملی و شناسه 6 رقمی وارد پنل کاربری خود شوید.

نحوه تکمیل فرم مشخصات دانش آموزی در ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد 98

مشخصات دانش آموز باید مطابق اطلاعات شناسنامه و کارت ملی تکمیل گردد و مشخصات محل سکونت باید مربوط به محل سکونت والدین در سال تحصیلی 98-99 باشد.

نحوه انتخاب مدرسه دوره اول متوسطه شاهد هفتم در محدوده محل سکونت دانش آموز

پس از تکمیل مشخصات به محل سکونت وارد مرحله انتخاب مدرسه شاهد خواهید شد و با انتخاب مدرسه شاهد محدوده سکونت خود می توانید وارد مرحله بعد شوید.

نحوه تکمیل فرم امتیاز بندی مدارس شاهد دبیرستان دوره اول پایه هفتم 98

مهم ترین بخش در ثبت نام مدارس شاهد نحوه امتیاز بندی و تکمیل فرم مربوطه می باشد لذا توصیه می شود با توجه به حساسیت امتیاز بندی و جهت اطلاع از تمامی امتیازات موجود در ثبت نام مدارس شاهد از طریق شماره گیری 9099072943 بدون کد و با تلفن ثابت با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

نحوه تایید پیش ثبت نام و دریافت کد رهگیری ثبت نام مدارس پایه هفتم مدارس شاهد 98

داوطلبان متقاضی ثبت نام در مدارس راهنمایی شاهد باید توجه داشته باشند که در مرحله آخر و قبل از تایید پیش ثبت نام اطلاعات را بررسی نمایند و صحت اطلاعات مورد تایید باشد و در نهایت زمانی ثبت نام شما به پایان خواهد رسید که کد رهگیری پیش ثبت نام مدارس شاهد را دریافت نمایید.

انحوه علام نتایج ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98

  • اعلام نتایج غیر قطعی مدارس پایه هقتم از طریق سایت سجا
  • بررسی مدارک دانش آموزان توسط ستاد ثبت نام مدارس شاهد
  • اعلام نتایج قطعی مدارس شاهد متوسطه دوره اول دبیرستان 98

زمان اعلام نتایج اولیه ثبت نام مدارس شاهد پایه اول متوسطه 98

نتایج اولیه ثبت نام دوره اول متوسطه مدارس شاهد 98-99 دو روز بعد از اتمام مهلت پیش ثبت نام اینترنتی ششم به هفتم 98 یعنی از 16 تیرماه از طریق سامانه اعلام نتایج مدارس شاهد 98-99 به نشانی saja.medu.ir اعلام خواهد شد.

زمان بررسی مدارک دانش آموزان پذیرفته شده مدارس پایه هفتم شاهد 98-99

پس از آنکه اسامی دانش آموزان جهت پذیرش اولیه از طریق سامانه سجا اعلام شد، باید مدارک مورد نیاز که در هنگام پیش ثبت نام مدرسه شاهد در سامانه ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 از امتیاز آن استفاده نموده اند را از 17 تیر ماه لغایت 27 تیر ماه به ستاد بررسی مدارک مدارس شاهد تحویل دهند.

اعلام نتایج قطعی ثبت نام مدارس شاهد اول متوسطه 98

پس از بررسی مدارک دانش آموزان توسط ستاد ثبت نام مدارس دبیرستان دوره اول شاهد در زمان مقرر نتایج قطعی مدارس شاهد پایه هفتم 98-99 از 24 تا 31 تیر ماه اعلام خواهد شد.

مشاوره تحصیلی ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوره اول دبیرستان درخت دانش 1398

مشاوران تحصیلی درخت دانش با چندین سال سابقه در ارائه مشاوره و راهکار به متقاضیان ثبت نام مدارس شاهد راهنمای شما درتمامی مراحل ثبت نام مدارس شاهد 98-99، ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم، نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد ، ثبت نام مدارس شاهد اول متوسطه، ثبت نام مدارس شاهد دوم متوسطه خواهند بود جهت ارتباط با مشاوران درخت دانش از راه های ارتباطی زیر استفاده نمایید.

 

تلفن تماس: 9099072943 از طریق تلفن ثابت و بدون کد



:: برچسب‌ها: نحوه ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 چگونه است؟، نحوه تکمیل فرم مشخصات دانش آموز ششم به هفتم، نحوه ورود به سایت ثبت نام مدارس شاهد متوسطه اول 98، نحوه انتخاب مدرسه شاهد در محدوده محل سکونت ,

نوشته شده توسط mobinhossini در شنبه 25 خرداد 1398

و ساعت 10:42


2 مرحله اي شدن نتايج ثبت نام مدارس شاهد 98

2 مرحله اي شدن نتايج ثبت نام مدارس شاهد 98

زمان اعلام نتايج ثبت نام مدارس شاهد 98 در پايه هاي مختلف با همديگر متفاوت است كه در ادامه زمان اعلام نتيجه در پايه هاي مختلف مدارس شاهد را ارائه خواهيم داد اما اعلام نتايج اوليه مدارس شاهد 98-99 شامل 2 مرحله اصلي هست

  1. اعلام نتايج ثبت نام اوليه مدارس شاهد از طريق سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98
  2. اعلام نتايج نهايي ثبت نام مدارس شاهد 98

داوطلبان محترم جهت مشاهد نتايج مدارس شاهد 98، اقدامات پس از اعلام نتايج پايه هاي مختلف مدارس شاهد، مدارك لازم جهت ثبت نام حضوري مدارس شاهد و هر گونه ابهام و سوال در ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه 98-99 مي توانيد از طريق تلفن ثابت و با شماره گيري 9099072943 بدون كد با مشاوران تحصيلي درخت دانش در ارتباط باشيد.

زمان اعلام نتايج ثبت نام اوليه و نهايي پايه اول ابتدايي مدارس شاهد 98

همانطور كه اشاره شد نتايج ثبت نام پايه اول ابتدايي مدارس شاهد 98-99 دردو مرحله صورت خواهد پذيرفت كه زمان اعلام نتايج اوليه پايه اول ابتدايي مدارس شاهد از 23 خرداد خواهد بود و اعلام نتايج قطعي پايه اول ابتدايي 28 خرداد لغايت 3 تير ماه خواهد بود.

اعلام نتایج مدارس شاهد

زمان اعلام نتايج ثبت نام اوليه و نهايي پايه هفتم مدارس شاهد دبيرستان دوره اول متوسطه 98 پايه هفتم

ثبت نام مدارس شاهد پايه هفتم يا متوسطه اول تا 14 تير ماه ادامه خواهد داشت و زمان اعلام نتايج اوليه پايه هفتم 16 تيرماه خواهد بود و اعلام نتايج قطعي پايه هفتم مدارس شاهد 28 تير لغايت 3 مرداد خواهد بود.

زمان اعلام نتايج ثبت نام پايه دهم اوليه و نهايي مدارس شاهد دوره دوم متوسطه 98

ثبت نام مدارس شاهد پايه دهم (متوسطه دوم ) تا 21 تير ماه ادامه دارد و زمان اعلام نتايج اوليه پايه دهم مدارس شاهد 98-99 23  تير خواهد بود و اعلام نتايج قطعي پايه دهم مدارس شاهد 1 لغايت 15 مرداد خواهد بود.

نحوه مشاهده نتايج ثبت نام مدارس شاهد 98

داوطلباني كه در زمان مقرر و در پايه اي كه به آن ورود پيدا مي كنند از طريق سايت نتايج مدارس شاهد saja.medu.ir اقدام به پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 كرده اند مي توانند با مراجعه به سامانه اعلام نتايج مدارس شاهد 98 و از طريق ورود به بخش دانش آموزان به مشاهده نتايج مدارس شاهد ( براي مشاهده كليك كنيد) خود بپردازند.

 

توصيه مي شود قبل از مشاهده نتايج خود حتما نحوه اعلام نتايج را كه تعيين كننده در امر ثبت نام مي باشد و براي اطلاع از مدارك لازم بعد از قبولي و يا در صورت قرار گرفتن در ليست ذخيره با مشاوران مجرب مدرسه شاهد درخت دانش در تماس باشيد.



:: برچسب‌ها: -، ثبت نام مدارس شاهد پايه هفتم ، نحوه مشاهده نتايج ثبت نام مدارس شاهد 98، نتايج مدارس شاهد، مشاهده نتايج مدارس شاهد,

نوشته شده توسط mobinhossini در پنج شنبه 23 خرداد 1398

و ساعت 1:8


زمان اعلام نتايج ابتدايي مدارس شاهد 98

نتايج مدارس شاهد

نتايج مدارس شاهد 98-99 در سه پايه اول ابتدايي، پايه هفتم (دوره اول متوسطه)، پايه دهم (متوسطه دوره دوم) طبق زمان بندي اعلام شده كه در زير كامل توضيح داده ايم در سامانه سجا اعلام خواهد شد انجام خواهد شد در اين مقاله سعي داريم به اعلام نتايج مدارس شاهد، نحوه مشاهده نتايج مدارس شاهد 98-99 در پايه هاي مختلف و اقدامات پس از مشاهده نتايج بپردازيم براي مشاهده راهنماي تصويري نحوه دريافت نتايج از طريق سايت تا لطفا تا انتهاي مقاله را مطالعه بفرماييد.

 

زمان نتايج مدارس شاهد 98-99

زمان اعلام نتايج مدارس شاهد 98 در پايه هاي مختلف با همديگر متفاوت است كه در ادامه زمان اعلام نتيجه در پايه هاي مختلف مدارس شاهد را ارائه خواهيم داد اما اعلام نتايج اوليه مدارس شاهد 98-99 شامل دو مرحله اصلي هست

  1. اعلام نتايج اوليه مدارس شاهد از طريق سامانه ثبت نام مدارس شاهد
  2. اعلام نتايج نهايي مدارس شاهد 98-99

داوطلبان محترم جهت مشاهد نتايج مدارس شاهد 98، اقدامات پس از اعلام نتايج پايه هاي مختلف مدارس شاهد، مدارك لازم جهت ثبت نام حضوري مدارس شاهد و هر گونه ابهام و سوال در ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه 98-99 مي توانيد از طريق تلفن ثابت و با شماره گيري 9099072943 بدون كد با مشاوران تحصيلي درخت دانش در ارتباط باشيد.

زمان اعلام نتايج ابتدايي مدارس شاهد 98-99

همانطور كه اشاره شد نتايج ثبت نام اينترنتي پايه اول مدارس شاهد 98 دردو مرحله صورت خواهد پذيرفت كه زمان اعلام نتايج اوليه پايه اول ابتدايي مدارس شاهد از 19 الي 21 خرداد خواهد بود و اعلام نتايج قطعي پايه اول ابتدايي 28 خرداد لغايت 3 تير ماه خواهد بود.

زمان اعلام نتايج پايه هفتم مدارس شاهد 98-99

ثبت نام مدارس شاهد پايه هفتم يا متوسطه اول تا 14 تير ماه ادامه خواهد داشت و زمان اعلام نتايج اوليه پايه هفتم 16 تيرماه خواهد بود و اعلام نتايج قطعي پايه هفتم مدارس شاهد 28 تير لغايت 3 مرداد خواهد بود.

زمان اعلام نتايج پايه دهم مدارس شاهد 98-99

ثبت نام مدارس شاهد پايه دهم (متوسطه دوم ) تا 21 تير ماه ادامه دارد و زمان اعلام نتايج اوليه پايه دهم مدارس شاهد 98-99 23  تير خواهد بود و اعلام نتايج قطعي پايه دهم مدارس شاهد 1 لغايت 15 مرداد خواهد بود.

كارنامه نتايج مدارس شاهد اول ابتدايي 98

پذيرش اوليه در مدارس شاهد اول ابتدايي يا همان نتايج پيش ثبت نام در مدارس شاهد مقطع اول ابتدايي و مقاطع ديگر بر اساس امتيازات دانش آموز و ظرفيت مدارس انجام خواهد شد و مشاهده اسامي پذيرفته شدگان مدارس شاهد يا عدم پذيرش به يكي از طريق زير اعلام خواهد شد:

  1. قرار گرفتن در ليست اصلي مدرسه (دانش آموزان طرح هدف)
  2. قرار گرفتن در ليست ذخيره
  3. عدم پذيرش در مدرسه

اعلام نتيجه قرا گرفتن در ليست اصلي مدرسه شاهد نتايج مدارس شاهد 98

قرار گرفتن در ليست اصلي مدرسه به معناي پذيرش اوليه دانش آموز در مدرسه شاهد 98 مي باشد كه براي دانش آموزان طرح هدف مي باشد كه اسامي پذيرفته شدگان دانش آموزان مدارس شاهد در نتايج مدارس شاهد در سامانه سجا مورد تاييد بنياد شهيد و امور ايثارگران بوده و در اختيار مدارس شاهد قرار گرفته است.

قرار گرفتن در ليست ذخيره نتايج ثبت نام مقطع ابتدايي نتايج مدارس شاهد

قرار گرفتن دانش آموز در ليست ذخيره نتايج اوليه ثبت نام مدارس ابتدايي شاهد 98-99 به معني انتظار اين دانش آموزان تا تاييد نهايي مداركي مي باشد كه امتياز آنها در نتيجه پيش ثبت نام مدارس ايتدايي شاهد 98 لحاظ شده است.

عدم پذيرش در مدارس شاهد (مردود)

با توجه به ظرفيت مدارس و امتيازات داوطلباني كه پيش ثبت نام مدارس اول ابتدايي شاهد 98 را انجام داده اند لذا داوطلباني كه امتياز خيلي پاييني دارند در اعلام نتايج پيش ثبت نام مقطع ابتدايي مدارس شاهد آنها عدم پذيرش در مدرسه شاهد درج خواهد شد.

سامانه اعلام نتايج مدارس شاهد سجا 98

سايت سجا تنها سايت رسمي پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 و سامانه اعلام نتايج مدارس شاهد 98 مي باشد به نشاني اينترنتي: نتايج ثبت نام www.saja.medu.ir



:: برچسب‌ها: مشاهده نتايج مدارس شاهد 98، زمان نتايج مدارس شاهد 98-99، اعلام نتايج اوليه مدارس شاهد از طريق سامانه ثبت نام مدارس شاهد، اعلام نتايج نهايي مدارس شاهد 98-99,

نوشته شده توسط mobinhossini در سه شنبه 21 خرداد 1398

و ساعت 9:11


نكات مهم درباب موضوع ثبت نام كارداني دوره هاي نظام جديد فني حرفه اي 98

ليست رشته هاي كارداني نظام جديد فني حرفه اي 98

در پذيرش دوره كارداني نظام جديد سال 98 دانشگاه ها و موسسات اموزش غيردولتي و غيرانتفاعي در 30 رشته امتحاني به شرح زير دانشجو پذيرش مي كند كه شامل رشته هاي كارداني نظام جديد فني حرفه اي 98:

دانشگاه هاي غيرانتفاعي مسوليتي بابت پرداخت وام هاي دانشجويي و همچنين خوابگاه، امكانات رفاهي دانشجويي ندارند.

رشته هاي با آزمون كارداني نظام جديد فني حرفه اي 98

رشته هاي با آزمون كارداني فني حرفه اي 98 براي ديپلمه هاي نظام جديد از بين 39 رشته فقط داراي 9 رشته مي باشند كه پذير ش آنها بر اساس آزمون ورودي مي باشد كه در تاريخ و روز 11 مرداد ماه 98 روز جمعه برگزار خواهد شد براي دانلود رشته هاي با آزمون كارداني فني حرف هاي نظام جديد بر روي لينك زير كليك نماييد:

رشته هاي با آزمون كارداني نظام جديد فني حرفه اي 98

براي اطلاع از شرايط ورود به هر كدام از رشته ها، با چه معدلي چه رشته اي، نحوه ثبت نام كارداني فني حرف اي در سامانه و شرايط آن و .. به صورت تلفني و حضوري مي توانيد با شماره 9099072943 (بدون كدگيري و تلفن ثابت منزل) تماس با مشاوان مجرب درخت دانش تماس حاصل نماييد.

رشته هاي بدون آزمون ثبت نام كارداني نظام جديد فني حرفه اي 98

از بين 39 رشته كارداني تعداد 30 رشته بدون آزمون و بر اساس معدل كل ديپلم مي باشد كه در زير ليست آنها را قرار داده ايم توصيه مي شود براي ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس معرفي رشته ها و بازار كار هر كدام با مشاوران درخت دانش ما در تماس باشيد:

رشته هاي بدون آزمون كارداني فني حرفه اي 98

نكات مهم درباب موضوع ثبت نام كارداني دوره هاي نظام جديد فني حرفه اي 98

  • داوطلباني كه در دوره روزانه آموزن سال 97 مورد پذيرش قرار گرفته و ثبت نام نموده و يا نموده اند اجازه پذيرش در اين مرحله را ندارند.
  • دانشجويان دوره دوم نوبت شبانه و دوره غيرانتفاعي در صورتي كه منعي از نظر نظام وظيفه نداشته باشند مي توانند بدون انصراف از دانشگاه هم ثبت نام نمايند.
  • دانشجويان انصرافي  يا اخراجي در صورتي كه منعي براي نظام وظيفه نداشته باشند مي توانند ثبت نام خود را انجام دهند.


:: برچسب‌ها: ليست رشته هاي كارداني نظام جديد فني حرفه اي 98، رشته هاي كارداني نظام جديد فني حرفه اي 98، رشته هاي با آزمون كارداني نظام جديد فني حرفه اي 98، رشته هاي بدون آزمون ثبت نام كارداني نظام جديد فني حرفه اي 98، رشته هاي بدون آزمون ثبت نام كارداني نظام جديد فني حرفه اي 98، رشته هاي بدون آزمون كارداني فني حرفه اي 98، نكات مهم درباب موضوع ثبت نام كارداني دوره هاي نظام جديد فني حرفه اي 98,

نوشته شده توسط mobinhossini در دو شنبه 20 خرداد 1398

و ساعت 9:56


مشاهده اعلام نتايج مدارس شاهد

راهنماي تصويري مشاهده اعلام نتايج مدارس شاهد اول ابتدايي 98-99

راهنماي تصويري مشاهده نتايج مدارس شاهد اول ابتدايي 98-99  به اين صورت مي باشد طبق عكس زير گام اول وارد سايت اعلام نتايج مدارس شاهد شده و بر روي نوار سمت چپ ورود دانش آموزان كليك ماييد كه در زير آدرس آن را قرار داده ايم.

گام دوم با در دست داشتن كد ملي و شماره سريال شناسنامه (6 رقم سمت راست) يعني به عنوان مثال دانش آموزي با سريال شناسنامه: 35 ب 523941 تنها عدد شش رقمي سمت راست را بايد در جدوا دوم وارد نمايد طبق عكس زير در صورت هر گونه مشكل در عدم مشاهده با مشخصات دانش آموز با مشاوران ما در تماس باشيد.

اعلام نتايج مدارس شاهد 98-99

اعلام نتايج مدارس شاهد 98-99

مشاهده اعلام نتايج مدارس شاهد 98-99

مشاهده اعلام نتايج مدارس شاهد

سايت اعلام نتايج پيش ثبت نام مدارس شاهد www.saja.medu.ir

سايت سجا تنها سايت رسمي پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 و سامانه اعلام نتايج مدرسه شاهد مي باشد به نشاني اينترنتي: student.saja.medu.ir



:: برچسب‌ها: راهنماي تصويري مشاهده اعلام نتايج مدارس شاهد اول ابتدايي 98-99، سايت اعلام نتايج مدارس شاهد، اعلام نتايج مدارس شاهد 98-99، مشاهده اعلام نتايج مدارس شاهد، سايت اعلام نتايج پيش ثبت نام مدارس شاهد www, saja, medu, ir، student, saja, medu, ir,

نوشته شده توسط mobinhossini در دو شنبه 20 خرداد 1398

و ساعت 1:59


راهنماي تخصصي نحوه امتياز بندي مدارس شاهد 98

راهنماي تخصصي نحوه امتياز بندي مدارس شاهد 98

مشاوران درخت دانش توصيه مي كنند كه تمامي دانش آموزان(داراي سهميه و بدون سهميه) ثبت نام در سامانه مدارس شاهد 98-99 خود را از طريق مشاور انجام دهند، متاسفانه سال هاي گذشته داشتيم دانش آموزاني رو كه شرايط ورود به مدارس شاهد را داشته اند و نتوانستند بنا به دلايلي چون: (انجام مراحل در كافي نت و تاييد نشد ثبت نام، انتخاب مدرسه غير از محدوده سكونت، درج اشتباه امتياز و ..) به همين دليل براي درج درست سهميه هاي عادي مانند:

كسب مدال ورزشي و درسي و قرآني، درج امتياز خير مدرسه ساز و شرايط آن، امتياز علمي دانش آموزان شاهد و تاثير آن در قبولي در سجا و .. مي توانيد به راحتي با شماره 9099072943 تماس حاصل نماييد.

نحوه امتياز بندي مدارس شاهد 98

بالاترين امتيازها در مدارس شاهد 98 كدامند؟

نحوه امتياز بندي دانش آموزان شاهد 98 در سهميه ايثارگري سامانه سجا داراي بيشترين امتياز هستند و شانس قبولي بالايي در قبولي اين مدارس دارند ولي سهميه هاي ايثارگري خود به چند دسته تقسيم مي شوند كه به ترتيب امتياز:

  1. دانش آموز جانباز (3000 امتياز)
  2. فرزند جانباز 25 تا 49 درصد (3000 امتياز)
  3. فرزند جانباز تا 25 درصد (2000 امتياز)
  4. خواهر و يا برادر شهيد و جانباز 70% (500 امتياز هر مورد)
  5. نوه شهيد و جانباز بالاي 70% (500 امتياز هر مورد)
  6. برادر زاده و يا خواهر زاده شهيد و جانباز بالاي 70%(100 امتياز)(حداكثر 5 مورد)
  7. نوه جانباز 50 تا 69 (100 امتياز)
  8. نوه جانباز تا 49 % (50 امتياز)
  9. نوه آزاده (100 امتياز هر مورد)
  10. نوه آزاد و جانباز (150 امتياز)
  11. نتيجه شهيد(50 امتياز)
  12. فرزند همسر(جانباز-شهيد بالاي 70%) (50 امتياز)

توصيه مي شود: براي اطلاع از ميزان امتياز دانش آموزان داراي سهميه ايثارگري مدارس شاهد بر اساس دفترچه جديد سال 98، شرايط ثبت نام مدارس شاهد، انجام تمامي مراحل و نحوه ثبت نام مدارس راهنمايي شاهد 98، انتخاب بهترين مدرسه و .. با مشاوران مجرب مدارس شاهد درخت دانش از طريق شماره 9099072943(بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن) ثابت منزل تماس حاصل نماييد.

دريافت دفترچه امتياز بندي مدارس شاهد 98-99

 

براي دريافت دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 مي توانيد با مراجعه به سامانه ثبت نام دانش آموزان شاهد saja.medu.ir مراجعه نماييد و دفترچه ثبت نام هر كدام از مقاطع را دانلود نماييد.



:: برچسب‌ها: ثبت نام در سامانه مدارس شاهد 98-99، نحوه امتياز بندي دانش آموزان شاهد 98، نحوه ثبت نام مدارس راهنمايي شاهد 98، دريافت دفترچه امتياز بندي مدارس شاهد 98-99، سهميه ايثارگري مدارس شاهد، سامانه ثبت نام دانش آموزان شاهد saja, medu, ir، شرايط ثبت نام مدارس شاهد، دريافت دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 ، سامانه سجا، انتخاب بهترين مدرسه ، بالاترين امتيازها در مدارس شاهد 98 كدامند؟، سجا، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در شنبه 11 خرداد 1398

و ساعت 13:19


ليست اسامي پذيرفته نشده مدارس شاهد 98

اسامي پذيرفته شدگان مدارس ابتدايي شاهد 98

پذيرش اوليه در مدارس شاهد اول ابتدايي يا همان نتايج پيش ثبت نام در مدارس شاهد مقطع اول ابتدايي و مقاطع ديگر بر اساس امتيازات دانش آموز و ظرفيت مدارس انجام خواهد شد و اسامي پذيرفته شدگان مدارس شاهد 98 يا عدم پذيرش به يكي از طريق زير اعلام مشاوران درخت دانش اعلام خواهند كرد:

  1. قرار گرفتن در ليست اصلي مدرسه (دانش آموزان طرح هدف)
  2. قرار گرفتن در ليست ذخيره
  3. عدم پذيرش در مدرسه

 

اعلام نتيجه ليست اسامي پذيرفته شدگان مدارس شاهد 98

قرار گرفتن در ليست اصلي مدرسه به معناي پذيرش اوليه دانش آموز در مدرسه شاهد 98 مي باشد كه براي دانش آموزان طرح هدف مي باشد كه اسامي پذيرفته شدگان دانش آموزان مدارس شاهد در سامانه سجا مورد تاييد بنياد شهيد و امور ايثارگران بوده و در اختيار مدارس شاهد قرار گرفته است.

ليست ذخيره نتايج ثبت نام مقطع ابتدايي مدارس شاهد 98

قرار گرفتن دانش آموز در ليست ذخيره نتايج اوليه ثبت نام مدارس ابتدايي شاهد 98-99 به معني انتظار اين دانش آموزان تا تاييد نهايي مداركي مي باشد كه امتياز آنها در نتيجه پيش ثبت نام مدارس ايتدايي شاهد 98 لحاظ شده است.

ليست اسامي پذيرفته نشده مدارس شاهد 98

با توجه به ظرفيت مدارس و امتيازات داوطلباني كه پيش ثبت نام مدارس اول ابتدايي شاهد 98 را انجام داده اند لذا داوطلباني كه امتياز خيلي پاييني دارند در اعلام نتايج پيش ثبت نام مقطع ابتدايي مدارس شاهد آنها عدم پذيرش در مدرسه شاهد درخت دانش درج خواهد شد.



:: برچسب‌ها: اسامي پذيرفته شدگان مدارس ابتدايي شاهد 98، اسامي پذيرفته شدگان مدارس شاهد 98، پذيرش اوليه در مدارس شاهد اول ابتدايي، نتايج پيش ثبت نام در مدارس شاهد مقطع اول ابتدايي، اسامي پذيرفته شدگان مدارس شاهد 98، اعلام نتيجه ليست اسامي پذيرفته شدگان مدارس شاهد 98، اسامي پذيرفته شدگان دانش آموزان مدارس شاهد، ليست ذخيره نتايج ثبت نام مقطع ابتدايي مدارس شاهد 98، پذيرش اوليه دانش آموز در مدرسه شاهد 98 ، سامانه سجا ، ليست ذخيره نتايج ثبت نام مقطع ابتدايي مدارس شاهد 98، ليست ذخيره نتايج اوليه ثبت نام مدارس ابتدايي شاهد 98، ليست اسامي پذيرفته نشده مدارس شاهد 98، اعلام نتايج پيش ثبت نام مقطع ابتدايي مدارس شاهد، مدرسه شاهد درخت دانش ، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در جمعه 10 خرداد 1398

و ساعت 12:16


ورود مستقيم به سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

ورود مستقيم به سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

از پرتكرارترين سوالاتي كه داوطلبان واجد شرايط ثبت نام مدارس پايه هفتم شاهد 98-99 از مشاوران درخت دانش پرسيده اند از نحوه ورود به سايت ثبت نام مدارس شاهد saja بوده است و اينكه نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 در سامانه سجا به چه صورت است در ادامه مقاله هر آنچه در مورد سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 بايد داوطلبان بدانند را توضيح داده ايم كه لينك ورود مستقيم را در زير قرار داده ايم كه با اطلاعات بالا وارد سايت شويد.

سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

آدرس سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

تنها سامانه ثبت نام مدارس شاهد سايت سجا به آدرس saja.medu.ir مي باشد و داوطلبان با مراجعه به سايت ثبت نام مدارس شاهد 98-99 و كليك بر روي لينك sajaa.ir اقدام به پيش ثبت نام مدرسه شاهد مي نمايند و تا اعلام نتايج مدارس شاهد منتظر خواهند ماند مراجعه حضوري به مددارس شاهد رانخواهيم داشت.

داوطلبان محترم در صورت داشتن هرگونه سوالا و ابهام در نحوه ورد به سايت ثبت نام مدارس شاهد 98-99- sajaa.ir، نحوه امتياز بندي سهميه هاي مدارس شاهد 98، ثبت نام دانش آموزان غير شاهد در مدارس شاهد و انتخاب مدارس شاهد از طريق شماره گيري 9099072943 (بدون كد و از تلفن ثابت) با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشيد.

معرفي سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

سامانه saja.medu.ir سامانه جامع امور شاهد و ايثارگران مي باشد و تنها سايت ثبت نام مدارس شاهد 98 مي باشد كه مي توانيد ليست مدارس شاهد تهران و شهرستان ها را مطالعه بفرماييد، لذا اكيدا توصيه مي شود از مراجعه حضوري به مدارس شاهد جهت ثبت نام خودداري نماييد و ثبت نام دانش آموزان و فرزندان خود را از طريق سايت مدارس شاهد 98 و با راهنماي مشاوران درخت دانش انجام دهيد.



:: برچسب‌ها: ورود مستقيم به سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99، سايت ثبت نام مدارس شاهد، شرايط ثبت نام مدارس پايه هفتم شاهد 98-99، آدرس سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99، سامانه ثبت نام مدارس شاهد، saja, medu, ir، معرفي سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99، نحوه امتياز بندي سهميه هاي مدارس شاهد 98، سايت ثبت نام مدارس شاهد 98، ليست مدارس شاهد تهران و شهرستان ها ، ثبت نام دانش آموزان غير شاهد در مدارس شاهد,

نوشته شده توسط mobinhossini در چهار شنبه 8 خرداد 1398

و ساعت 17:24


نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98

ثبت نام مدارس ابتدايي شاهد مشهد 98

هر ساله پس از پايان امتحانات ترم دوم دانش آموزان، يافتن مدرسه نمونه در مقطع بالاتريكي از نگراني هاي دانش آموزان و والدين آنها مي باشد، مشهد به عنوان پايتخت معنوي كشور مدارس شاهد سطح بالايي دارد كه از جنبه هاي مختلف قابل مقايسه و رقابت با ساير مدارس شاهد در كشور مي باشند.

در مقاله هاي قبلي سايت جامع درخت دانش در مورد ليست مدارس راهنمايي شاهد مشهد و ليست مدارس دبيرستان شاهد مشهد توضيح داديم اما مدارس ابتدايي شاهد استان خراسان رضوي براي سال 98 از دانش آموزان واجد شرايط ثبت نام مدارس شاهد 98 در مقاطع مختلف ثبت نام به عمل خواهد آورد، كه در اين مقاله سعي داريم به معرفي ليست مدارس ابتدايي شاهد مشهد بپردازيم و همچنين ثبت نام مدارس شاهد ابتدايي مشهد 98 و نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 در سامانه مشهد سجا كه در انتهاي مقاله توضيح داده خواهد شد.

[caption id="attachment_16389" align="aligncenter" width="300"]ليست مدارس ابتدايي شاهد مشهد ليست مدارس ابتدايي شاهد مشهد[/caption]

ليست بهترين مدارس شاهد ابتدايي مشهد 98-99 بايد چه ويژگي هايي داشته باشند؟

مدارسي كه از لحاط امكانات آموزشي و رفاهي در سطح بالايي باشند، كادر مدارس شاهد مشهد از ويژگي هاي علمي ، اخلاقي و آموزشي ويژه اي برخوردار باشند كه از اين رو مدارس شاهد به دليل حساسيت بالا در انتخاب كادر و همچنين گنجانده شدن مباحث تربيتي به عنوان برنامه مكمل در اين مدارس (ليست مدارس ابتدايي شاهد مشهد)و امكانات سخت افزاري خوب مانند كلاس هاي هوشمند از ويژگي هاي قابل قبولي برخوردار هستند.

ليست مدارس ابتدايي شاهد مشهد پسرانه 98

ثبت نام تصويري مدارس شاهد (راهنماي تصويري) به صورت اينترنتي و از طريق سامانه سجا به نشاني saja.medu.ir و در مقاطع زير صورت خواهد گرفت:

  1. پايه اول ابتدايي(دوره ابتدايي)
  2. پايه هفتم(دوره اول متوسطه)
  3. پايه دهم(دوره دوم متوسطه)

ليست مدارس پسرانه  شاهد استان خراسان رضوي در مقطع ابتدايي عبارتند از:

ليست مدارس ابتدايي پسرانه مشهد 98-99

ليست مدارس ابتدايي پسرانه مشهد 98 را مي توانيد در جدول زير مشاهده نماييد:

نام مدرسه شاهد مشهد جنسيت آدرس مدارس شاهد مشهد شماره تماس مدارس شاهد منطقه مقطع تحصيلي
مدرسه ابتدايي شهيد مرتضي رحيمي پسرانه مشهد - كوچه طلاب - ابتداي كوچه پنج تن - انتهاي خيابان سلمان فارسي 05132112438 1 ابتدايي 
مدرسه ابتدايي شاهد اميد انقلاب پسرانه مشهد – خيابان چمن 05133414027 2 ابتدايي 
مدرسه ابتدايي شاهد ثامن  الائمه(ع) پسرانه مشهد-خيايان مطهري جنوبي 32 - نبش چهار راه اول 05137231955 4 ابتدايي 
مدرسه ابتدايي شهداي 10 دي پسرانه مشهد – خيابان امام خميني – كوچه سجاديه 05132212226 4 ابتدايي 
مدرسه ابتدايي  شاهد طاها پسرانه چهار راه مقدم طبرسي – كوچه راد – وحدت 1/3 05133482469 5 ابتدايي 
مدرسه ابتدايي شاهد استاد شهريار پسرانه آب و برق – انتهاي بلوار هفتم تير – خ هنر – جنب شركت برق ناحيه 5 05138693040 6 ابتدايي 
مدرسه ابتدايي شاهد شهيد رمضانعلي عامل پسرانه الهيه- صادقيه 11- تبادكان 05135247202 7 ابتدايي 

ليست مدارس ابتدايي دخترانه مشهد 98

داوطلبان و متقاضيان ثبت نام مدارس شاهد مشهد مي توانند در جدول زير ليست مدارس ابتدايي شاهد دخترانه مشهد را مشاهده نمايند براي دريافت اطلاعات دقيق و ثبت نام خود با آمتيازهي متفاوت و سهميه هاي موجود مي توانيد با مشاوران تحصيلي درخت دانش در ارتباط باشيد.

نام مدرسه شاهد مشهد جنسيت آدرس مدارس شاهد مشهد شماره تماس مدارس شاهد منطقه مقطع تحصيلي
مدرسه ابتدايي شاهد شهيد آسيه قريشي دخترانه مشهد - چهارراه شهدا خيابان بهجت- بهجت ۱ 05132235553 1 ابتدايي
مدرسه ابتدايي شاهد عفاف (ناحيه2 و 3) دخترانه مشهد – ميدان ۱۷شهريور- چهارراه شيرودي- شيرودي 13 05133417877 2و3 ابتدايي
مدرسه ابتدايي شاهد شهيده سهام خيام دخترانه مشهد- بلوارسجاد بين بزرگمهر وياسمن 05137684229 4 ابتدايي
مدرسه ابتدايي  شاهد كوثر (ناحيه 5) دخترانه مشهد- چهارراه گازشرقي- بلوار نبوت- نبش نبوت ۱۶ 05132730037 5 ابتدايي
مدرسه ابتدايي شاهد تحقيقي (ناحيه 6) دخترانه مشهد- پيروزي – سرفرازان 5-  جنب پارك شاهد تحقيقي 05138825888 6 ابتدايي
مدرسه ابتدايي شاهد اسماء  (ناحيه 7) دخترانه مشهد- قاسم آباد – فلاحي 1- تبادكان - شهيده سهام خيام 05136627068 7 ابتدايي

ليست مدارس ابتدايي پسرانه شهرستان هاي خراسان رضوي 98

ليست مدارس ابتدايي شهرستان هاي خراسان رضوي به شرح زير است:

نام مدرسه شاهد مشهد جنسيت آدرس مدارس شاهد مشهد شماره تماس مدارس شاهد منطقه مقطع تحصيلي
مدرسه ابتدايي شاهد شهيد راستگو (فريمان) پسرانه آدرس: فريمان- خيابان مطهري شرقي 05136222586 - ابتدايي
مدرسه ابتدايي شاهد شهيد شريفي (تربت حيدريه) پسرانه شهرك ولي عصر- دهخداي غربي ۳ 05132290641 - ابتدايي
مدرسه ابتدايي شاهد نهم دي (تربت حيدريه) پسرانه :خيابان شهيد مطهري 05132224350 - ابتدايي
مدرسه ابتدايي شاهد شهيد فهميده (سبزوار) پسرانه ميدان آل احمد- خيابان انقلاب 16 05132662544 - ابتدايي
 مدرسه ابتدايي شاهد كيانوش استيري (سبزوار) پسرانه توحيد شهر- بلوك 1- خيابان ايثار 05134414870 - ابتدايي
مدرسه ابتدايي شاهد شهيد كريمي (قوچان) پسرانه خيابان فروغي- نرسيده به چهارراه سوم 05132224709 - ابتدايي
مدرسه ابتدايي شاهد شهيد ناصري (قوچان) پسرانه خيابان قائم مقام 05132217989 - ابتدايي
مدرسه ابتدايي شاهد شهيد آقا مصطفي خميني (ره) پسرانه خيابان بهار 05138235870 - ابتدايي
مدرسه ابتدايي شاهد امام رضا پسرانه خيابان جمهوري اسلامي 34- نبش خيابان امام رضا(ع) - - ابتدايي
مدرسه ابتدايي شاهد شهيد علي آشوري (بردسكن) پسرانه بلوار فرهنگ 05137224780 - ابتدايي
مدرسه ابتدايي شاهد خير دكتر نظام الدين بقراط (نيشابور) پسرانه بلوار بعثت- بعثت 58 - - ابتدايي
مدرسه ابتدايي شاهد موسي راد (نيشابور) پسرانه سيد جماالدين اسدآبادي (ارگ شمالي)جنب دارالقرآن امام خميني 05132223083 - ابتدايي

ليست مدارس ابتدايي دخترانه شهرستان هاي خراسان رضوي 98

ليست مدارس ابتدايي دخترانه شهرستان هاي خراسان رضوي به شرح زير است:

نام مدرسه شاهد مشهد جنسيت آدرس مدارس شاهد مشهد شماره تماس مدارس شاهد منطقه مقطع تحصيلي
مدرسه ابتدايي شاهد شميم الزهرا (س) دخترانه فريمان- خيابان مطهري شرقي 05136232131 - ابتدايي
مدرسه ابتدايي شاهد رضويه (تربت حيدريه) دخترانه شهرك ولي عصر- دهخداي غربي ۳ 05132290329 - ابتدايي
مدرسه ابتدايي شاهد حضرت رقيه (س) (تربت حيدريه) دخترانه خيابان پروين 05132222059 - ابتدايي
مدرسه ابتدايي شاهد محمد تشكري (سبزوار) دخترانه توحيدشهر-بلوك۳-خ بهار-بهار۱۱ 05134454242   ابتدايي
 مدرسه ابتدايي شاهد شهيدان خنده رو (سبزوار) دخترانه خيابان شريعتمداري- بن بست دوم 05132241530   ابتداييابتدايي
مدرسه ابتدايي شاهد هراتي (قوچان) دخترانه خيابان امام خميني- روبروي بازار بين المللي رضا 05132224928 - ابتدايي
مدرسه ابتدايي شاهد ميرزاهاشم معمار (كاشمر) دخترانه خيابان امام موسي صدر 05138240213 - ابتدايي
مدرسه ابتدايي شاهد شهيد محمد رمضاني (بردسكن) دخترانه مطهري 45 05137224780 - ابتدايي
مدرسه ابتدايي شهيد عابدي (نيشابور) دخترانه : بلوارغزالي- جنب دبيرستان فرزانگان 05136620911 - ابتدايي

مشاوره تحصيلي مدارس شاهد مشهد درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش با مشاوره تحصيلي و آگاهي و اطلاعات كامل در زمينه موفقيت و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان مدارس شاهد، برنامه ريزي درسي تيزهوشان، فرم هاي هدايت تحصيلي؛ ثبت نام مدارس شاهد 98، ليست مدارس ابتدايي شاهد مشهد، ليست بهترين مدارس شاهد، سامانه سجا مشهد چيست؟ به صورت شبانه روزي با شماره 9099072943 بدون كدگيري آماده پاسخگويي و ارائه راهنمايي هاي لازم به شما دانش آموزان گرامي است.



:: برچسب‌ها: ثبت نام مدارس ابتدايي شاهد مشهد 98، ليست مدارس راهنمايي شاهد مشهد، ليست مدارس دبيرستان شاهد مشهد، ثبت نام مدارس شاهد ابتدايي مشهد 98، نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98، سامانه مشهد سجا، نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98، ثبت نام تصويري مدارس شاهد، saja, medu, ir، ليست مدارس ابتدايي پسرانه مشهد 98-99، ليست مدارس ابتدايي دخترانه مشهد 98، ليست مدارس ابتدايي پسرانه شهرستان هاي خراسان رضوي 98، ليست مدارس ابتدايي دخترانه شهرستان هاي خراسان رضوي 98، سامانه سجا مشهد چيست؟,

نوشته شده توسط mobinhossini در چهار شنبه 1 خرداد 1398

و ساعت 12:41


ثبت نام مدارس شاهد 98-99

زمان انتشار دفترچه ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 مشخص شد

همزمان با شروع ثبت نام مدارس شاهد 98-99 براي پايه هاي مختلف دفترچه ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 بر روي سايت سجا قرار خواهد گرفت بر همين اساس زمان انتشار دفترچه راهنماي ثبت نام مدارس شاهد 98 در پايه هاي ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان به شرح زير است:

  1. زمان انتشار دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ابتدايي 98 از اول خرداد 98
  2. زمان انتشار دفترچه ثبت نام مدارس شاهد راهنمايي 98 يا دوره اول متوسطه از اول تير ماه 98
  3. زمان انتشار دفترچه ثبت نام مدارس شاهد دبيرستان 98 يا دوره دوم  متوسطه از دهه دوم تير ماه
ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

شرايط ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

شرايط ثبت نام مدارس شاهد 98 استان تهران شامل سه مقطع مي باشد كه براي هر كدام از مقاطع هم شرايط ثابت داريم و هم شرايط متغير كه به عبارتي:

شرايط ثابت همان شرايط عمومي هستند كه براي همه دانش آموزان ثابت است و شرايط متغير براي برخي از پايه ها اختصاصي مي باشد لذا قبل از اينكه شرايط ورود به مدارس شاهد تهران در سامانه سجا را توضيح دهيم بايد بدانيد كه:

اولويت ثبت نام مدارس شاهد تهران با چه كساني است؟

اولويت قبولي در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 98 با سهميه هاي ايثارگران مي باشد كه شامل 13 مورد مي باشد كه در مقاله شرايط ثبت نام مدارس شاهد 98 مي توانيد كامل مطالعه بفرماييد،

سهميه هاي آزاد مدارس شاهد تهران كدامند؟

  1. فرهنگيان
  2. آزادگان
  3. دانش آموزان ممتاز و داراي مدال
  4. حافظ قرآن مجيد
  5. و.. داراي سهميه هاي عادي مي باشند

شرايط ورود به مدارس شاهد تهران 98-99

شرايط ورود به مدارس شاهد تهران 98-99 در سامانه سجا براي تمامي مقاطع متفاوت است در نتيجه در سه مقطع: اول ابتدايي، اول متوسطه و دوم متوسطه كه به ترتيب براي هر مقطع:

شرايط ورود به مدارس شاهد اول ابتدايي تهران 98-99

شرايط عمومي ثبت نام را داشته باشد و كسب امتيازات مطابق جدول امتياز بندي

شرايط ورود به مدارس شاهد اول متوسطه تهران 98-99

از شرايط ورود به مدارس شاهد راهنمايي اين است كه دانش آموز نهايتا در يك درس مقياس "خوب" و مابقي دروس وي داراي مقياس "خيلي خوب" باشد.

شرايط ورود به مدارس شاهد دوم متوسطه تهران 98-99

از شرايط ورود به مدارس شاهد راهنمايي اين است كه دانش آموز قبولي خرداد ماه پايه نهم با معدل كل حداقل 17 باشد و شرايط علمي در انتخاب شاخه و رشته تحصيلي را داشته باشد.

مشاوران تحصيلي درخت دانش با داشتن تجربه چندساله در امر ثبت نام مدرسه شاهد، معرفي سامانه سجا چيست؟ جديدترين شرايط ثبت نام مدارس شاهد، اطلاع از سهميه ها و نحوه امتياز بندي مدارس شاهد و .. فقط كافي است با شماره گيري 9099072943 با تلفن ثابت و بدون كدگيري ثبت نام خود را به مشاوران درخت دانش بسپاريد و شانس قبولي خود را بالا ببريد.

سايت ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

متقاضيان ثبت نام در مدارس شاهد با توجه به مقطع تحصيلي كه قصد ورود به آن را دارند در زمان مقرر براي هر مقطع تحصيلي مي توانند از طريق سامانه سجا اقدام به ثبت نام نمايند، كه خيلي از دانش آموزان و داوطلبان آن را به اشتباه سامانه سجاد يا سامانه سناد مي نامند.

لينك ورود به سامانه سجا 98 تهران

لينك سايت ثبت نام سجا يا همان سايت سجا مدارس شاهد به نشاني saja.medu.ir مي باشد و لينك سايت
ورود به سامانه امور شاهد و ايثارگران نيز مي توانيد بر روي آن كليك نماييد.

مشاوره ثبت نام مدارس شاهد تهران درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش با مشاوره تحصيلي و آگاهي و اطلاعات كامل در زمينه موفقيت و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان مدارس شاهد، برنامه ريزي درسي تيزهوشان، فرم هاي هدايت تحصيلي؛ ليست بهترين مدارس شاهد تهران و شهرستان ها به صورت شبانه روزي مي توانيد:

 

 با شماره 9099072943 (از تلفن ثابت و بدون كدگيري) با مشاوران درخت دانش در ازتباط باشيد



:: برچسب‌ها: زمان انتشار دفترچه ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 مشخص شد، دفترچه ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99، دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ابتدايي 98 ، زمان انتشار دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ابتدايي 98 ، دفترچه ثبت نام مدارس شاهد راهنمايي 98 ، زمان انتشار دفترچه ثبت نام مدارس شاهد راهنمايي 98 ، دفترچه ثبت نام مدارس شاهد دبيرستان 98 ، زمان انتشار دفترچه ثبت نام مدارس شاهد دبيرستان 98 ، شرايط ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99، دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 98، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در چهار شنبه 1 خرداد 1398

و ساعت 12:39


نحوه امتيازبندي مدارس شاهد 98

سامانه سجا.

ورود به سامانه سجا 98 يكي از پرتكرارترين سوالات دانش آموزان واجد شرايط ثبت نام مدارس شاهد 98 مي باشد كه نميدانند سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98 چه نام دارد و نحوه ورود به سايت چگونه است؟ لينك مستقيم ورود كدام است ؟ آيا چه امتيازي دارند و اولويت ثبت نام با چه دانش آموزاني است؟ نحوه امتيازبندي مدارس شاهد 98 به چه صورتي است؟ و ... ما در اين مقاله كامل سوالات اين دانش آموزان را پاسخ خواهيم داد و شما مي توانيد با ورود به لينك ورود در ادامه مقاله وارد سايت ثبت نام مدارس شاهد ( سجا ) شويد.

ورود به سامانه سجا 98 چگونه است؟

قبل از ورود به سامانه سجا توصيه مي شود كه حتما شرايط ثبت نام مدارس شاهد 98 را مطالعه نماييد و بدانيد كه نحوه امتيازبندي مدارس شاهد 98 و درج آن يكي از مهمترين مراحل ثبت نام مي باشد كه دانش آموزان بايد در حد امكان از طريق مشاور انجام دهند چون سال هاي گذشته شاهد اين بوده ايم كه حتي با كسب امتياز 100 دانش آموزان نتوانستند پذيرش اين مدارس را بگيرند و دليل آن : درج اشتباه امتياز و يا انجام مراحل ثبت نام از طريق كافي نت بوده است و اشتباه در انتخاب مدرسه نزديك از اين رو توصيه مي شود:

قبل از ورود مستقيم به سامانه سجا چيست؟ مدارس شاهد حتما براي انجام تمام مراحل ثبت نام خود، درج سهميه هاي عادي و ... از مشاوران مجرب مدارس شاهد درخت دانش از طريق شماره گيري 9099072943 (بدون گرفتن كد و تلفن منزل) تماس حاصل نماييد.

ورود به سامانه سجا 98

لينك ورود به سامانه سجا 98 saja.medu.ir

 

براي ورود مستقيم به سامانه و سايت ثبت نام مدارس شاهد مي توانيد به سايت sajaa.ir مراجعه نماييد كليك بر روي سايت و يا براي معرفي و راهنماي تصويري ثبت نام در سايت saja.medu.ir كليك نماييد.



:: برچسب‌ها: سامانه سجا، سامانه سجا 98، ثبت نام مدارس شاهد 98، سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98، شرايط ثبت نام مدارس شاهد 98 ، نحوه امتيازبندي مدارس شاهد 98، ورود به سامانه سجا 98 ، سامانه سجا، مدارس شاهد، لينك ورود به سامانه سجا 98 saja, medu, ir، sajaa, ir، سايت saja, medu, ir، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در یک شنبه 29 ارديبهشت 1398

و ساعت 12:19


ثبت نام مدارس شاهد اصفهان 98

نحوه ثبت نام مدارس شاهد اصفهان 98

از جمله با كيفيت ترين مدارس سطح كشور، مدارس شاهد هستند و در پايه هاي ابتدايي؛ راهنمايي (اول متوسطه) و دبيرستان (دوم متوسطه) از دانش آموزان ثبت نام به عمل خواهند آورد، ما در اين مقاله سعي داريم به سوالات و ابهامات دانش آموزان و اولياء براي نحوه ثبت نام مدارس شاهد اصفهان 98 اصفهان و شرايط و نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 بپردازيم، لطفا تا انتهاي مقاله را مطالعه بفرماييد.

مراحل نحوه ثبت نام در سايت ثبت نام دانش آموزان شاهد اصفهان

  • ورود به سايت سجا و تكميل فرم اطلاعات فردي و خانوادگي داوطلب.
  • تكميل فرم مربوط به سوابق تحصيلي دانش آموز و اطلاعات مدرسه سابق.
  • مهم ترين مرحله ثبت نام مرحله كسب امتياز و وارد نمودن سهميه هاي دانش آموز مي باشد و انتخاب مدرسه شاهد در محدوده محل سكونت دانش آموز.

داوطلبان ورود به مدارس شاهد و اوليا كه قصد ثبت نام فرزندان خود در مدارس شاهد را دارند مي توانند براي اطلاعات كامل از امتيازات مدارس شاهد، شهريه مدارس شاهد 98، انجام ثبت نام اينترنتي مدارس شاهد فرزندان خود و هر سوال و ابهامي در مورد مدارس شاهد از طريق شماره گيري 9099072943 با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشيد.

ثبت نام مدارس شاهد اصفهان

نحوه ورود به سامانه ثبت نام مدارس شاهد اصفهان 98-99

داوطلبان ورود به مدارس شاهد بايد با توجه به مقطع تحصيلي نسبت به پيش ثبت نام خود اقدام نمايند، تمامي مراحل و نحوه ثبت نام دانش آموزان شاهد 98 تمامي مقاطع از طريق سامانه سجا درخت دانش مي باشد و داوطلبان پس از اعلام نتايج توسط مدارس شاهد مي توانند جهت ثبت نام نهايي مدارس شاهد اقدام نمايند.

معرفي سايت ثبت نام دانش آموزان شاهد اصفهان

تمامي داوطلبان مدارس شاهد كل كشور بايد پيش ثبت نام مدرسه اي خود را خود را از طريق سامانه سجا به نشاني سايت saja.medu.ir انجام دهند كه ابتدا نسبت به خريد كارت اعتباري ثبت نام مدارس شاهد در پايه مربوطه اقدام نمايند كه پس از خريد وارد مراحل بعدي ثبت نام خواهيد شد كه به اختصار بيان خواهيم نمود.



:: برچسب‌ها: نحوه ثبت نام مدارس شاهد اصفهان 98، نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98، مدارس شاهد، مراحل نحوه ثبت نام در سايت ثبت نام دانش آموزان شاهد اصفهان، نحوه ثبت نام دانش آموزان شاهد 98، معرفي سايت ثبت نام دانش آموزان شاهد اصفهان، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398

و ساعت 11:41


ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98 كارداني فوق ديپلم

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98 كارداني فوق ديپلم

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصيلي شامل دو مقطع كارداني و دو مقطع كارشناسي مي باشد كه شرايط ورود به هركدام از مقاطع با هم متفاوت است، در اين مقاله كامل 4 مقطع را مورد بررسي قرار خواهيم داد اول از هر چيز ثبت نام بدون كنكور كارداني دانشگاه آزاد 98 شامل دو دوره مي باشد:

  1. كارداني پيوسته
  2. كارداني ناپيوسته

 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 97-98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98 كارداني پيوسته

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون كارداني پيوسته سال 1398 براي داوطلباني مي باشد كه تنها مدرك ديپلم دارند، هم ديپلم نظري و هم ديپلم فني و مدرك بالاتري ندارند، اين دسته از داوطلبان مي بايست رشته اي را انتخاب كنند كه با رشته ديپلم خود متجانس باشد به استثناي چند رشته كه اكيدا توصيه مي شود براي اطلاع از رشته هاي جديد، بازار كار آنها، جدول تجانس با معدل ورودي؟ ليست و آدرس دانشگاه ها و .. با مشاوران مشاوره تحصيلي درخت دانش از طريق شماره 9099072943 بدون گرفتن پيش شماره و تلفن ثابت منزل در تماس باشيد.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98 كارداني ناپيوسته

ثبت نام دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصيلي مقطع و دوره كارداني ناپيوسته در سايت دانشگاه آزاد بدون كنكور براي داوطلباني واجد شرايطب مي باشد كه ديپلم نظام قديم، مدرك پيش دانشگاهي، و .. دارند و قصد ادامه تحصيل در دوره كارداني دارند و يا رشته ي مورد علاقه آنها در دوره كارداني ناپيوسته ارائه شده است.

به عنوان مثال: رشته دامپزشكي بدون كنكور را فقط در دوره كارداني ناپيوسته آزاد بر اساس سوابق تحصيلي 99-98 داريم كه آزمون ندارد و خيلي از داوطلبين اين مقطع را به خاطر اين رشته انتخاب نموده اند، توصيه مش ود براي اطلاع از رشته هاي تجربي بدون كنكور و پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد با مشاوران مجرب درخت دانش در تماس باشيد.



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون كنكور كارداني دانشگاه آزاد مهر 98، ثبت نام بدون كنكور كارداني پيوسته آزاد 98، تفاوت كارداني پيوسته و كارداني ناپيوسته دانشگاه آزاد بدون كنكور، · كارداني پيوسته بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر 98، · كارداني ناپيوسته بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 ، پيش ثبت نام بدون كنكور كارداني دانشگاه آزاد مهر 98 ، زمان ثبت نام بدون كنكور كارداني دانشگاه آزاد مهر 98، مهلت ثبت نام كارداني پيوسته بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر 98، شرايط ثبت نام بدون كنكور كارداني دانشگاه آزاد مهر 98، ثبت نام بدون كنكور كارداني دانشگاه آزاد مهر 98، چه كسي مي تواند در ثبت نام بدون كنكور كارداني دانشگاه آزاد نيمسال اول 98 شركت كند؟، ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني دانشگاه آزاد مهر 98، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398

و ساعت 11:37


ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98 كارشناسي ليسانس

همان گونه كه در بالا اشاره كرديم ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98 داراي دو نيمسال تحصيلي و دو نوبت ثبت نام ورودي مي باشد كه در نيمسال اول تحصيلي يعني مهر ماه 98 زمان ثبت نام آغاز شده است و تا 6 شهريور ماه مهلت ثبت نام دارد.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارداني به كارشناسي 98

در مورد ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال اول مهر ماه 99-98 بايد گفت كه فعلا در سه مقطع پيش ثبت نام و يا انتاتخاب رشته بر اساس سوابق تحصيلي داريم كه اين به معناي:

پيش ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98 به چه معناست؟

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور ورودي ترم مهر 99-98 چون يك مرحله اي مي باشد و آزموني ندارد به عنوان پيش ثبت نام مي باشد كه داوطلبين واجد شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 بايد در ابتدا رشته خود را انتخاب نمايند و بر اساس سوابق تحصيلي ديپلم در رشته يا مورد پذيرش قرار بگيرند و يا اولويت بعدي در نظر گرفته شود.

"بايد بدانيد: قبولي در هر رشته اي در دانشگاه آزاد بدون كنكور 100% تضميني نيست"

جدول تاثير سوابق تحصيلي ديپلم در قبولي در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98

 

 

نوع ديپلم و گروه آزمايشي رياضي تجربي انساني معارف ساير ديپلم ها
علوم رياضي و فني 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم تجربي 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم انساني 57.1 57.1 100 100 51.4
هنر 100 100 100 100 100
زبان هاي خارجه 100 100 100 100 100

يكي از مهمترين دلايل اينكه ما ترم گذشته در ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال دوم مردودي داشتيم اين بود كه داوطلبان و متقاضيان رشته هاي بدون كنكور از جدول تاثير ميزان سوابق تحصيلي اطلاع نداشتند كه توصيه مي شود:

مشاوره تخصصي ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98 بر اساس سوابق تحصيلي مهر - بهمن

مشاوران مجرب درخت دانش با تجربه كافي در امر انتخاب رشته در رشته هاي بدون آزمون و بر اساس معدل مي توانند بهترين رشته را با هر معدلي انتخاب نمايند، معرفي رشته هاي جديد بدون كنكور، بهترين رشته هاي بدون كنكور كدامند؟ با چه معدلي كدوم دانشگاه؟ و شرايط و توضيح دوره هاي جديد پاره وقت مخصوص افرادي مه نمي توانند حضور داشته باشند در دانشگاه و ... هم به صورت مشاوره تحصيلي تلفني و هم به صورت حضوري مي توانند با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت) منزل تماس حاصل نماييد.

ليست رشته هاي تاپ دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98

 

براي اطلاعات بيشتر در مورد بهترين رشته هاي بر اساس سوابق تحصيلي بدون آزمون دانش گاه هاي آزاد تهران و كل كشور مي توانيد پربازديد ترين مقالات درخت دانش در زمينه رشته هاي بدون كنكور را مطالعه نماييد:



:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98 كارشناسي ليسانس، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98، پيش ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98 ، شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98، جدول تاثير سوابق تحصيلي ديپلم در قبولي در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98، ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال دوم، مشاوره تحصيلي تلفني,

نوشته شده توسط mobinhossini در دو شنبه 23 ارديبهشت 1398

و ساعت 23:30


ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان98 – 99

نحوه ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99 

  1. داوطلبان ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 98-99 مي بايست براي ثبت نام  اقدام نمايند . hoosh.medu.ir    از طريق سايت
  2. داوطلبان مي توانند پس از ورود به سايت براي تكميل كردن اينترنتي تقاضانامه ثبت نام اقدام نمايند . كه داوطلبان مي بايست ابتدا از طريق درگاه اينترنتي سامانه نسبت به پرداخت مبلغ 28000 كه به عنوان وجه ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعداد هاي درخشان در نظر گرفته شده است اقدام نمايند.
  3. ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 98-99

ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99 شامل چه كساني مي شود ؟

اولا دانش آموزاني مي توانند براي دبيرستان هاي دوره اول استعداد هاي درخشان 98 – 99 ثبت نام نمايند كه در وهله اول تابعيت ايراني داشته باشند .

دانش آموزاني مي توانندبراي دبيرستان هاي دوره اول استعداد هاي درخشان ثبت نام كنند كه در پايه پنجم ابتدائي بتوانند مقياس خيلي خوب در تمامي دروس نوبت دوم را كسب كنند و همچنين در پايه ششم بتوانند مقياس خيلي خوب در تمامي دروس نوبت اول را كسب كنند .   

همچنين دانش آموزاني كه در مجموع دو سال تحصيلي پايه هاي ششم و پنجم نهايتا در يك عنوان درسي كسب مقياس خوب را دارند ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعداد هاي درخشان 98 – 99 براشون بلامانع است .  

مشاوره تحصيلي مدارس تيزهوشان  درخت دانش

شما مي توانيد براي گرفتن مشاوره در رابطه  با ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99   با مشاوران مجرب درخت دانش در ارتباط باشيد .

 

زمان ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99

زمان ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان98 – 99  يكي از مهمترين سوالاتيست كه دانش آموزان و والدين از مشاورين درخت دانش سوال مي پرسند . در اين مقاله سعي بر اين داريم كامل در مورد زمان ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99 در سامانه توضيح دهيم . زمان ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعداد هاي درخشان 98 – 99  از تاريخ 16/2/98آغاز مي شود و نهايتا تا 23/2/98 براي مدارس تيزهوشان دامه مي يابد. 

مهلت ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99

داوطلبان مي بايست از تاريخ 16/2/98 به مدت هفت روز نسبت به ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعداد هاي درخشان 98 – 99 اقدام نمايند . شايان ذكر است دانش آموزان مي بايست پس از ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعداد هاي درخشان 98 – 99 پنج روز قبل از برگزاري تاريخ برگزاري آزمون سنجش خواهد بود .  

زمان برگزاري آزمون دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99

زمان سنجش آزمون دبيرستان هاي دوره اول استعداد هاي درخشان 98 – 99 دانش آموزان خارج از كشور و داخل كشور تاريخ 30/3/98  همزمان برگزار خواهد شد .

همچنين از آن جا كه محتواي سنجش دبيرستان هاي دوره اول استعداد هاي درخشان خلاقيت و هوش و استعداد مي باشد دانش آموزان مي بايست با آمادگي كامل اقدام نمايند براي اطلاعات بيتر با مشاوران درخت دانش در تماس باشيد.



:: برچسب‌ها: نحوه ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99، ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 98-99، زمان ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99 ، مهلت ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99، زمان برگزاري آزمون دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در جمعه 20 ارديبهشت 1398

و ساعت 10:54


شرايط ثبت نام كارداني پيوسته دانشگاه آزاد 98-99

شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98-99 در مقاطع مختلف

شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 براي تمامي مقاطع با هم تفاوت دارد و به اين صورت مي باشد كه براب انتخاب رشته هاي بدون آزمون دانشگاه آزاد در هر كدام از 4 مقطع شرايط خاص و مدارك تحصيلي لازم براي ورود به آن را دانشجو بايد داشته باشد كه در اين مقاله كامل در مورد آن توضيح خواهيم داد، قبل از توضيح 4 مقطع شامل:

 

 

  • شرايط ثبت نام كارداني پيوسته دانشگاه آزاد 98-99
  • شرايط ثبت نام كارداني ناپيوسته دانشگاه آزاد 98-99
  • شرايط ثبت نام كارشناسي پيوسته دانشگاه آزاد 98-99
  • شرايط ثبت نام كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد 98-99

 

شرايط ثبت نام كارداني پيوسته دانشگاه آزاد 98-99

 مقطع كارداني پيوسته بيشتر مد نظر داوطلباني است كه از فني حرفه اي و يا كاردانش فارغ التحصيل شده اند كه  شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 داشتن ديپلم نظام چهارساله قديم، ديپلم نظري يا فني حرفه اي يا كاردانش در نظام سالي-واحدي و يا ديپلم نظام آموزشي جديد 3-3-6 مي باشد.

 

شرايط ثبت نام كارداني ناپيوسته دانشگاه آزاد 98-99

ثبت نام كارداني ناپيوسته آزاد 98-99 شامل چه كساني مي شود:

  • داشتن ديپلم چهار ساله نظام قديم
  • داشتن مدرك پيش دانشگاهي نظام سالي واحدي
  • داشتن ديپلم نظام جديد 3-3-6
  • داشتن مدرك كارداني

 

شرايط ثبت نام كارشناسي پيوسته دانشگاه آزاد 98-99

بيشترين متقاضيان شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد كارشناسي پيوسته 98-99 در مقطع كارداني پيوسته مي باشند به دليل تنوع زياد در ليست رشته هاي بدون كنكور كارشناسي پيوسته آزاد كه حداقل مدارك لازم ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 در مقطع كارشناسي پيوسته دانشگاه آزاد شامل:

 

  • مدرك ديپلم نظام جديد آموزشي يا همان 3-3-6
  • مدرك ديپلم نظام آموزشي قديم يا همان نظام چهار ساله قديم
  • مدرك پيش دانشگاهي براي نظام آموزشي سالي-واحدي
  • مدرك كارداني يا فوث ديپلم

 

شرايط ثبت نام كارشناسي پيوسته دانشگاه آزاد 98-99

 

شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال اول كارشناسي ناپيوسته براي داوطلباني است كه داراي مدرك فوق ديپلم هستند و قصد ادامه تحصيل در مقاطع بالاتر را دارند كه شرايط لازم براي ثبت نام كارداني به كارشناسي بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 داشتن مدرك كارداني (پيوسته يا ناپيوسته) الزامي است.

 

 

[caption id="attachment_6389" align="aligncenter" width="300"]شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد[/caption]



:: برچسب‌ها: شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98-99 در مقاطع مختلف، شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98، شرايط ثبت نام كارداني پيوسته دانشگاه آزاد 98-99، شرايط ثبت نام كارداني ناپيوسته دانشگاه آزاد 98-99، شرايط ثبت نام كارشناسي پيوسته دانشگاه آزاد 98-99، شرايط ثبت نام كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد 98-99، شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال اول، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در جمعه 20 ارديبهشت 1398

و ساعت 10:52


خريد كارت اعتباري ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 98

ليست مدارك لازم جهت ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98

  1. خريد كارت اعتباري ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 98
  2. اطلاعات فردي بر اساس كارت ملي و شناسنامه
  3. آدرس، تلفن محل سكونت و كدپستي
  4. مدارك تحصيلي شامل:ديپلم، پيش دانشگاهي وكارداني
  5. عكس پرسنلي داوطلب

شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 98 ديگر همانند سال هاي قبل نمي باشد زيرا در سال هاي گذشته ثبت نام كاملا حضوري بود و داوطلبي كه زودتر مراجعه مي كرد براي ثبت نام بدون كنكور آزاد از شانس قبولي بالاتري برخوردار بود.

نحوه خريد كارت اعتبار اولين مدارك لازم ثبت نام بدون دانشگاه آزاد 98

خريد كارت اعتباري بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 از طريق سايت دانشگاه آزاد به نشاني azmoon.iau.ac.ir براي دريافت شناسه و رمز ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 انجام مي شود ولي آنچه شايان ذكر است اينكه نحوه صحيح خريد كارت اعتباري ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 مي باشد زيرا توجه به نكات زير ضروري است:

  • مقطع تحصيلي كه قصد ثبت نام در آن را داريد با توجه به شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد در هر مقطع تحصيلي درست انتخاب نماييد.
  • نظام آموزشي خود را با توجه به پاره وقت يا تمام وقت بودن رشته هاي دانشگاه آزاد 98 صحيح انتخاب نماييد.
  • در انتخاب مجموعه آزمايشي با توجه به رشته تحصيلي دقت نماييد.

با توجه به تذكراتي كه داده شد پيشنهاد مي شود شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 خود را از طريق مشاوران درخت دانش انجام دهيد تا به هر دليلي مجبور به خريد مجدد كارت اعتباري ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نشويد.

نحوه تكميل اطلاعات فردي با مدارك شخصي داوطلب

پس وارد شدن به پيش ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 98 با استفاده از شناسه و كلمه عبور به مرحله تكميل اطلاعات فردي بر اساس كارت ملي و شناسنامه مي رسيد كه مطابق با كارت ملي و شناسنامه داوطلب بايد تكميل گردد و تاكيد مي شود كه عواقب عدم صحيح وارد نمودن اطلاعات خواسته شده  متوجه خود داوطلب خواهد بود.

نحوه وارد نمودن اطلاعات سكونت در ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98

اطلاعات محل سكونت داوطلب در ثبت نام بدون آزمون آزاد 98 شامل آدرس محل سكونت، تلفن منزل، كد پستي محل سكونت مي باشد كه در فيلد هاي مربوطه بايد تكميل شود.

نحوه آپلود عكس مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98

 

 در پيش ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 بيشتر مدارك لازم جهت ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 به صورت دستي وارد مي شوند و تنها مدرك كه نياز به آپلود خواهد داشت آپلود عكس پرسنلي بر اساس ويژگي هاي خواسته شده در سايت ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 مي باشد.



:: برچسب‌ها: ليست مدارك لازم جهت ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98، خريد كارت اعتباري ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 98، شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 98، نحوه خريد كارت اعتبار اولين مدارك لازم ثبت نام بدون دانشگاه آزاد 98، شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد، مدارك لازم جهت ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در جمعه 20 ارديبهشت 1398

و ساعت 10:51


رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد كارشناسي ناپيوسته 98

ليست كامل رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر ماه 98 تهران و كل كشور

خبر فوري(16 ارديبهشت 98): رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران و شهرستانها در مقطع كارشناسي ناپيوسته (كارداني به كارشناسي) منتشر شدند.

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد در اوايل سال 98 براي مقاطع كارداني ناپيوسته و كارشناسي پيوسته منتشر شدند كه در 85 % رشته ها بر اساس سوابق تحصيلي پذيرش داشتيم كه در انتهاي مقاله ليست رشته ها را قرار داده ايم ولي تمامي تمامي داوطلبان منتظر منتشر شدن رشته هاي ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارداني به كارشناسي بودند كه بلاخره امروز منتشر شدند.

توجه: ليست رشته هاي دانشگاه هاي آزاد تهران و شهرستانها در انتهاي مقاله قرار داده ايم لطفا مقاله را كامل مطالعه نماييد.

رشته های بدون کنکور آزاد تهران

رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي آزاد تهران مهر ماه 98

با توجه به اينكه گزينش در رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد كارشناسي ناپيوسته 98 بر اساس معدل كل دوره كارداني است و با توجه به تجانس گروه عمده تحصيلي داوطلب با رشته اي كه در آن فارغ التحصيل شده است در صورتي كه داوطلب در رشته ي غير متجانس با گروه عمده تحصيلي خود پذيرفته شود بايد دروس پيش نياز و جبراني گروه مورد نظر را بگذراند.

توصيه مشود: براي اطلاع از ليست كامل رشته هاي بدون آزمون تهران و سراسر كشور، رشته هاي پيراپزشكي بدون آزمون، دبيري و رشته آموزش دروس بدون كنكور در اين مقطع، شرايط و معدل لازم براي قبولي، انجام تمامي مراحل ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد (تمامي مقاطع) به صورت حضوري و هم تلفني مي توانيد با شماره 9099072943 (بدون كدگيري و تلفن ثابت منزل تماس) حاصل نماييد.(در صورت مشغولي لطفا مجددا تماس بگيريد)

تجانس در كدام رشته بدون كنكور كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد 98 ضرورت دارد؟

متقاضيان واجد شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 در رشته بدون كنكور مهندسي بهداشت محيط بايد داراي مدرك كارداني در يكي ار 3 رشته هاي قابل قبول باشند:

  • بهداشت حرفه اي
  • بهداشت عمومي
  • بهداشت عمومي گرايش مبارزه با بيماري ها
  • بهداشت محيط
  • تكنسين حفاظت محيط زيست
  • كمك مهندسي بهداشت
  • تكنولوژي محيط زيست
  • علوم آزمايشگاهي

ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي آزاد تهران و شهرستانها 98

مقطع كارشناسي ناپيوسته يكي از مقاطعي مي باشد كه تنوع رشته در آن زياد است در اين قسمت ليست رشته هاي پرطرفدار كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد بدون كنكور مهر ماه نيمسال اول 98-99 را ارائه مي دهيم:

  • حسابداري
  • تربيت بدني و علوم ورزشي
  • مهندسي تكنولوژي برق
  • مهندسي فناوري مكانيك خودرو
  • مهندسي نرم افزار كامپيوتر
  • مهندسي اجرايي عمران
  • معماري
  • ارتباط تصويري
  • گرافيك
  • رشته هاي آموزشي
  • ICT
  • و...

قبل از مطالعه دفترچه رشته هاي بدون كنكور مقطع مختلف دانشگاه آزاد از جمله رشته هاي بدون كنكور كارشناسي پيوسته و ناپيوسته و كارداني مي خواهيم به اين سوال پرتكرار داوطلبان بدون آزمون اين نيمسال يعني ترم مهر نيسمال اول 98-99 كه با مشاوره تحصيلي تلفني درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهيم؟ براي نيمسال اول مهر 98 دانشگاه آزاد ليست رشته هاي پزشكي بدون كنكور آزاد كه به دفترچه خود اضافه خواهد كرد كدامند!!!؟؟؟

رشته هاي بدون كنكور كارشناسي پيوسته دانشگاه آزاد نيمسال اول مهر 98 تهران كدامند؟

ليست رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران ورودي ترم مهر ماه 98 بر خلاف سال هاي گذشته كه در شهريور ماه منتشر مي شد از اسفند ماه 97 منتشر شد و ما شاهد اين هستيم كه نحوه ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيز تغيير كرده است، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه هاي آزاد تهران ورودي مهر 98 تمامي رشته ها (95%) در تمامي گروه هاي آزمايشي را بر خلاف ترم بهمن سال گذشته پذيرش داريم براي اطلاع از ليست رشته ها در انتهاي مقاله بر روي نام رشته كليك نماييد.

"صفر تا صد ثبت نام بدون آزمون خود را در رشته مورد علاقه به مشاوران درخت دانش بسپاريد"

براي اطلاع از رشته هاي جديد بدون كنكوردانشگاه آزاد، شرايط ومعدل لازم براي ورود به رشته ها، موقعيت مكاني و دانشگاه هاي مورد پذيرش رشته هاي پرطرفدار تهران، ليست رشته هاي جديد اعلام شده براي نيمسال اول 98، ليست رشته هاي پزشكي بدون كنكور مي توانيد با شماره 9099072943 بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت با مشاوران مجرب ما تماس بگيريد ويا ادامه مقاله را كامل مطالعه بفرماييد

ليست رشته هاي تاپ بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال اول مهر 98

توجه: براي اطلاع از شرايط ورود و نحوه ثبت نام هر كدام از رشته هاي بدون كنكور مي توانيد بر روي نام رشته كليك نماييد.براي اطلاع از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد تهران نيز ادامه مقاله را مطالعه نماييد.

رشته مهندسي پزشكي بدون كنكور

رشته دامپزشكي بدون كنكور

رشته ميكروبيولوژي بدون كنكور

رشته زيست شناسي بدون كنكور

رشته هاي پزشكي بدون كنكور

رشته هاي پيراپزشكي بدون كنكور

رشته حقوق بدون كنكور

رشته روانشناسي بدون كنكور

رشته بازيگري بدون كنكور آزاد تهران

مهندسي كامپيوتر بدون كنكور

رشته مهندسي عمران بدون كنكور

رشته مهندسي نفت بدون كنكور

رشته موسيقي بدون كنكور

رشته گرافيك بدون كنكور

رشته اقتصاد بدون كنكور دانشگاه آزاد

روان شناسي بدون كنكور آزاد تهران

رشته داروسازي بدون كنكور كيش

رشته تربيت بدني بدون كنكور

پرستاري بدون كنكور

رشته مديريت بازرگاني بدون كنكور

رشته حسابداري بدون كنكور

رشته مترجمي زبان انگليسي بدون كنكور

رشته كارگرداني بدون كنكور

براي اطلاع از نحوه و شرايط تحصيل بدون كنكور در رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي خارج از كشور(روسيه)، با هزينه پايين بر روي لينك زير كليك نماييد:

رشته هاي پزشكي بدون كنكور روسيه

ليست دانشگاه هاي بدون كنكور آزاد تهران كدامند و چه رشته هايي دارند؟

دانشگاه هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد تهران كه رشته هاي بدون آزمون را ارائه مي دهند از سطح علمي خيلي بالايي برخوردار هستند و مدارك بدون كنكور آنها هيچ تفاوتي با با آزمون ندارد

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد علوم تحقيقات

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد تهران مركز

رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران شمال

رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران غرب

رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران شرق

رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران جنوب

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه يادگار امام

دانلود دفترچه رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر ماه 98

دانلود دفترچه رشته هاي بدون آزمون بر اساس سوابق تحصيلي 98-99 براي سه مقطع منتشر شده اند كه بر اساس دفترچه ثبت نام داوطلب مي توانيد 20 كد رشته انتخاب نمايد كه هر كدام از رشته ها شرايط ورود خاصي را دارند كه توصيه مي شود قبل از ثبت نام با مشاوران مجرب درخت دانش در ارتباط باشيد.

براي دريافت دفترچه رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد كليك نماييد.

توصيه مي شود:  براي اطلاع از رشته هاي بر اساس سوابق و مشاوره انتخاب آنها در دفترچه كنكور سراسري 98 مي توانيد انتخاب رشته كنكور سراسري 98 بر روي لينك كليك نماييد.

آيا رشته حقوق يا مهندسي پزشكي و ميكروبيولوژي را بدون كنكور در تهران و شهرستانها داريم؟

اين نيمسال بر خلاف سال هاي گذشته نحوه ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال دوم در رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران رشته حقوق بدون كنكور، ميكروبيولوژي و مهندسي پزشكي بدون آزمون و... رشته هايي كه براي نيمسال اول پرطرفدار بودند را در دفترچه اين ترم بهمن ماه شامل ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد 97 تهران(تهران غرب) در دوره تمام وقت نبوده ايم.

ولي در دوره پاره وقت اكثر رشته ها را دانشگاه آزاد تهران پذيرش دارند كه براي اطلاعات بيشتر در مورد تفاوت دوره پاره وقت و تمام وقت ليست رشته هاي تجربي بدون كنكور بهمن ماه، پزشكي بدون كنكور مي توانيد با شماره 9099072943 بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت تماس حاصل نماييد.

توجه: در انتهاي مقاله ليست رشته هاي بدون آزمون استانها و شهرستانهاي سراسر كشور را قرار داده ايم.

رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران

آيا رشته هاي پزشكي را بدون كنكور دانشگاه آزاد داريم يا نه!!

بسياري از داوطلبين رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران و سراسر كشور با سردرگمي زياد زماني كه با مشاوران درخت دانش تماس مي گيرند اين سوال را مي پرسند كه آيا رشته هاي پزشكي بدون كنكور يا پيراپزشكي را در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور تهران يا دانشگاه هاي پرديس داريم يا نه!!؟

درجواب بايد به همه اين عزيزان گفت كه تنها رشته هاي آزمايشاهي را بدون كنكور در دانشگاه هاي آزاد تهران  و شهرستانها داريم و اين اميد را داريم كه براي نيسمال اول 98 رشته هاي پيراپزشكي و حتي رشته هاي پزشكي بدون كنكور به ليست رشته هاي دانشگاه آزاد اضافه شوند.

ليست رشته هاي پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 و حتي رشته هاي پزشكي بدون كنكور دانشگاه ازاد، پيراپزشكي بدون آزمون دانشگاه آزاد را هر نيمسال تحصيلي دانشگاه آزاد بدون آزمون به ليست رشته هايش اضافه كرده و ما شاهد بوديم كه رشته پذيرش بدون كنكور دامپزشكي و رشته ميكروبيولوژي بدون كنكور و رشته مهندسي پزشكي بدون كنكور، زيست شناسي و... بدون آزمون در بهمن ماه 97 و مهر ماه 98 پذيرش داشته ايم.

مشاوره رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال دوم ورودي بهمن 97-98

براي اطلاع از رشته هاي جديد بدون كنكور دانشگاه آزاد در نيمسال دوم 97-98 تهران و شهرستان ها و همچنين شرايط جديد و معدل لازم ورود به هر كدام از رشته هاي بدون كنكور، رشته هاي پزشكي بدون كنكور در ايران، مدارك و نحوه و مشاوره ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 97 و بالا بردن شانس قبولي با معدل پايين و زمان شروع ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد ترم بهمن (مهم) مي توانيد با شماره 9099072943 بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نماييد، و يا ادامه مقاله را مطالعه نماييد.

براي رزرو وقت و جلسه مشاوره حضوري ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد و رشته هاي بدون كنكور سراسري مي توانيد از طريق شماره تلگرام 6196-380-0903 هماهنگي لازم را انجام دهيد.

براي از دست ندادن زمان ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد تهران و شهرستانها نيمسال اول 98 توصيه مي شود كه عضو كانال تلگرام بدون كنكور درخت دانش شويد.

ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد به تفكيك گروه آزمايش ها 98-98

يراي مشاهده ليست رشته هاي بدون كنكور تجربي_رياضي_علوم انساني_زبان و هنر دانشگاه آزاد بهمن ماه ۹۷ بايد تا زمان انتشار دفترچه بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 منتظر بمانيم.

براي سال 98 پذيرش رشته هاي بدون كنكور افزايش 15 درصدي نسبت به سال هاي گذشته داشته است، بيشتر رشته هاي بدون كنكور همان رشته هاي بدون آزموني هستند كه در بهمن ماه دانشگاه آزاد پذيرش داشته اند.

براي اطلاع از رشته هاي بدون كنكور تجربي كدامند؟ بهمن ماه و همچنين رشته هاي بدون كنكور رياضي و انساني و... نيمسال دوم دانشگاه آزاد بر روي لينك هاي رنگي زير كليك نماييد:

رشته هاي هنر بدون كنكور دانشگاه آزاد بهمن ماه

رشته هاي بدون كنكور تجربي بهمن دانشگاه آزاد

رشته هاي بدون كنكور رياضي دانشگاه آزاد بهمن ماه

رشته هاي بدون كنكور علوم انساني دانشگاه آزاد

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه پيام نور

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 در مقطع كارشناسي پيوسته و ناپيوسته و كارداني پيوسته و ناپيوسته در دوره هاي تمام وقت و پاره وقت امسال با تنوع بيشتري پذيرش انجام مي شود.

رشته هاي بدون كنكور نيمسال اول

 " كنكور بي كنكور !!! "

ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد سراسر كشور 99-98

جهت مشاوره و راهنمايي درباره كد رشته محل ها و ظرفيت ها و رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد استانها و شهرستانها بر اساس تراز دانشگاهها كافيست بر روي آنها كليك نماييد:

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد اهواز

بدون كنكور دانشگاه آزاد مشهد

رشته هاي بدون كنكور آزاد تبريز

رشته هاي بدون كنكور آزاد اصفهان

ثبت نام بدون كنكور آزاد تهران غرب

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد شيراز

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد مراغه

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد نيشابور

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد كرج

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد اروميه

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد اردبيل

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزادخراسان جنوبي

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد مازندران

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد همدان

رشته هاي بدون كنكور آزاد گيلان

رشته هاي بدون كنكور بهمن ماه آزاد كرمانشاه 

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد اهواز بهمن ماه 98، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد رشت 98، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد لرستان 98، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد زنجان 98، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد شيراز،رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد كشور با مشاوران درخت دانش تماس حاصل فرماييد.

دوستان بايد توجه داشته باشند خيلي از رشته هاي بدون كنكور بهمن ماه 98 در ليست رشته هاي پايين ذكر نشده اند به اين دليل كه هنوز دفترچه ثبت نام نيمسال دوم 98 منتشر نشده است، به محض منتشر شدن دفترچه در كانال تلگرام درخت دانش اطلاع رساني خواهد شد.

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

 

 براي دريافت اطلاعات بيشتر مي توانيد رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران با شماره تماس 9099072943 با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند، و يا ليست رشته هاي دانشگاه آزاد بدون كنكور تهران و مراكز استان ها را در سايت جامع سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد به نشاني azmoon.org با دقت مطالعه نماييد.



:: برچسب‌ها: ليست كامل رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر ماه 98 تهران و كل كشور، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد كارشناسي ناپيوسته 98، ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد، شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98، ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي آزاد تهران و شهرستانها 98، رشته هاي بدون كنكور كارشناسي پيوسته دانشگاه آزاد نيمسال اول مهر 98 تهران كدامند؟، نحوه ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد، ليست رشته هاي تاپ بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال اول مهر 98، ليست دانشگاه هاي بدون كنكور آزاد تهران كدامند و چه رشته هايي دارند؟، رشته هاي بدون آزمون، دفترچه رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته كنكور سراسري 98، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در پنج شنبه 19 ارديبهشت 1398

و ساعت 10:40


رشته های بدون کنکور پرطرفدار نیمسال اول

آيا رشته حقوق يا مهندسي پزشكي و ميكروبيولوژي را بدون كنكور در تهران و شهرستانها داريم؟

اين نيمسال بر خلاف سال هاي گذشته نحوه ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال دوم در رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران رشته حقوق بدون كنكور، ميكروبيولوژي و مهندسي پزشكي بدون آزمون و... رشته هايي كه براي نيمسال اول پرطرفدار بودند را در دفترچه اين ترم بهمن ماه شامل ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد 97 تهران(تهران غرب) در دوره تمام وقت نبوده ايم.

ولي در دوره پاره وقت اكثر رشته ها را دانشگاه آزاد تهران پذيرش دارند كه براي اطلاعات بيشتر در مورد تفاوت دوره پاره وقت و تمام وقت ليست رشته هاي تجربي بدون كنكور بهمن ماه، پزشكي بدون كنكور مي توانيد با شماره 9099072943 بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت تماس حاصل نماييد.

توجه: در انتهاي مقاله ليست رشته هاي بدون آزمون استانها و شهرستانهاي سراسر كشور را قرار داده ايم.

رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران

آيا رشته هاي پزشكي را بدون كنكور دانشگاه آزاد داريم يا نه!!

بسياري از داوطلبين رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران و سراسر كشور با سردرگمي زياد زماني كه با مشاوران درخت دانش تماس مي گيرند اين سوال را مي پرسند كه آيا رشته هاي پزشكي بدون كنكور يا پيراپزشكي را در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور تهران يا دانشگاه هاي پرديس داريم يا نه!!؟

درجواب بايد به همه اين عزيزان گفت كه تنها رشته هاي آزمايشاهي را بدون كنكور در دانشگاه هاي آزاد تهران  و شهرستانها داريم و اين اميد را داريم كه براي نيسمال اول 98 رشته هاي پيراپزشكي و حتي رشته هاي پزشكي بدون كنكور به ليست رشته هاي دانشگاه آزاد اضافه شوند.

 

ليست رشته هاي پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 و حتي رشته هاي پزشكي بدون كنكور دانشگاه ازاد، پيراپزشكي بدون آزمون دانشگاه آزاد را هر نيمسال تحصيلي دانشگاه آزاد بدون آزمون به ليست رشته هايش اضافه كرده و ما شاهد بوديم كه رشته پذيرش بدون كنكور دامپزشكي و رشته ميكروبيولوژي بدون كنكور و رشته مهندسي پزشكي بدون كنكور، زيست شناسي و... بدون آزمون در بهمن ماه 97 و مهر ماه 98 پذيرش داشته ايم.



:: برچسب‌ها: آيا رشته حقوق يا مهندسي پزشكي و ميكروبيولوژي را بدون كنكور در تهران و شهرستانها داريم؟، رشته حقوق بدون كنكور، ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال دوم، ميكروبيولوژي و مهندسي پزشكي بدون آزمون ، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد 97 تهران، رشته هاي تجربي بدون كنكور بهمن ماه، پزشكي بدون كنكور ، ليست رشته هاي پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد، پيراپزشكي بدون آزمون دانشگاه آزاد، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در پنج شنبه 19 ارديبهشت 1398

و ساعت 10:35


دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 98 پايه ششم ابتدايي منتشر شد

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 98 پايه ششم ابتدايي منتشر شد

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس دوره متوسطه اول ششم به هفتم 98 منتشر شد، امسال براي پايه ششم به هفتم (متوسطه دوره اول راهنمايي) تنها ثبت نام در آموزم تيزهوشان و استعداد درخشان داريم و ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99 را براي اين پايه نخواهيم داشت.

توصيه مي شود براي اطلاعات بيشتر در مورد شرايط و نحوه ثبت نام در آزمون با توجه به مهلت كم باقي مانده، برنامه ريزي راي قبولي در آزمون تيزهوشان ششم به هفتم، انتخاب بهتري مدرسه سمپاد پايه ششم مي توانيد با مشاوران مجرب درخت دانش از طريق شماره 9099072943 (بدون كدگيري و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نماييد.

دريافت دفترچه ثبت نام در آزمون مدارس تيزهوشان اول راهنمايي 98-99

براي دريافت دفترچه راهنماي ثبت نام در آزمون و انتخاب مدرسه و اولويت بندي آنها مي توانيد بر روي لينك رنگي زير كليك نماييد، توصيه مي شود قبل از مطالعه دفترچه براي ثبت نامي درست و انتخاب بهترين مدرسه با مشاوران ما در تماس باشيد.

 

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان دبيرستان متوسطه اول 98-99



:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 98 پايه ششم ابتدايي منتشر شد، دفترچه ثبت نام آزمون مدارس دوره متوسطه اول ششم به هفتم 98، آزمون تيزهوشان ششم به هفتم، دريافت دفترچه ثبت نام در آزمون مدارس تيزهوشان اول راهنمايي 98-99، دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان دبيرستان متوسطه اول 98-99,

نوشته شده توسط mobinhossini در سه شنبه 17 ارديبهشت 1398

و ساعت 13:42


شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارشناسي ناپيوسته آزاد مهر 98 اعلام شد،

شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارشناسي ناپيوسته آزاد مهر 98 اعلام شد

شرايط ثبت نام ورود به رشته هاي ثبت نام كارداني به كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد مهر 98 آزاد به اين صورت است كه حتما داوطلباني كه داراي مدرك ديپلم مي باشند مي توانند رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد را انتخاب نمايند، در مورد تجانس رشته ها نيز بر اساس شرايط، دانشجو مي تواند در هر رشته اي كه علاقه دارد ادامه تحصيل دهد ولي توصيه مي شود در مورد درسهاي پيش نيازي و غبر مرتبز حتما با مشاوران ما در ارتباط باشند.

چه كساني نمي توانند در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 98 كارشناسي ناپيوسته انتخاب رشته نمايند؟

تمامي افرادي كه مدرك كارداني دانشگاه هاي معتبر دارند از جمله دانشگاه علمي كاربري و ... مي توانند در اين مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون اقدام به انتخاب رشته نمايند، در صورت مرتبط نبودن رشته انتخابي با رشته دوره كارداني دانشجو از 8 تا 18 واحد بر اساس رشته پيش نياز بايد بگذراند.

درج كردن كد رشته كارداني و كد دانشگاه در ثبت نام دانشگاه آزاد كارشناسي ناپيوسته الزامي است

براي مشخص كردن كد و عنوان رشته تحصيلي كارداني و همچنين دانشگاه محل تحصيل دوره كارداني در ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيسمال اول 98 مي توانيد با مشاوران ما از طريق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نماييد.

دريافت دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارداني به كارشناسي ناپيوسته ترم مهر 98-99

براي دريافت دفترچه نحوه ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي آزاد نيمسال اول 98 بر اساس سوابق تحصيلي كارداني، شرايط و ضوابط، نحوه ثبت نام مي توانيد بر روي لينك زير كليك نماييد:

دفترچه كارداني به كارشناسي ناپيوسته مهر 98

نقش سوابق تحصيلي در قبولي بدون كنكور رشته هاي دانشگاه آزاد مهر ماه 98

 

غول كنكور در مقابل سوابق تحصيلي به زانو درآمد، چند سالي است كنكور ديگر ترسناك نيست چرا كه بسياري از داوطلبان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 97-98 مي توانند حتي اگر در جلسه ي كنكور حاضر نشوند وارد دانشگاه شوند. در سال 98 در بيش از 95 درصد كدرشته محل هاي ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد پذيرش داوطلبان بر اساس سوابق تحصيلي انجام شد.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارشناسي در مقطع كارشناسي ناپيوسته مهر ماه 98 آغاز شد

بسياري از داوطلبان ثبت نام بدون آزمون كارداني به كارشناسي نيمسال اول 98 منتظر منتشر شدن دفترچه بدون كنكور كارشناسي ناپيوسته نيمسال اول 98 بودند كه امروز لينك انتخاب رشته و ثبت نام روي سايت دانشگاه آزاد قرار گرفته است.

توصيه مي شود: براي ثبت نام رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي 98، انتخاب بدون محدوديت رشته اي، دريافت كد هاي رشته كارداني و دانشگاهي، انجام تمام مراحل ثبت نام كارشناسي ناپيوسته مهر ماه، توضيح شرايط و معدل لازم براي قبولي در هر كدام از رشته ها، در چه رشته هايي تجانس داريم و .. مي توانيد با مشاوران ما از طريق شماره گيري شماره 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت) منزل تماس حاصل نماييد.

[caption id="attachment_17259" align="alignnone" width="300"]ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارداني به كارشناسي 98 ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارداني به كارشناسي 98[/caption]

ثبت نام و انتخاب رشته كارداني به كارشناسي بر اساس سوابق تحصيلي مهر 98 چگونه است؟

ملاك اصلي گزينش و ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد كارداني به كارشناسي 98 ورودي مهر ماه معدل مقطع كارداني مي باشد و با توجه به تجانس گروه عمده تحصيلي رشته انتخابي با رشته اي كه داوطلب در آن فارغ التحصيل شده است صورت مي پذيرد، به طوري كه در صورت يكسان بودن گروه هاي عمده تحصيلي حداكثر تاثير معدل صورت گرفته و در غير اين صورت حداقل ضريب تاثير شرط معدل دانشگاه آزاد بدون كنكور لحاظ خواهد شد.

"ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كاردان به كارشناسي ناپيوسته ورودي مهر 98 را به مشاوران درخت دانش بسپاريد"



:: برچسب‌ها: ثبت نام كارداني به كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد مهر 98، نحوه ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي آزاد نيمسال اول 98، دفترچه كارداني به كارشناسي ناپيوسته مهر 98، ثبت نام بدون آزمون كارداني به كارشناسي، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در دو شنبه 16 ارديبهشت 1398

و ساعت 19:29


ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارشناسي در مقطع كارشناسي ناپيوسته مهر ماه 98 آغاز شد

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارشناسي در مقطع كارشناسي ناپيوسته مهر ماه 98 آغاز شد

بسياري از داوطلبان ثبت نام بدون آزمون كارداني به كارشناسي نيمسال اول 98 منتظر منتشر شدن دفترچه بدون كنكور كارشناسي ناپيوسته نيمسال اول 98 بودند كه امروز لينك انتخاب رشته و ثبت نام روي سايت دانشگاه آزاد قرار گرفته است.

توصيه مي شود: براي ثبت نام رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي 98، انتخاب بدون محدوديت رشته اي، دريافت كد هاي رشته كارداني و دانشگاهي، انجام تمام مراحل ثبت نام كارشناسي ناپيوسته مهر ماه، توضيح شرايط و معدل لازم براي قبولي در هر كدام از رشته ها، در چه رشته هايي تجانس داريم و .. مي توانيد با مشاوران ما از طريق شماره گيري شماره 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت) منزل تماس حاصل نماييد.

[caption id="attachment_17259" align="alignnone" width="300"]ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارداني به كارشناسي 98 ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارداني به كارشناسي 98[/caption]

ثبت نام و انتخاب رشته كارداني به كارشناسي بر اساس سوابق تحصيلي مهر 98 چگونه است؟

ملاك اصلي گزينش و ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد كارداني به كارشناسي 98 ورودي مهر ماه معدل مقطع كارداني مي باشد و با توجه به تجانس گروه عمده تحصيلي رشته انتخابي با رشته اي كه داوطلب در آن فارغ التحصيل شده است صورت مي پذيرد، به طوري كه در صورت يكسان بودن گروه هاي عمده تحصيلي حداكثر تاثير معدل صورت گرفته و در غير اين صورت حداقل ضريب تاثير شرط معدل دانشگاه آزاد بدون كنكور لحاظ خواهد شد.

"ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كاردان به كارشناسي ناپيوسته ورودي مهر 98 را به مشاوران درخت دانش بسپاريد"

شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارشناسي ناپيوسته آزاد مهر 98 اعلام شد

شرايط ثبت نام ورود به رشته هاي ثبت نام كارداني به كارشناسي بدون كنكور 98 آزاد به اين صورت است كه حتما داوطلباني كه داراي مدرك ديپلم مي باشند مي توانند رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد را انتخاب نمايند، در مورد تجانس رشته ها نيز بر اساس شرايط، دانشجو مي تواند در هر رشته اي كه علاقه دارد ادامه تحصيل دهد ولي توصيه مي شود در مورد درسهاي پيش نيازي و غبر مرتبز حتما با مشاوران ما در ارتباط باشند.

چه كساني نمي توانند در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 98 كارشناسي ناپيوسته انتخاب رشته نمايند؟

تمامي افرادي كه مدرك كارداني دانشگاه هاي معتبر دارند از جمله دانشگاه علمي كاربري و ... مي توانند در اين مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون اقدام به انتخاب رشته نمايند، در صورت مرتبط نبودن رشته انتخابي با رشته دوره كارداني دانشجو از 8 تا 18 واحد بر اساس رشته پيش نياز بايد بگذراند.

درج كردن كد رشته كارداني و كد دانشگاه در ثبت نام دانشگاه آزاد كارشناسي ناپيوسته الزامي است

براي مشخص كردن كد و عنوان رشته تحصيلي كارداني و همچنين دانشگاه محل تحصيل دوره كارداني در ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيسمال اول 98 مي توانيد با مشاوران ما از طريق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نماييد و يا بر روي لينك زير كليك نماييد:

دريافت كد رشته دوره كارداني

دريافت كد دانشگاه دوره كارداني

دريافت دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارداني به كارشناسي ناپيوسته ترم مهر 98-99

براي دريافت دفترچه ثبت نام بدون كنكور كارداني به كارشناسي دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصيلي كارداني، شرايط و ضوابط، نحوه ثبت نام مي توانيد بر روي لينك زير كليك نماييد:

دفترچه كارداني به كارشناسي ناپيوسته مهر 98

نقش سوابق تحصيلي در قبولي بدون كنكور رشته هاي دانشگاه آزاد مهر ماه 98

 

غول كنكور در مقابل سوابق تحصيلي به زانو درآمد، چند سالي است كنكور ديگر ترسناك نيست چرا كه بسياري از داوطلبان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 97-98 مي توانند حتي اگر در جلسه ي كنكور حاضر نشوند وارد دانشگاه شوند. در سال 98 در بيش از 95 درصد كدرشته محل هاي ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد پذيرش داوطلبان بر اساس سوابق تحصيلي انجام شد.



:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارشناسي در مقطع كارشناسي ناپيوسته مهر ماه 98 آغاز شد، ثبت نام بدون آزمون كارداني به كارشناسي نيمسال اول 98، ثبت نام و انتخاب رشته كارداني به كارشناسي بر اساس سوابق تحصيلي مهر 98 چگونه است؟، ثبت نام كارداني به كارشناسي بدون كنكور 98، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد، دريافت كد رشته دوره كارداني، دريافت كد دانشگاه دوره كارداني، دفترچه كارداني به كارشناسي ناپيوسته مهر 98، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در دو شنبه 16 ارديبهشت 1398

و ساعت 19:28


مهمترين دليل كه چرا بايد فرزندان خود را در مدارس شاهد ثبت نام كنيم؟

مهمترين دليل كه چرا بايد فرزندان خود را در مدارس شاهد ثبت نام كنيم؟

همواره در كنار مدارس تيزهوشان و نمونه دولتي از مدارس شاهد نيز به عنوان برترين مدارس ايران نام برده شده است پس چرا بايد فرزندان خود را در مدارس شاهد ثبت نام كنيم؟ زيرا مدارس شاهد و نمونه دولتي با داشتن امكانات آموزشي و تربيتي مناسب زمينه هاي شكوفايي استعداد دانش آموزان را مهيا مي كنند و به دليل فضاي رقابتي مدارس شاهد دانش آموز را جهت استفاده از توانايي هاي خود سوق مي دهد كه در اين مقاله كامل با آن مي پردازيم.

چرا باید فرزندان خود را در مدارس شاهد ثبت نام کنیم؟

مشاوران درخت دانش با شناخت دغدغه هاي والدين و بررسي ويژگي هاي سخت افزاري و آموزشي مدارس مختلف مي توانند شما دانش آموزان و والدين را در انتخاب مدرسه خوب، تشريح مزاياي مدارس شاهد، ثبت نام شاهد 98 و... راهنمايي نمايند از طريق شماره گيري 9099072943(بدون كد و با تلفن ثابت)

مزاياي ثبت نام در مدارس شاهد نسبت به ديگر مدارس

انتخاب مدرسه خوب از دغدغه هاي هميشگي والدين دانش آموزان مي باشد، در مدارس دولتي به دليل رايگان بودن تحصيل معمولا تعداد زيادي از دانش آموزان تحصيل مي كنند و به نسبت از كيفيت آموزشي و امكانات كاسته خواهد شد با توضيحات ارائه شده از مزاياي و شهريه مدارس شاهد 98 به دليل پولي بودن و همچنين شرايط ويژه خانواده شهدا و ايثارگران مي توان تا حدودي به اين موضوع پي برد كه چرا بايد فرزندان خود را در مدارس شاهد ثبت نام كنيم؟

ليست مزاياي مدارس شاهد نسبت به مدارس عادي

  1. امكانات آموزشي و مدرسان
  2. اصول آموزشي و تربيتي
  3. محيط مدارس شاهد

امكانات آموزشي مدارس شاهد

مدارس شاهد به لحاظ آموزشي ، پرورشي و ترويج فرهنگ ايثار الگوي مدارس ديگر مي باشند، كيفيت آموزشي مدارس شاهد به دليل جذب بهترين مدرسان و دبيران و هوشمند شدن كلاس هاي آنها روز به روز در حال افزايش است.

اصول آموزشي و تربيتي مدارس شاهد

از ديگر مزاياي مدارس شاهد مي توان به اصول تربيتي و آموزشي مدارس شاهد اشاره نمود زيرا اين مدارس با هوشمند شدن سيستم آموزشي از به روز ترين روش هاي آموزشي استفاده مي كنند و با داشتن كلاس هاي قوق برنامه و كلاس هاي تقويتي سعي در جبران ضعف هاي دانش آموزان و همچنين توجه ويژه به مباحث تربيتي از ويژگي هاي مدارس شاهد است كه مد نظر والدين مي باشد.

محيط مدارس شاهد چگونه است؟

به دليل شرايط ثبت نام مدارس شاهد 98 تعداد دانش آموزان در كلاس هاي مدارس شاهد نسبت به ديگر مدارس كم تر هست لذا همين عامل باعث مي شود كه محيط مدارس شاهد محيطي آزام تر هم براي دانش آموز و هم براي دبير باشد و در نتيجه امكان توزيع امكانات آموزشي راحت تر مي باشد.

مزاياي ثبت نام در مدارس شاهد 98

در مورد سوال آيا مدارس شاهد خوب است؟ يا نه !! مزاياي ثبت نام در مدرسه شاهد 98 كه در بالا تا حدودي به آن اشاره كرديم بايد گفت مزاياي مدارس شاهد مدارسي هستند كه از نظر سطح علمي داراي سطح علمي خود و متوسط رو بالا هستند و دارا بودن سطح يكسان دانش آموزان و در يك رنج بودن سطح خونواده ها، برگزاري كلاس هاي قرآني و اصول ديني نيز مي تواند تاثير خوبي بر تربيت و محيط آموزشي داشته باشد كه اين مدارس دارا هستند.

نظرات درباره مدارس شاهد

مهمترين نظرات درباره مدارس شاهد به اين صورت بوده است از دانش آموزاني كه در ارتباط با مشاوران درخت دانش بوده اند شامل: كيفيت آموزشي و اصول تربيتي مدارس شاهد، توجه به معيارهاي ديني، ترويج روحيه ايثار و از خودگذشتگي و... بوده است براي اطلاع از نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 كليك نماييد.

آيا در مدارس شاهد كلاس زبان داريم؟

هملنطور كه اشاره شد مدارس شاهد جهت ارتقاي كيفيت آموزشي دانش آموزان داراي كلاس هاي فوق برنامه و تقويتي مي باشد كه از جمله اين كلاس هاي تقويتي كلاس زبان مدارس شاهد مي باشد كه با استفاده از دبيران نمونه اقدام به برگزاري كلاس هاي تقويتي زبان مي نمايد.

مشاوره انتخاب مدرسه شاهد درخت دانش

مشاوران تحصيلي درخت دانش با داشتن چندين سال سابقه و تجربه و شناخت مزايا و معايب مدارس، برنامه ريزي تحصيلي و معرفي بهترين مدارس شاهد تهران و شهرستان ها و ديگر سوالات و ابهامات شما در باره انتخاب مدرسه فرزندان خود خواهند بود از طريق شماره گيري 9099072943 (از تلفن ثابت و بدون پيش شماره) به صورت شبانه روزي از سراسر كشور.

راههاي ارتباطي با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

كانال سجا تلگرام كنكور: http://t.me/derakhte-danesh

 

اينستاگرام مشاوره تحصيلي درخت دانش



:: برچسب‌ها: مهمترين دليل كه چرا بايد فرزندان خود را در مدارس شاهد ثبت نام كنيم؟، ثبت نام شاهد 98، شهريه مدارس شاهد 98، مزاياي ثبت نام در مدارس شاهد نسبت به ديگر مدارس، ليست مزاياي مدارس شاهد نسبت به مدارس عادي، امكانات آموزشي مدارس شاهد، شرايط ثبت نام مدارس شاهد 98، نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98، بهترين مدارس شاهد تهران، كانال سجا، اينستاگرام مشاوره تحصيلي درخت دانش,

نوشته شده توسط mobinhossini در دو شنبه 16 ارديبهشت 1398

و ساعت 5:59


مهندسي پزشكي بدون كنكور آزاد

ثبت نام مهندسي پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد 98

رشته مهندسي پزشكي بدون كنكور پيام يكي از پرطرفدارترين رشته هاي بدون آزمون چند سال اخير بوده است، كه بسياري از داوطلبان اين رشته را انتخاب كرده اند و جز فاكتورهاي انتخاب رشته آنها مي باشد ولي ترديد دارند اين رشته را در دانشگاه پيام نور بخوانند و يا مهندسي پزشكي بدون كنكور آزاد را انتخاب نمايند، كه ما در اين مقاله كامل به پرتكرار ترين سوالات متقاضيان اين رشته پاسخ داده ايم لطفا تا انتهاي مقاله را مطالعه نماييد.

مهندسي پزشكي بدون كنكور دانشگاه پيام نور يا آزاد 98-99

مهندسي پزشكي بدون كنكور يكي از بهترين رشته هاي بدون آزمون دانشگاه ازاد و هم دانشگاه پيام نور مي باشد، رشته مهندسي پزشكي با توجه اينكه بسياري از داوطلبين ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد اين رشته را انتخاب مي كنند از اين رو سوابق تحصيلي (معدل ديپلم) تاثير زيادي در قبولي اين رشته دارد و بايد در ثبت نام مهندسي پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد و پيام نور دقت زيادي داشت و حتما از طريق مشاور انجام داد.

دانشگاه آزاد به صورت سوابق تحصيلي 85% درصد رشته هاي با آزمون را پذيرش دارد و از اين رو رشته مهندسي پزشكي نيز جز بهترين رشته هاي اين دانشگاه سطح بالا مي باشد براي اطلاع از دانشگاه هاي پذيرش اين رشته و با چه معدلي پذيرش قطي داريم؟ نحوه و شرايط ثبت نام بدون كنكور مهندسي پزشكي در مقاطع مختلف مي توانيد با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت) با مشاوره تحصيلي درخت دانش تماس حاصل نماييد.

زمان شروع ثبت نام رشته مهندسي پزشكي بدون كنكور دانشگاه پيام نور و آزاد نيمسال اول مهر 98

زمان شروع ثبت نام بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصيلي رشته مهندسي نيمسال اول ورودي مهر ماه 98 از 27 اسفند ماه 97 آغاز شده است و مهلت ثبت نام تا شهريور ماه 98 مي باشد.

معرفي رشته مهندسي پزشكي بدون كنكور

رشته مهندسي پزشكي بدون كنكوربا توجه به بالا بودن متقاضيان اين رشته و همچنين بازار كار بهتر نسبت به بقيه رشته ها معمولا در اولويت انتخاب افراد در زير گروه رياضي قرار دارد، با توجه به پذيرش مهندسي پزشكي بدون كنكور در تمامي رشته ها و انتخاب آن بدون محدوديت ديپلمي توصيه مي شود براي انتخاب اين رشته حتما با مشاوران مجرب در ارتباط باشيد.

مشاوره تحصيلي بدون كنكور درخت دانش بر اساس معدل لازم براي قبولي بدون كنكور هر رشته (مهندسي پزشكي بدون كنكور) و سطح علمي دانشگاه با اولويت بندي بر حسب سوابق تحصيلي داوطلب و تجانس آخرين مدرك تحصيلي با رشته مورد علاقه داوطلب صحيح ترين و منطقي ترين انتخاب رشته بدون كنكور را براي شما داوطلبان عزيز انجام مي دهند، كافيست با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت تماس حاصل) نماييد.

"مراحل ثبت نام و معرفي بازار كار، شرايط ورود به رشته مهندسي پزشكي (معدل لازم) را به مشاوران درخت دانش بسپاريد"

ليست بهترين و پرطرفدارترين رشته هاي بدون كنكور سال 1398

در زير ليست بهترين رشته هاي بدون كنكور دانشگاه ازاد بعد از رشته مهندسي پزشكي به ترتيب اولويت قرار داده ايم لطفا براي اطلاع از هر كدام بر روي آن كليك نماييد:

پزشكي بدون كنكور

پيراپزشكي بدون كنكور

پرستاري بدون كنكور

داروسازي بدون كنكور در كيش

مهندسي نفت بدون كنكور

مهندسي كامپيوتر بدون كنكور

مهندسي عمران بدون كنكور

مهندسي معماري بدون كنكور

شرايط ثبت نام بدون كنكور مهندسي پزشكي دانشگاه پيام نور 98-99

افرادي كه در جلسه كنكور سراسري 98 شركت داشته اند و يا اينكه در جلسه كنكور حضور نداشته اند مي توانند بر اساس سوابق تحصيلي يعني معدل كتبي و كل ديپلم ثبت نام خود را به انجام برسانند:

  1. داشتن ديپلم 4 ساله نظام قديم
  2. داشتن مدرك نظام جديد 3-3-6
  3. داشتن مدرك پيش دانشگاهي
  4. داشتن مدرك فوق ديپلم كارداني

ليست دانشگاههاي بدون كنكور رشته مهندسي پزشكي 98-99

در زير دانشگاه هاي بدون كنكور پذيرش مهندسي پزشكي تهران و شهرستان هاي را براي شما ذكر خواهيم كرد.

دانشگاه بدون كنكور تهران شرق دانشگاهي است كه با سطح علمي بالا اين رشته را پذيرش دارد و داوطلبان مي توانند براي اطلاعات بيشتر در مورد شرايط اين دانشگاه با مشاوران درخت دانش در تماس باشند.

ليست دانشگاه هاي مهندسي پزشكي بدون كنكور دانشگاه پيام نور 98-99

ليست دانشگاه هاي مهندسي پزشكي بدون كنكور پيام نور تهران و شهرستانها:

  • پيام نور تهران شمال
  • پيام نور تبريز
  • پيام نور اصفهان
  • پيام نور شيراز
  • و ..؟؟

مشاوره تحصيلي رشته هاي بدون كنكور درخت دانش

دوستان متقاضي براي ثبت نام بدون كنكور پيام نور، رشته هاي مهندسي از جمله:  مهندسي معماري، مهندسي مكانيك،روانشناسي بدون كنكور، حقوق بدون كنكور  و .. براي ورودي مهرماه 98 و بهمن 98-99 با راهنماي مشاوران مجرب درخت دانش انجام دهند.

  راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

سايت ثبت نام رشته مهندسي پزشكي بدون كنكور : azmoon.org

 

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش



:: برچسب‌ها: ثبت نام مهندسي پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد 98، رشته مهندسي پزشكي بدون كنكور، مهندسي پزشكي بدون كنكور آزاد، ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد، رشته مهندسي پزشكي، شرايط ثبت نام بدون كنكور مهندسي پزشكي دانشگاه پيام نور 98-99، بدون كنكور تهران شرق، ثبت نام بدون كنكور پيام نور، سايت ثبت نام رشته مهندسي پزشكي بدون كنكور : azmoon, org، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در جمعه 13 ارديبهشت 1398

و ساعت 11:20


ثبت نام مدارس شاهد 98 شامل چه كساني نمي شود؟

ثبت نام مدارس شاهد 98 شامل چه كساني نمي شود؟

ثبت نام مدارس شاهد 98-99 شامل تمامي دانش آموزاني كه در پايه اول هر مقطع متقاضي باشند مي شود اين بدان معني است كه ثبت نام مدرسه شاهد 98 به صورت اينترنتي در سامانه ثبت نام مدارس شاهد سجا شامل دانش آموزاني كه ميان پايه باشند نخواهد شد.

به عنوان مثال: دانش آموزاني كه مقاطع ميان پايه شاهد هستند مانند پايه هفتم به هشتم يا پايه هشتم به نهم و همچنين پايه هاي ابتدايي شاهد به غير از پايه اول بستگي به اين دارد كه سال قبل در چه مدرسه اي درس خوانده باشند.

توصيه مي شود: براي انجام تمامي مراحل ثبت نام مدارس شاهد 98 با درج امتياز بالا، معرفي تمامي امتياز هاي بنيادي و آزاد، انتخاب بهترين و پرطرفدارترين مدرسه نزديك به محل سكونت، ليست مدارس شاهد تهران و شهرستانها و ارسال رسيد ثبت نام با مشاوران درخت دانش از طريق شماره گيري شماره 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت منزل تماس) حاصل نماييد.

ثبت نام مدارس شاهد 98

مزايا و معايب مدارس شاهد در مقايسه با مدارس ديگر

قبل از اينكه بخواهيم در مورد راهنماي ثبت نام و شرايط ورود و امتياز بندي ها توضيح دهيم مي خواهيم مهمترين سوال خونواده دانش آموزان واجد شرايط مدارس شاهد را پاسخ دهيم كه مزاياي مدارس شاهد با مدارس عادي چيست؟ محيط مدارس شاهد در مقايسه با مدارس عادي چه تفاوتي دارد؟

 

تفاوت مدارس شاهد با مدارس عادي و يا يكي از مهمترين مزايا شهريه مدارس شاهد 98 مي باشد كه نسبت به مدارس ديگر مبلغ به مراتب پايين تري مي باشد، مزاياي ديگر تفاوت در كيفيت آموزشي و محيط مدرسه، محيط ورزشي مي باشد كه مي توان جز بهترين مدارس كشور باشند.



:: برچسب‌ها: ثبت نام مدارس شاهد 98 شامل چه كساني نمي شود؟، ثبت نام مدرسه شاهد 98، سجا، مزايا و معايب مدارس شاهد در مقايسه با مدارس ديگر، شهريه مدارس شاهد 98، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398

و ساعت 11:14


دفترچه ثبت نام كارداني به كارشناسي 98 شامل چه بخش هايي است؟

دفترچه ثبت نام كارداني به كارشناسي 98 شامل چه بخش هايي است؟

دريافت دفترچه ثبت نام كارداني به كارشناسي 98 منتشر شد و از سه فصل اصلي تشكيل شده است كه در هر فصل به موضوعات زير پرداخته است:

فصل اول دفترچه ثبت نام كارداني به كارشناسي 98

فصل اول دفترچه ثبت نام كارداني به كارشناسي 98 شامل 4 بخش است نحوه ثبت نام كارداني به كارشناسي 98 كه به موضوعات زير پرداخته است:

مقدمه، تعاربف، شرايط عمومي و اختصاصي ثبت نام كارداني به كارشناسي 98، سهميه هاي رزمندگان و ايثارگران ثبت نام كارداني به كارشناسي 98، مقررات وظيفه عمومي، شرايط ثبت نام اتباع خارجي در كارداني به كارشناسي 98، شرايط ثبت نام كارداني به كارشناسي 98 گروه پزشكي و گروه غير پزشكي، شرايط و ضوابط فرهنگيان، مواد امتحاني و ضرايط درسي، مدارك لازم ثبت نام كارشناسي ناپيوسته 98، نحوه گزينش داوطلبان ثبت نام كارداني به كارشناسي 98، نحوه انتخاب رشته كارداني به كارشناسي 98 و...

فصل دوم دفترچه ثبت نام كارداني به كارشناسي 98

در فصل دوم دفترچه كارداني به كارشناسي 98 كد رشته محل هاي مختلف ارائه شده است در گروه هاي مختلف از جمله گروه هاي آموزشي ثبت نام كارشناسي ناپيوسته 98 شامل:

  • گروه پزشكي
  • گروه فني و مهندسي
  • گروه كشاورزي و منابع طبيعي
  • گروه علوم پايه
  • گروه علوم انساني
  • گروه هنر
  • گروه دامپزشكي

بايد توجه نمود كه مدرك كارداني مورد قبول براي گروه پزشكي متفاوت از ديگر گروه هاي آموزشي است و با هر مدرك كارداني نمي توان در رشته هاي گروه پزشكي شركت نمود اما براي گروه غير گزشكي اين چنين نيست و داوطلبان فارغ از رشته مدرك كارداني مي توانند در هر يك از رشته هاي كارشناسي ناپيوسته گروه غير پزشكي شركت نمايند.

فصل سوم دفترچه ثبت نام كارداني به كارشناسي 98

فصل سوم و آخر دفترچه ثبت نام كارداني به كارشناسي 98 بخش پيوست ها نام دارد كه در اين بخش شرايط و ضوابط اختصاصي برخي از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي، آدرس و تلفن خوابگاه ها دانشكده ها و آموزشكده هاي تحت پوشش دانشگاه فني حرفه اي و فرم هاي مورد نياز ثبت نام كارشناسي ناپيوسته 98 مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

گرفتن دفترچه ثبت نام كارداني به كارشناسي 98 در سايت سنجش

تمامي مراحل ثبت نام كارداني به كارشناسي 98 از طريق سايت سازمان سنجش به نشاني sanjesh.org صورت مي گيرد كه براي دانلود دفترچه ثبت نام كارداني به كارشناسي 98 منتشر شد مي توانيد بر روي لينك رنگي دريافت دفترچه ثبت نام كارداني به كارشناسي 98 كليك نماييد.

دانلود دفترچه ثبت نام كارداني به كارشناسي 98

دانلود دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته آزمون كارشناسي ناپيوسته 98 امروز سه شنبه 10 ارديبهشت 98 بر روي سايت سازمان سنجش منتشر شد، همانطور كه در مقاله شرايط ثبت نام كنكور كارداني به كارشناسي 98 اشاره شد، امسال در پذيرش كارداني به كارشناسي 98 در 50 رشته ازطريق بدون آزمون هست و تنها در 16 رشته از طريق آزمون كارداني به كارشناسي 98 صورت خواهد گرفت در ادامه به تشريح دفترچه ثبت نام كارداني به كارشناسي 98 خواهيم پرداخت.

لينك مستقيم دانلود دفترچه ثبت نام كارداني به كارشناسي 98 منتشر شد

براي دريافت و دانلود دفترجه ثبت نام رشته هاي بدون آزمون و با آزمون كارداني به كارشناسي سال 1398 مي توانيد پس از منتشر شدن بر روي لينك زير كليك نماييد، قبل از گرفتن دفترچه توصيه مي شود مقاله را كامل مطالعه نماييد تا بتوانيد بهترين انتخاب رشته را انجام دهيد.

مشاوره انتخاب رشته هاي كارداني به كارشناسي 98

توصيه مي شود: براي اطلاع از شرايط ورود به هر كدام از رشته ها، ليست رشته هاي كارداني به كارشناسي 98 انتخاب رشته مرتبط و يا غير مرتبط با رشته دوره كارداني، انجام تمام مراحل ثبت نام و انتخاب رشته به صورت تلفني و حضوري مي توانيد با شماره 9099072943 بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت منزل) با مشاوران مجرب درخت دانش تماس حاصل نماييد.

 



:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام كارداني به كارشناسي 98 شامل چه بخش هايي است؟، دريافت دفترچه ثبت نام كارداني به كارشناسي 98، نحوه ثبت نام كارداني به كارشناسي 98، لينك مستقيم دانلود دفترچه ثبت نام كارداني به كارشناسي 98 منتشر شد، مشاوره انتخاب رشته هاي كارداني به كارشناسي 98، ليست رشته هاي كارداني به كارشناسي 98، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در چهار شنبه 11 ارديبهشت 1398

و ساعت 12:14



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 45 صفحه بعد

.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by derakhtedaneshh ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید
mobinhossini69@gmail.com




mobinhossini




انتخاب رشته کنکور سراسری 98
ثبت نام مدارس شاهد 97-98
سایت هدایت تحصیلی پایه نهم
پذیرش بدون کنکور دامپزشکی
ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا
سجا
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد نیمسال اول
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد
همسریابی
درگاه پرداخت

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان derakhtedaneshh و آدرس derakhtedaneshh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا






انتخاب رشته در پایه نهم به دهم چه زمانی می باشد؟
زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون آزمون نیمسال دوم ۹۸ مشخص شد
محرومیت کنکور سراسری ۹۸ شامل چه افرادی نمی شود؟
تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98
ظرفیت دانشگاه ها و رشته ها در سال 1398
سایت اعلام نتایج پیش ثبت نام مدارس شاهد www.saja.medu.ir
ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98
زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98
مشاوره ثبت نام مدارس شاهد
پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99
حمل خرده بار از چین
حمل و سفارش از چین به ایران
فروش جلو پنجره لیفان
ارتباط تصویری و دوست یابی
سفارش آنلاین قلیون

تمام لينکها







medu , , ir، , derakhte-danesh , sanjesh , org، , ir , saja , ثبت نام مدارس شاهد 97-98 , sajaa , ثبت نام مدارس شاهد , تیزهوشان , انتخاب رشته پایه نهم , نمونه سوالات تیزهوشان پایه نهم 97 – 98 , لیست مدارس تیزهوشان تهران ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: