.....................



زمان ثبت نام مدارس شاهد 98

زمان ثبت نام مدارس شاهد 98

ثبت نام مدارس شاهد 98

زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 هر کدام از پایه ها و مقاطع تحصیلی با هم متفاوت است و بر اساس جدول زیر شامل:

  1. زمان ثبت نام مدارس شاهد 98-99
  2. زمان اعلام نتایج غیرقطعی و ارسال پیامک
  3. زمان برسی مدارک و تایید در سامانه سجا شاهد
  4. تایید نهایی مدارک و اعلام نتیجه قطعی

جدول زمانبندی ثبت نام مدارس شاهد 98

جدول زمانبندی ثبت نام مدارس شاهد 98-99 پایه اول ابتدایی پایه هفتم پایه دهم
زمان ثبت نام مدارس شاهد 1الی 15 خرداد 1الی 14 خرداد 10الی 24 تیر
اعلام نتایج غیر قطعی و ارسال پیامک 17الی 19 خرداد 16تیر 25تیر
بررسی مدارک و تایید در سامانه سجا 20 الی 27 خرداد 17 الی 27 تیر 26 تیر الی 3مرداد
تایید نهایی مدارک و اعلام نتیجه قطعی 27 الی 3 تیر 28 تیر الی 3 مرداد 3الی 17 خرداد

ورود به سایت ثبت نام مدارس شاهد 98 saja.medu.ir

ثبت نام دانش آموزان برای ادامه تحصیل در مدارس شاهد از طریق سامانه سجا انجام می شود، سوال اصلی این است که سامانه سجا چیست؟ و آیا دانش آموزان و والدین آن ها پس از ثبت نام مدرسه شاهد می بایست منتظر پاسخ باشند؟

در پاسخ: در این مدت با توجه به اطلاعات ثبت نامی و بررسی صحت اطلاعات دانش آموز و والدین وی و امتیاز دهی انجام می شود.و نتایج نهایی پذیرش دانش آموز در مدارس شاهد بر روی سایت سجا همان saja.medu.ir اعلام می شود.

و در صورت قبولی دانش آموز می بایست با در دست داشتن مدارک مورد نیاز مدرسه ای که در آن پذیرفته شده است مراجعه نماید، ثبت نام نهایی خود را به صورت حضوری  تکمیل نمایند. توجه داشته باشید که از اولویت های پذیرش در مدارس شاهد, انتخاب مدرسه مناسب متناسب با محل سکونت دانش آموز, کسب امتیاز حد نصاب تعین شده و معدل و نمرات مورد تایید می باشد.

مدارک لازم جهت ثبت نام در سامانه سجا 98

  • کد ملی داوطلب
  • شماره سریال شناسنامه داوطلب(شش رقمی از سمت راست بدون حرف فارسی)
  • کد ملی مادر
  • کد ملی پدر
  • کد شغلی والدین
  • کد مدرسه
  • آدرس دقیق محل سکونت برای انتخاب مدرسه
  • درج کردن صحیح و دقیق امتیاز سهمیه داوطلب براساس دفترچه پیش ثبت نامک مدارس شاهد
  • درج کردن سهمیه عادی برای داوطلبان بدون سهمیه

طریقه ثبت نام مدارس شاهد 98

طریقه ثبت نام مدارس شاهد و سایر دانش آموزان به 2 روش جدا انجام میشود:

  1. ثبت نام دانش آموزان شاهد: ثبت نام فرزندان شهدا, آزادگان و جانبازان 50 درصد به بالا پس از ثبت اطلاعات در سامانه سجا انجام می شود. و پذیرش این دانش آموزان قطعی می باشد. که دانش آموز و یا والدین وی می بایست در زمان تعین شده مدارک مورد نظر را به مدرسه تحویل نماید.
  2. ثبت نام سایر دانش آموزان غیر شاهد: ثبت دانش آموزان با شرایط عادی در دو مرحله انجام می شود.پس از ثبت نام اولیه و بررسی شرایط داوطلب با توجه به اولویت های موجود, نتیجه نهایی ثبت نام دانش آموز از طریق سایت سجا اعلام می شود. و در صورت قبولی دانش آموز سایر مراحل ثبت نام انجام می شود.

شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98

با توجه به اینکه نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 و کسب امتیاز لازم از اصلی ترین عوامل قبولی دانش آموز در مدارس شاهد می باشد، توصیه می شود: ثبت نام خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید تا بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید. جهت انجام مراحل ثبت نام در سامانه سجا و یا هرگونه سوال در رابطه با قوانین و ضوابط و شرایط مدارس شاهد و نحوه امتیاز دهی، لیست مدارس شاهد تهران (دخترانه و پسرانه با ادرس و شماره منطقه)، فرم ثبت نام مدارس شاهد می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران درخت در تماس باشید.

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد 98 را می توانید در زیر مطالعه بفرمایید:

شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد 98

  • کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس شاهد را دارند باید دارای صلاحیت های لازم در زمینه اخلاق و رفتار مطابق آیین نامه مدارس شاهد باشند. که آیین نامه در سامانه سجا موجود می باشد.
  • تمامی دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس شاهد را دارند می بایست از لحاظ پوشش مطابق احکام اسلامی و آیین نامه مدارس شاهد باشند. برای داوطلبان دختر پوشش چادر الزامی می باشد.
  • اقامت دانش آموز در محدوده مدارس شاهداست. که در سامانه سجا محدوده ها مشخص است.

داوطلبان گرامی می توانند جهت اطلاع دقیق از نزدیکترین مدرسه شاهد به محل سکونت آن ها از مشاوران درخت دانش کمک بگیرند.

شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد 98

شرایط ثبت نام دانش آموزان شاهد

  • دانش آموزان شاهد و آزادگان و جانبازان بالای50 درصد می بایست در زمان تعینشده نسبت به ثبت نام در سایت سجا اقدام نمایند و پس از آن در زمان تعین شده به مدرسه محل پذیرفته شده مراجعه نموده و ثبت نام نهایی خود را تکمیل نمایند.
  • دانش آموزان شاهد پس از ورود به مدارس شاهد می بایست حد نصاب نمره علمی لازم را در دروس خود کسب نموده تا بتوانند در مدارس شاهد ماندگار شده و ادامه تحصیل نمایند. در صورتی که دانش آموزی نتواند نمره علمی مطلوب را کسب نماید مدیر مدرسه موظف به شناسایی نقاط ضعف دانش ـآموز و تلاش برای رفع آن از طریق برگزاری کلاس های جبرانی می باشد.
  • در صورتی که دانش آموز شاهد دارای موارد انضباطی باشد و از قوانین موجود در آیین نامه پیروی نکند. مدیران مدارس می توانند موضوع را به صورت کتبی به واحد مشاوره مدارس شاهد ارسال نمایند تا در مورد آن تصمیم مناسب گرفته شود.

شرایط ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد 98

در ثبت نام دانش آموزان با شرایط عادی در مدارس شاهد کسب امتیاز حدنصاب ضروری می باشد. که با توجه به شرایط علمی این داوطلبان محاسبه می شود. و امتیازات قابل اخذ برای این دانش آموزان در دفترچه ثبت نام دارس شاهد موجود می باشد در نهایت با جمع کلیه ی امتیازات و اعلام امتیاز نهایی ثبت نام دانش آموز در مدرسه شاهد تعین می شود.

  • احراز شرایط علمی مناسب دانش آموز
  • شرایط علمی دانش آموزان پایه دوم تا ششم:کسب نمرات خیلی خوب در تمام درس های خرداد ماه
  • شرایط علمی برای دانش آموزان پایه هفتم: باید داوطلب در امتحانات نوبت دوم پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی گذشته در تمامی دروس خیلی خوب یا حداکثر یک درس خوب در بقیه خیلی خوب کسب کرده باشد. البته فرزندان جانبازان25 الی 49 درصد حداکثر 2 مورد درسی خوب و سایرین خیلی خوب کسب نموده باشند.
  • شرایط علمی برای دانش آموزان پایه دهم: باید در خرداد سال تحصیلی قبلی در دروس اختصاصی حداقل نمره سالانه 16 را کسب کرده و اگر قصد ادامه تحصیل در مدارس شاهدرا داشته باشد باید در سال قبل حداقل نمره اختصاصی 13 و نمره پایانی 14 ر کسب کرده باشد.

اعلام نتایج نهایی ثبت نام مدارس شاهد 98

همانطور که در بالا گفته شد ثبت نام برای دانش آموزان بدون سهمیه در دو مرحله انجام می شودو در صورت قبولی داوطلب و همچنین دانش آموزان شاهد می بایست در زمان مقرر شده به مدرسه به همراه والدین مراجعه نمایند و مدارک مورد نیاز را تحویل داد ه و ثبت نام نهایی خود را انجام دهند.

اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد 98 ازطرف مدرسه نتایج پایه اول ابتدایی در چهارم تیر ماه، برای پایه هفتم در تاریخ چهارم مرداد ماه و برای پایه دهم در تاریخ هفتم مرداد ماه انجام می شود.(ثبت نام مدارس شاهد 98)

قابل توجه دانش آموزانی که قصد دارند به صورت میان پایه در مدارس شاهد ادامه تحصیل دهند می بایست در تاریخ یکم تا دهم مرداد ماه به صورت حضوری ثبت نام نمایند.

 

مشاوره تحصیلی کدارس شاهد درخت دانش

 

مشاوران درخت دانش با سابقه چند ساله در ثبت نام و ورودی مدارس شاهد با امتیاز بندی صحیح فرزندان شما, ثبت کد شغلی والدین, اعلام نتایج از طریق پیامک به والدین, انجام دادن مراحل گام به گام پیش ثبت نام اینترنتی، انتخاب مدرسه در محدوده محل سکونت و درج کردن سهمیه های آزاد شامل سهیه های حفظ هر جزئ قرآن, بسیجی, داشتن مدال مسابقات ورزشی و قرآنی و... در کنار شما خواهد بود. ثبت نام خود را با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری به مشاوران درخت دانش بسپارید. همچنین با مراجعه به سایت درخت دانش و پست ورود به سامانه سجا(ثبت نام مدارس شاهد 98) از نحوه امتیاز گیری و اولویت های موجود برای ثبت نام در مدارس شاهد آگاه شوید.



:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام مدارس شاهد 98، ثبت نام مدارس شاهد 98-99، طریقه ثبت نام مدارس شاهد، نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98، نتایج ثبت نام مدارس شاهد 98، فرم ثبت نام مدارس شاهد، لیست مدارس شاهد تهران، طریقه ثبت نام مدارس شاهد,

نوشته شده توسط mobinhossini در جمعه 30 فروردين 1398

و ساعت 10:28


زمان ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

زمان ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

زمان ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 هيچ تفاوتي با ساير شهرهاي كشور ندارد و تمامي مقاطع بر اساس زمانبندي خود كه در زير آورده ايم به صورت اينترنتي برگزار خواهد شد:

نكته مهم: امسال با توجه به جاري شدن سيل و تغيير در زمان برگزاري ثبت نام ها و آزمون ها احتمال اين وجود دارد كه زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 نيز تغيير كند.

زمان ثبت نام مدارس شاهد ابتدايي تهران 98-99

مدارس ابتدايي شاهد اولين مدارس شاهدي مي باشند كه پيش ثبت نام آنها بر روي سامانه قرار خواهد گرفت و زمان ثبت نام مدارس شاهد ابتدايي تهران 98-99 از اول خرداد لغايت 15 خرداد 98 مي باشد، براي اطلاع از ليست مدارس ابتدايي شاهد تهران مي توانيد كليك نماييد.

زمان ثبت نام مدارس شاهد اول متوسطه تهران 98-99

پس از مدارس شاهد ابتدايي دومين مدارس شاهد كه ثبت نام آنها بر روي سايت سجا انجام خواهد شد مربوط به ثبت نام مدارس شاهد راهنمايي يا اول متوسطه مي باشد كه زمان ثبت نام مدارس شاهد اول متوسطه تهران 98-99 از اول تير لغايت 14 تير 98 مي بادشد.

زمان ثبت نام مدارس شاهد دبيرستان تهران 98-99

آخرين مقطع ثبت نام مدارس شاهد مربوط به ثبت نام مدارس شاهد دبيرستان مي باشد كه زمان ثبت نام مدارس شاهد دوم متوسطه تهران 98 از دهم تير لغايت 24 تير 98 مي باشد.

ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 با تمام استان هاي كشور متفاوت است و دليل اين تفاوت وجود مناطق بيشتر تا 22 منطقه در انتخاب مدرسه و جمعيت بالاي اين شهر و تاثير بر قبولي در ثبت نام مدارس شاهد 98-99 مي باشد كه از اين رو، نقش مشاور مي تواند تاثير زيادي بر قبولي در اين مدارس باكيفيت باشد.

مواردي كه بسياري از داوطلبان در پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 تهران با آن مواجه هستند شامل تاثير محل سكونت در قبولي مدارس شاهد تهران! چه كساني ميتوانند ثبت نام مدارس شاهد انجام دهند؟ پيش ثبت نام مدارس شاهد تهران 98 به چه معناست؟ و ديگر سوالات كه جهت پاسخگويي به آنها مشاوران درخت دانش از طريق شماره گيري 9099072943 (بدون كد و با تلفن ثابت) آماده پاسخگويي و راهنمايي متقاضيان مدارس شاهد و خانواده هاي شاهد و ايثارگر مي باشند.

سايت ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

متقاضيان ثبت نام در مدارس شاهد با توجه به مقطع تحصيلي كه قصد ورود به آن را دارند در زمان مقرر براي هر مقطع تحصيلي مي توانند از طريق سامانه سجا اقدام به ثبت نام نمايند، كه خيلي از دانش آموزان و داوطلبان آن را به اشتباه سامانه سجاد يا سامانه سناد مي نامند.

لينك ورود به سامانه سجا 98 تهران

لينك سايت ثبت نام سجا يا همان سايت سجا مدارس شاهد به نشاني saja.medu.ir مي باشد.

مشاوره ثبت نام مدارس شاهد تهران درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش با مشاوره تحصيلي و آگاهي و اطلاعات كامل در زمينه موفقيت و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان مدارس شاهد، برنامه ريزي درسي تيزهوشان، فرم هاي هدايت تحصيلي؛ ليست بهترين مدارس شاهد تهران و شهرستان ها به صورت شبانه روزي با شماره 9099072943 (از تلفن ثابت و بدون كدگيري) آماده پاسخگويي و ارائه راهنمايي هاي لازم به شما دانش آموزان گرامي است.

راههاي ارتباطي با مشاوران مجرب شاهد درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرام سجا درخت دانش: http://t.me/derakhte-danesh

اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش

لينك مستقيم ورود به سايت سجا: saja.medu.ir

 

ورود به سامانه امور شاهد و ايثارگران



:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99، زمان ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99، ثبت نام مدارس شاهد 98، ليست مدارس ابتدايي شاهد تهران، سايت سجا، ثبت نام مدارس شاهد 98-99، پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99، سامانه سجاد، سامانه سناد، saja, medu, ir، مشاوره تحصيلي، ليست بهترين مدارس شاهد تهران، كانال تلگرام سجا، اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش,

نوشته شده توسط mobinhossini در پنج شنبه 29 فروردين 1398

و ساعت 10:40


شرايط ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

شرايط ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

شرايط ثبت نام مدارس شاهد 98 استان تهران شامل سه مقطع مي باشد كه براي هر كدام از مقاطع هم شرايط ثابت داريم و هم شرايط متغير كه به عبارتي شرايط ثابت همان شرايط عمومي هستند كه براي همه دانش آموزان ثابت است و شرايط متغير براي برخي از پايه ها اختصاصي مي باشد لذا قبل از اينكه شرايط ورود به مدارس شاهد تهران در سامانه سجا را توضيح دهيم بايد بدانيد كه:

اولويت ثبت نام مدارس شاهد تهران با چه كساني است؟

اولويت ثبت نام مدارس شاهد تهران 98 با سهميه هاي ايثارگران مي باشد كه شامل 13 مورد مي باشد كه در مقاله شرايط ثبت نام مدارس شاهد 98 مي توانيد كامل مطالعه بفرماييد،

سهميه هاي آزاد مدارس شاهد تهران كدامند؟

  1. فرهنگيان
  2. آزادگان
  3. دانش آموزان ممتاز و داراي مدال
  4. حافظ قرآن مجيد
  5. و.. داراي سهميه هاي عادي مي باشند

شرايط ورود به مدارس شاهد تهران 98

شرايط ورود به مدارس شاهد تهران 98-99 براي تمامي مقاطع متفاوت است در نتيجه در سه مقطع: اول ابتدايي، اول متوسطه و دوم متوسطه كه به ترتيب براي هر مقطع:

شرايط ورود به مدارس شاهد اول ابتدايي تهران 98-99

شرايط عمومي ثبت نام را داشته باشد و كسب امتيازات مطابق جدول امتياز بندي

شرايط ورود به مدارس شاهد اول متوسطه تهران 98-99

از شرايط ورود به مدارس شاهد راهنمايي اين است كه دانش آموز نهايتا در يك درس مقياس "خوب" و مابقي دروس وي داراي مقياس "خيلي خوب" باشد.

شرايط ورود به مدارس شاهد دوم متوسطه تهران 98-99

از شرايط ورود به مدارس شاهد راهنمايي اين است كه دانش آموز قبولي خرداد ماه پايه نهم با معدل كل حداقل 17 باشد و شرايط علمي در انتخاب شاخه و رشته تحصيلي را داشته باشد.

مشاوران تحصيلي درخت دانش با داشتن به روز ترين اطلاعات، سيستم سجا جديدترين شرايط ثبت نام مدارس شاهد، اطلاع از سهميه ها و نحوه امتياز بندي مدارس شاهد در مسير ثبت نام مدارس شاهد 98 در كنار شما خواهند بود. فقط كافي است با شماره گيري 9099072943 با تلفن ثابت و بدون كدگيري ثبت نام خود را به مشاوران درخت دانش بسپاريد و بهترين نتيجه ممكن را دريافت نماييد.



:: برچسب‌ها: شرايط ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99، شرايط ثبت نام مدارس شاهد 98، شرايط ورود به مدارس شاهد تهران، سامانه سجا، سيستم سجا، شرايط ورود به مدارس شاهد راهنمايي ، شرايط ورود به مدارس شاهد اول ابتدايي تهران 98-99، اولويت ثبت نام مدارس شاهد، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در پنج شنبه 29 فروردين 1398

و ساعت 10:38


پيش ثبت نام مدرسه شاهد 98-99 به چه معناست ؟

پيش ثبت نام مدرسه شاهد 98-99 به چه معناست ؟

زماني كه ثبت نامي نتايج داشته باشد آن ثبت نام را پيش ثبت نام مي ناميم، از آن جا كه ثبت نام مدرسه شاهد 98 اعلام نتايج دارد و امكان آن وجود دارد كه دانش آموز مورد قبول مدرسه قرار نگيرد به همين دليل ثبت نام مدارس شاهد را پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 مي نامند كه در ادامه كامل در مورد آن توضيح خواهيم داد.

پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 چگونه است ؟

دانش آموزان مي توانند براي پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 از طريق سامانه و سايت ثبت نام سجا اقدام نمايند و از آن جا كه نحوه پيش ثبت نام مدارس شاهد اينترنتي مي باشد ، داوطلبان مي بايست نسبت به تكميل امور پيش ثبت نام خود در سامانه سجا فرم ثبت نام مدارس شاهد را به صورت صحيح تكميل نمايند.

هزينه پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

هزينه پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 مبلغ 22000 هزار تومان مي باشد كه بايد از طريق كارت هاي شتاب بانكي و به صورت اينترنتي پرداخت شود.

سامانه پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 كدام است ؟

سامانه پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 همان سامانه سجا كه به اختصار همان سامانه جامع امور شاهد و ايثارگران مي باشد كه خيلي از داوطلبان به اشتباه به جاي ورود به سامانه سجا 98 به نشاني: saja.medu.ir وارد سامانه سجاد يا سنام مي شناسند.

متقاضيان مي توانند براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با سامانه پيش ثبت نام مدرسه شاهد 98  – 99، ليست مدارس شاهد تهران و شهرستانها از طريق سرويس هوشمند 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت منزل) با مشاورين مشاوره تحصيلي درخت دانش در ارتباط باشند .

چه كساني مجازاند در پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 شركت كنند؟

تنها افرادي مجاز به ثبت نام مدارس شاهد هستند كه از شرايط عمومي و شرايط ايثارگري و شرايط علمي لازم در هر سه مقطع  بر خوردار باشند. كه قطعا الويت با دانش آموزاني است كه طبق شرايطي كه در ادامه بدان خواهيم پرداخت بتوانند با توجه به جدول امتيازبندي امتياز بيشتري را كسب نمايند .

همينطور كه در بالا هم اشاره نموديم شرايط ثبت نام مدارس شاهد را براي 3 مقطع داريم اول ابتدايي و اول متوسطه و دوم متوسطه كه همان (پايه اول و پايه هفتم و پايه دهم) مي باشد، به عبارتي ديگر يعني تنها افرادي مي توانند در سامانه سجا چيست؟ اقدام كنند كه اولا شرايط ثبت نام را دارند كه به نوعي مي توان گفت داوطلبان بايد اول سال تحصيلي در هر يك از مقاطع باشند .

دانش آموزاني مجاز به ثبت نام در مدارس شاهد خواهند بود كه هم از شرايط عمومي و هم شرايط ايثارگري و هم شرايط علمي برخور دار باشند

آيا بدون سهميه ايثارگري مي توان ثبت نام مدارس شاهد 98-99 انجام داد؟

بله - اگر دانش آموزان بخواهند بدون سهميه ايثارگري پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 را انجام دهند مي توانند از طريق سهميه آزاد شانس خود را امتحان امتحان نمايند و حالا سوال اصلي بسياري از دانش آموزان واجد شرايط ثبت نام مدرسه شاهد اين است كه:

سهميه هاي آزاد در پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 كدامند؟

سهميه هاي آزاد در پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 عبارتند از :

حافظان قرآن كريم

كه در حقيقت شامل تمام دانش آموزاني مي باشد كه حافظ قرآن كريم(هر جزء 50 امتياز)  مي باشند كه اين امكان را دارند براي ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 اقدام نمايند.

كسب رتبه هاي استاني منطقه اي و كشوري

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهيم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه و استان و كشور و نيز مسابقات در سطح بين الملل شده باشند نيز مي توانند از سهميه آزاد استفاده كنند.

همچنين تمام دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات فرهنگي و هنري و ورزشي و علمي دانش آموزان در سطح منطقه و استان و كشور و نيز در سطح بين الملل شده باشند و يا اين كه دانش آموزاني كه حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقيق طرح هاي شاهد و ايثارگران شده باشند مي توانند از سهميه آزاد در پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 استفاده نمايند.

ساير سهميه هاي آزاد شاهدي

شايان ذكر است كه فرزند كارمند رسمي و پيماني آموزش و پرورش و بنياد شهيد شاغل در طرح شاهد و نيز دانش آموزان متقاضي ثبت نام در مدارس شاهد محل تدريس والدين و فرزندان كاركنان رسمي آموزش و پرورش شاغل در مدارس ايثارگران و فرزند فرهنگيان شاغل به تدريس در مدارس مناطق عملياتي و فرزند كارمند رسمي آموزش و پرورش و بنياد شهيد شاغل يا بازنشسته ( مامور با انتقالي به ادارات ديگر ) و يا فرزند ويا نوه خير مدرسه ساز و كليه دانش آموزان نيز با توجه به امتياز علمي خود مي توانند متفاضي استفاده از سهميه هاي آزاد در نحوه ثبت نام مدارس شاهد شوند .

شرايط پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

از آن جا كه به فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان 50 درصد و بالاتر فرزندان شاهد مي گويند مي توان  گفت الويت ثبت نام مدارس شاهد 98 به دانش آموزان شاهد بيشتر اختصاص پيدا مي كند .  كه دانش آموزاني كه از اين شرايط برخوردار باشند مي توانند براي ثبت نام مدرسه شاهد 98 – 99 اقدام نمايند . البته داوطلبان مي بايست از شرايط عمومي و شرايط ايثارگري و شرايط علمي كه در زير بدان اشاره نموده ايم نيز برخوردار باشند كه بتوانند از امتياز بيشتري برخوردار شوند و  راحت تر بتوانند در مدرسه شاهد قبول شوند .

شرايط عمومي پيش ثبت نام شاهد 98-99

شرايط عمومي ثبت نام مدرسه شاهد 98 – 99 عبارتند از :

  • رعايت و مقررات انضباطي و تربيتي آموزش
  • سكونت در محدوده تعيين شده
  • دارا بودن صلاحيت اخلاقي و رفتار
  • رعايت احكام شرعي و پوشش مناسب ( براي دانش آموزان دختر حجاب برتر )
  • التزام و پايبندي خانواده به حفظ شئونات و ارزش هاي اسلامي و تربيت ديني

داوطلباني كه از شرايط عمومي لازم  برخوردار باشند مي توانند براي ثبت نام مدرسه شاهد 98 – 99 اقدام نمايند .

شرايط ايثارگري ثبت نام مدرسه شاهد 98 – 99

داوطلبيني كه شرايط دانش آموزان شاهد و ايثارگر را دارند مي بايست حتما مطابق با امتياز بندي كه مربوط به دانش آموزان شاهد و ايثار گر مي باشد كه در ادامه بدان خواهيم پرداخت عمل نمايند، اين امتيازات شامل موارديست كه در زير بدان اشاره شده است كه توصيه مي شود دانش آموزان شاهد و ايثارگر در صورت داشتن امتياز مربوط به دانش آموزان شاهد و ايثارگر نسبت به وارد نمودن امتياز بنيادي و ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا اقدام نمايند.

سهميه هاي ايثارگري ثبت نام مدارس شاهد كدامند؟

  1. فرزندان جانبازان زير 50 درصد
  2. فرزند همسر شهيد
  3. فرزند جهادگر و رزمنده بسيجي
  4. فرزند جانباز 25 تا49 درصد
  5. نوه آزاده و جانباز50 تا69 درصد
  6. و نيزامتياز خواهر و برادر شهيد و جانباز70 درصد و بالاتر هر مورد 500 امتياز خواهد بود
  7. و نيز به ازاي حضور در مناطق عملياتي از تاريخ اول مهر67 به بعد حداكثر60 ماه به ازاي هرماه يك امتياز تعلق مي گيرد
  8. و نيز به ازاي حضور در جبهه و مناطق جنگي در هشت سال دفاع مقدس(شهريور59 تا شهريور67) حداكثر96 ماه هر ماه15 امتياز تعلق مي گيرد
  9. به ازاي حضور در مناطق امنيتي از تاريخ اول مهر67 به بعد حداكثر90 ماه به ازاي هر ماه2 امتياز تعلق مي گيرد
  10. فرزند مدافعين حرم
  11. فرزند جانباز با حداقل 20 درصد از كار افتادگي
  12. دانش آموز جانباز
  13. فرزند جانباز تا25درصد و خواهر و برادر شهيد و جانباز 70 درصد و بالاتر
  14. نوه شهيد و جانباز70 درصد و بالاتر

امتياز فرزند رزمنده جبهه, مقاومت مدافعين حرم هر ماه 30 امتياز در صورت جانبازي يا شهادت رزمندگان جبهه مقاومت تا زماني كه تحت پوشش بنياد شهيد قرار نگرفته اند فرزندشان با گواهي صادره از سوي ايثارگران سپاه ثبت نام قطعي خواهد شد

شرايط علمي پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

براي مقاطع مختلف شرايط علمي با هم متفاوتند كه در ادامه سعي كرده ايم  شرايط علمي ثبت نام مدرسه شاهد 98 – 99 را براي پايه هاي مختلف ارائه نمائيم.

شرايط علمي ثبت نام مدارس شاهد مقطع اول ابتدايي

براي پايه اول ابتدائي شرايط علمي ثبت نام مدرسه شاهد را نداريم، در حقيقت براي پايه اول نيز داوطلب در صورت كسب نمودن  حد نصاب امتياز و نيز دارا بودن شرايط عمومي مي تواند براي مدارس شاهد اقدام به ثبت نام نمايد.

شرايط علمي ثبت نام مدارس شاهد 98-99 مقطع اول راهنمايي

شرايط علمي پيش ثبت نام مدرسه شاهد 98-99 براي پايه هفتم عبارتند از كسب حداكثر دو نمره خوب مي باشد ولي براي ساير داوطلبان پايه هفتم كه  منظور همان دوره اول متوسطه مي باشد كسب مقياس خيلي خوب در تمامي دروس يا حداكثر در يك درس كسب مقياس خوب در ساير دروس در امتحانات خرداد ماه پايه ششم ابتدايي مي باشد . كه داوطلبان همچنين مي بايست تابعيت ايراني داشته باشند.

شرايط علمي پيش ثبت نام مدارس شاهد مقطع اول دبيرستان

شرايط علمي براي پايه دهم نيز عبارتند از كسب حداقل نمره سالانه 14 در پايه نهم براي درس هايي كه در نمونه برگ هدايت تحصيلي براي رشته انتخابي درج شده است و نيز داوطلب مي بايست در پايه نهم قبولي خرداد با حداقل معدل كل 16 باشد.



:: برچسب‌ها: پيش ثبت نام مدرسه شاهد 98-99 به چه معناست ؟، ثبت نام مدرسه شاهد 98، سايت ثبت نام سجا، نحوه پيش ثبت نام مدارس شاهد، saja, medu, ir، ليست مدارس شاهد تهران، شرايط ثبت نام مدارس شاهد، سامانه سجا چيست؟، نحوه ثبت نام مدارس شاهد، ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در پنج شنبه 29 فروردين 1398

و ساعت 10:37


ليست بهترين مدارس شاهد پسرانه اصفهان با تفكيك منطقه 98

ليست بهترين مدارس شاهد پسرانه اصفهان با تفكيك منطقه 98

ثبت نام مدارس شاهد براي ورود دانش آموزان به پايه هاي اول ابتدايي(دوره ابتدايي)، پايه هفتم(اول متوسطه) و پايه دهم( دوم متوسطه) به صورت اينترنتي و از طريق سامانه سجا در زمان هاي مقرر به ترتيب مقاطع انجام خواهد پذيرفت، در اين مقاله سعي داريم ليست مدارس شاهد پسرانه اصفهان و سوالات ديگر كه داوطلبان مدارس شاهد استان اصفهان طي تماس با مشاوران درخت دانش مطرح نموده اند.

از جمله: ليست مدارس دخترانه شاهد اصفهان به تفكيك منطقه و مقطع، نحوه ثبت نام مدارس شاهد پسرانه اصفهان، شرايط ثبت نام مدارس شاهد پسرانه اصفهان، زمان ثبت نام مدارس شاهد اصفهان 98-99و ليست مدارس شاهد تهران و... را مورد بررسي قرار دهيم.

ليست مدارس شاهد پسرانه اصفهانليست مدارس شاهد پسرانه اصفهان

ليست مدارس شاهد پسرانه اصفهان اول ابتدايي

ليست مدارس پسرانه شاهد اصفهان اول ابتدايي به تفكيك منطقه و شهر هاي استان اصفهان به اين صورت است:

نام مدرسه

منطقه

آدرس

تلفن

نباتي

1

خيابان لنبان- كوچه ده-نبش كوچه شهيد انصاري

03132357706

امام جعفر صادق(ع)

3

 كوي امام جعفر صادق (ع)-بوستان سه شرقي

03136733304

شهيد منتظري

5

خيابان رزمندگان- خيابان شهيدان كاظمي- كوچه امامزاده

03133344305

كشاورز

فلاورجان

فلكه نماز- خيابان توحيد- كوچه ساحلي

0313742292

امام رضا(ع)

كاشان

امير كبير- بلوار الغدير- كوچه غدير 12

03155318060

ابوالفضل(ع)

مباركه

محله درچه- خيابان معلم- كوچه مدرسه

03355224190

حضرت علي اكبر (ع)

نجف آباد

خيابان 15 خرداد شمالي-  پشت كلوپ شهيد سمندري

03142639666

باهنر

خميني شهر

بلوار منتظري- گاردر غربي- پل عليرضايي

03133624800

شهيد وفايي

زرين شهر

خيابان شهدا- خيابان شهيد چاووشي- روبروي كلانتري

03152222858

شيدانشيد

شهرضا

خيابان پاسداران- فرعي9

03153500309

ليست مدارس شاهد پسرانه اصفهان اول متوسطه

ليست مدارس شاهد پسرانه اصفهان اول متوسطه به تفكيك منطقه و شهر هاي استان اصفهان به اين صورت است:

نام مدرسه

منطقه

آدرس

تلفن

ابوذر

1

خيابان شيخ بهايي- كوچه شهيد انصاري

03132333328

شباهنگ

2

خيابان ركن الدوله- جنب ورزشگاه شباهنگ

 

03132670040

سلامت

3

هزارجريب كوي امام

03136685330

جاويدفر

4

خيابان عطار نيشابوري- جنب قرض الحسنه چمران

03135656499

جناب

5

خيابان رزمندگان- كوچه امام حسن مجتبي ( ع) فرعي سوم

03134400099

فاضل هندي

فلاورجان

شهرك ولي عصر- ابتداي پل هوايي گارماسه

03137420096

اخوان ستوده

كاشان

ميدان قاضي اسدالله، بعد از مقبره فيض كاشاني- ابتداي جاده حسن آباد

0315531244

حضرت قائم(عج)

مباركه

صفائيه- خيابان ميخك- جنب بازارچه آرامي

03152672327

امام علي (ع)

نجف آباد

خيابان منتظري شمالي- ميدان 9 دي- انتهاي خيابان فرهنگيان

03142510444

هدايت

زرين شهر

خيابان سجاد- خيابان سلمان فارسي

03152220055

سيدجلال طبيبيان

شهرضا

بلوار شهيد مطهري- ما بين چهار راه صاحب الزمان و ميدان مفتح- كوچه جنب مسجد امام حسين(ع)- پشت منازل سازماني

03153516020

شهيد بنيانيان

فولادشهر

ترمينال- جنب اداره آموزش و پرورش

03152622282

شهيدان اژيه

جلگه

جنب پمپ بنزين

***************

ليست مدارس شاهد پسرانه اصفهان دوم متوسطه

مدارس شاهد دوره دوم متوسطه شامل دوره دوم متوسطه نظري، دوره دوم متوسطه فني و حرفه اي، دوره دوم متوسطه كاردانش مي باشد كه در جدول زير ليست مدارس شاهد پسرانه اصفهان دوم متوسطه را به تفكيك منطقه و شهر ليست نموده ايم.

 

نام مدرسه

منطقه

آدرس

تلفن

شيخ بهايي

1

حد فاصل چهار باغ و چهارراه قصر، خيابان شيخ بهايي

03132240120

شهداي محراب(دوره دوم متوسطه كاردانش)

1

خيابان شيخ بهايي، بعد از چهار راه قصر

03132339001

ايثار

3

هزارجريب- ابتداي كوي امام

03136689080

شهيد اشرفي اصفهاني

4

خيابان جي، ابتداي خيابان شهروند

03135210520

نيلي پور

5

خيابان جابر انصاري، انتهاي خيابان عارف شمالي، سمت راست

03134400035

ارشاد

فلاورجان

خيابان امام خميني، كوچه بهداري

03133425002

شاهد

كاشان

خيابان طالقاني، جنب دانشگاه پرديس خواهران

03155440100

چمران

مباركه

صفاييه، محله‌ي 5، انتهاي خيابان گلستان، ساختمان شهيد كرمي

***************

امام مهدي(عج)

نجف آباد

خيابان منتظري شمالي

03132512325

عارف

زرين شهر

بلوار شهيد باهنر، كوچه شهيد حسن عابدي

03152238885

سيدجلال طبيبيان

شهرضا

بلوار شهيد مطهري، ما بين چهار راه صاحب الزمان و ميدان مفتح، كوچه جنب مسجد امام حسين(ع) پشت منازل سازماني

03153516020



:: برچسب‌ها: ليست بهترين مدارس شاهد پسرانه اصفهان با تفكيك منطقه 98، ليست مدارس دخترانه شاهد اصفهان، ليست مدارس شاهد تهران، ليست مدارس پسرانه شاهد اصفهان، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در پنج شنبه 29 فروردين 1398

و ساعت 10:35


بهترين مدارس شاهد اصفهان با تفكيك منطقه اي 98-99

بهترين مدارس شاهد اصفهان با تفكيك منطقه اي 98-99

يكي از مهم ترين قسمت هاي ثبت نام مدارس شاهد 98 و همچنين نحوه ثبت نام مدرسه شاهد، انتخاب بهترين مدارس شاهد اصفهان با تفكيك منطقه اي 98-99 مي باشد كه ما در اين مقاله سعي داريم ليست مدارس شاهد دخترانه اصفهان را در سه مقطع ثبت نامي به صورت جدول كامل توضيح دهيم.

توصيه مي شود براي اطلاع از ليست مدارس شاهد پسرانه اصفهان به تفكيك منطقه و مقطع، نحوه ثبت نام مدارس شاهد دخترانه اصفهان، شرايط ثبت نام مدارس شاهد دخترانه اصفهان، زمان ثبت نام مدارس شاهد اصفهان 98-99 و ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99... با مشاورين درخت دانش از طريق شماره گيري 9099072943(بدون كد و از تلفن ثابت) در ارتباط باشيد.

ليست مدارس شاهد دخترانه اصفهانليست مدارس شاهد دخترانه اصفهان

پيش ثبت نام مدارس شاهد دخترانه اصفهان 98-99

پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 اصفهان در سه مقطع تحصيلي زير انجام خواهد گرفت كه در ادامه مقاله ليست مدارس شاهد دخترانه اصفهان را به تفكيك مقطع تحصيلي ارائه نموده ايم:

  • پايه اول ابتدايي(دوره ابتدايي)
  • پايه هفتم(دوره متوسطه اول)
  • پايه دهم(دوره متوسطه دوم)

ليست مدارس شاهد دخترانه اصفهان اول ابتدايي 98-99

ليست مدارس شاهد دخترانه اصفهان اول ابتدايي 98-99 به تفكيك منطقه و شهر هاي استان اصفهان در جدول زير ارائه شده است:

نام مدرسه

منطقه    

آدرس

تلفن

شيخ انصاري

1

خيابان صارميه، كوچه شاداب، بن بست شيخ انصاري

03132238730

حضرت زينب(س)

3

خيابان آب 250، خيابان نيكبخت شرقي، كوچه شهيد ابطحي

03136614636

شهيد اندرزگو

5

خيابان كاوه، پل چمران، پشت پمپ بنزين، كوچه آزادي

03134422082

ياس

زرين شهر

خيابان شهيد رجايي، كوچه هجرت

03152273211

قدس

فولادشهر

روبروي ترمينال، محله ب 1

03152626164

شهيد محمد جواد اسلامي

شهرضا

ميدان شهيد يوسفيان، خيابان بلال

03153229292

طالقاني

فلاورجان

خيابان بقيع، جنب كوچه دانش

03153742407

ام البنين(س)

مباركه

بلوار فتح المبين، روبروي دبيرستان غير انتفاعي سما

03152403150

مرضيه

نجف آباد

انتهاي خيابان منتظري شمالي، خيابان خرم، كوي نيما

03142513777

علي بن ابيطالب(ع)

كاشان

خيابان كارگر، كوچه بهار 9، سمت راست، نرسيده به فرعي دوم

03155560011

ليست مدارس شاهد دخترانه اصفهان اول متوسطه 98-99

ليست مدارس شاهد دخترانه اصفهان اول متوسطه 98-99 به تفكيك منطقه و شهر هاي استان اصفهان در جدول زير ارائه شده است:

نام مدرسه

منطقه

آدرس

تلفن

پيام

1

خيابان كاوه، نرسيده به سه راه ملك شهر، كوي قدس

03132334855

حكيميه

3

بلوار دانشگاه، نرسيده به سه راه حكيم نظامي، خيابان سلمان

03136260426

بحرينيان

4

خيابان كاوه، نرسيده به سه راه ملك شهر، كوي قدس

03134523500

كيهان

5

خيابان كاوه، خيابان باهنر، انتهاي كوچه 29

03133452080

امام حسن(ع)

نجف آباد

خيابان منتظري شمالي، روبروي پارك كوهستان

031312510511

شهداي غواص

خميني شهر

خيابان كهندژ - جنب درمانگاه قدس

0313638200

فاضله

زرين شهر

بلوار باهنر - خيابان بلوار حريت - جنب دبيرستان قدسيه

03152238545

شاهد بهرامي

شهرضا

بلوار شهيد مطهري - كوچه مسجد امام حسين (ع) - فرعي 2

03153547060

مس فروش

كاشان

خيابان طالقاني - خيابان سهيل - نرگس 14

03155490700

فرزانه

مباركه

خيابان بسيج جنوبي - محله سيمان سپاهان - خيابان مبارزان

03152409190

ليست مدارس شاهد دخترانه اصفهان دوم متوسطه 98-99

در جدول زير ليست مدارس شاهد دخترانه اصفهان دوم متوسطه را به تفكيك منطقه و شهر ارائه نموده ايم.

نام مدرسه

منطقه

آدرس

تلفن

ظهور(دبيرستان)

1

خيابان طاهر - تقاطع خيابان ميرزا طاهر و شهيد مظاهري ميرزا

03137720085

غفاري(دبيرستان)

2

خيابان هشت بهشت غربي - خيابان گلزار جنوبي - كوچه افيوني زاده

03132646228

حضرت زينب (س)(دبيرستان)

3

خيابان توحيد مياني - كوچه 20 - بن بست ارغوان

03136279091

هاشمي نيا(دبيرستان)

4

خيابان جي - خيابان تالار - كوي ايمان - دبيرستان شاهد 44

03132298178

عترت(كاردانش)

4

خيابان احمد آباد - كوچه ارباب - كوچه كلانتر - بن بست نسترن

03132663549

كوثر

نجف آباد

انتهاي خيابان منتظري جنوبي - كوچه حمام طاهر

03132627133

شاهد

كاشان

خيابان شاهد

03155451717

اسوه

مباركه

خيابان شمشاد – صفاييه - فاز يك

03152673070

مهندس وكيلي

گلپايگان

ابتداي خيابان هفده تن

03157436995

حاجيه خانم افسر رجائي

شهرضا

خيابان حافظ غربي - فرعي 18

03153501212

عفاف

زرين شهر

خيابان شهيد رجايي - خيابان شاهد

03152273996



:: برچسب‌ها: بهترين مدارس شاهد اصفهان با تفكيك منطقه اي 98-99، ليست مدارس شاهد دخترانه اصفهان، ليست مدارس شاهد پسرانه اصفهان، ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99، پيش ثبت نام مدارس شاهد 98-99، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در پنج شنبه 29 فروردين 1398

و ساعت 10:34


زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 98 تغییر کرد

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 98 تغییر کرد

  • شرایط تغییر زمان برگزاری آزمون ارشد 98 ؟
  • زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت؟
  • زمان برگزاری آزمون دکترای تخصصی وزارت بهداشت؟
  • زمان برگزاری کنکور سراسری 98؟

اطلاعیه سازمان  سنجش آموزش کشور در خصوص مصوبات جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی

ضمن ابراز تاسف و اعلام همدردی با هموطنان عزیزی که در اثر جاری شدن سیل در تعدادی از شهرها و استان های کشور دچار آسیب شده اند، بدین وسله تعدادی از آزمون های سراسری تحصیلات تکمیلی از جمله آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم، کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و دکتری پژوهشی و تخصصی وزارت بهداشت با تاخیر برگزار خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید در باب موضوعات انتخاب رشته ارشد 98 با مشاوران تحصیلی درخت دانش از طریق شماره  9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد و از طریق تلفن ثابت می توانید در ارتباط باشید.

تغییر زمان برگزاری آزمون ارشد 98تغییر زمان برگزاری آزمون ارشد 98

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 98 مشخص شد

آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم بدلیل جاری شدن سیل  از تاریخ پنجم و ششم اردیبهشت به تاریخ 23 و23 خرداد ماه تغییر یافت. با توجه به تاخیر برگزاری آزمون در تمامی دوره تحصیلات تکمیلی داوطلبان سعی داشته باشند که سایت های رسمی و معتبر را برای دریافت اطلاعات آموزشی انتخاب کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشید.

تغییر زمان برگزاری آزمون ارشد 98 وزارت بهداشت

بدلیل جاری شدن سیل و خسارات وارد شده به شهرها و روستاهای غربی و جنوب غربی کشور زمان برگزاری آزمون وزارت بهداشت در مقطع کارشناسی ارشد از تاریخ 30و31خرداد به تاریخ 27 و 28 تیرماه تغییر پیدا کرده و داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشند. هرگونه اطلاع رسانی و اخبار موثق و به روز را می توانید از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش دریافت نمایید برای عضویت می توانید با شماره 0903380696 از طریق تلگرام در ارتباط بوده و لینک کانال تلگرام را دریافت نمایید.

تغییر زمان برگزاری آزمون ارشد 98 دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی وزارت بهداشت

همانطور که در بالا ذکر نمودیم بدلیل جاری شدن سیل آزمون های وزارت بهداشت در مقاطع تحصیلات تکمیل که شامل دکتری تخصصی و پژوهشی  رشته های علوم پایه پزشکی بهداشت تخصصی و .... از تاریخ 13 اردیبهشت به 30 و 31 و خرداد ماه تغییر پیدا کرد.

مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد 98 درخت دانش

مشاورین مجرب درخت دانش در تمامی مراحل آزمون کارشناسی آزمون ارشد 98 و تحصیلات تکمیلی همراه شما خواهند بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به برنامه ریزی درسی کنکور 98، انتخاب رشته کنکور 98، می توانید از طریق شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت در ارتباط باشید.

با توجه به تغییرات در زمان برگزاری آزمون های سراسری پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات به روز در کانال اطلاع رسانی تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش عضو شوید.



:: برچسب‌ها: زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 98 تغییر کرد، زمان برگزاری آزمون ارشد 98، انتخاب رشته ارشد 98، انتخاب رشته کنکور 98، مشاوره تحصیلی، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در دو شنبه 26 فروردين 1398

و ساعت 11:19


saja.medu.ir 98-99

saja.medu.ir 98-99

saja.medu.ir سایت : سامانه ثبت نام مدارس شاهد و ایثارگر جامع ترین سامانه ثبت نام مدارس فرزندان شاهد و ایثارگر و فرهنگی می باشد که خیلی از متقاضیان ثبت نام در این سایت آن را سجام و یا سجا می نامند.

سایت سجا سایتی است که تمامی پیش ثبت نام ها در این مدارس سطح بالا در این سامانه انجام خواهد شد و داوطلبان حتما باید با ورود به سایت سجا 98 پیش ثبت نام خود را در هر پایه ای که هستند انجام دهند که در ادامه خدمات سایت سجا، نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98، مقاطع مختلف سایت سجا و همچنین زمان و شرایط ثبت نام مدارس شاهد و ... را مفصل توضیح خواهیم داد.

saja.medu.ir سایت ثبت نام مدرسه شاهد و به اختصار سجا نامیده شده است که مخفف سامانه جامع امور ایثارگر و شاهد آموزش و پرورش می باشد.

Saja.medu.ir خدمات سایت

خدمات saja.medu.ir سایت شامل:

  1. انجام پیش ثبت نام در مدارس مود علاقه داوطلب بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت کاملا اینترنتی
  2. اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا بر اساس کد ملی داوطلب
  3. ورود به سامانه دانشجو از طریق کد ملی(ورود دانش آموزان)
  4. ورود مسئولان (مسئولان محترم ادارات شاهد و ایثارگران)
  5. پنل کاربری مدارس (ورود مدیران محترم مدارس شاهد به شامانه سجا)
  6. اولویت قبولی بر اساس امتیاز و جلوگیری از هیچ ثبت نام حضوری و بر اساس قوانین

Saja.medu.ir نحوه ورود به سایت

نحوه ورود به saja.medu.ir سایت بصورت کاملا اینترنتی می باشد و دانش آموزان باید به مراجعه به سایت جامع امور شاهد و ایثارگر به نشانی: saja.medu.ir درسامانه مدارس شاهد برای ثبت نام مدارس شاهد اقدام نمایند.

Saja.medu.ir سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99

برای انجام ثبت نام در سایت سجا مدارس شاهد 98-99 بر اساس امتیازبندی باید داوطلب دقت لازم را به عمل آورد و همچنین از آن جایی که چون امکان ویرایش و درج امتیاز در قبولی در مدارس شاهد 98 حائز اهمیت است بنابراین می توان متقاضیان نحوه ثبت نام مدارس شاهد را به دو دسته تقسیم نمود که در ادامه بدان می پردازیم .

دسته اول ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا 98-99

دسته اول به فرزندان شاهد ( فرزندان شهدا و فرزندان آزادگان و جانبازان 50 درصد به بالا ) اختصاص می یابد که لازم است اولیا بعد از ثبت نمودن اطلاعات در سایت سجا (درصد قبولی 99%) و ارائه مدارک به مدرسه مورد نظر در موعد مقرر ثبت نام قطعی را برای مدرسه سجا به عمل آورند.

ثبت نام مدارس شاهد فرزندان خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید

دسته دوم ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا 98-99

دسته دوم به ثبت نام سایر دانش آموزان که سهمیه های آزاد و همچنین سهمیه های فرهنگی، معدل، مدال، حفظ قرآن و ... می باشند تعلق می گیرد.

ثبت نام بقیه دانش آموزان طی دو مرحله انجام می شود، بعد از انجام ثبت نام موقت با مد نظر قرار دادن اولویت های ایثارگری و یا سایر امتیاز بندی ها با توجه به احراز شرایط صورت گرفته دانش آموزان کلیه موارد بررسی می شود و نتیجه ثبت نام مدارس شاهد آن از طریق سامانه سجا برای انجام ثبت نام قطعی دانش آموزان پذیرفته شده اعلام خواهد شد.

هزینه saja.medu.ir ثبت نام 98-99

دانش آموزان واجد شرایط از طریق سایت ثبت نام سامانه سجا می بایست ابتدا هزینه saja.medu.ir ثبت نام مبلغ 24 هزار تومان را پرداخت نمایند، سپس با درج کردن مشخصات فردی یعنی با وارد کردن شماره ملی خود زمانی که موفق به ورود سامانه سجا شدند تمامی مراحل ثبت نام مدارس شاهد را می توانند انجام دهند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام مدارس شاهد، زمان دقیق ثبت نام مقاطع مختلف، نحوه درج امتیاز ها و افزایش شانس قبولی، 50 امتیاز شامل چه گزینه هایی خواهد شد، مشاوره و انجام تمامی مراحل ثبت نام مدارس سجا، لیست مدارس شاهد تهران (بر اساس رتبه بندی و تفکیک منطقه) و ... می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943(بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

پیش ثبت نام در سامانه سجا saja 98-99 در چه مقاطعی می باشد؟

پیش ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا شامل مقاطع:

  1. پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی مدارس شاهد
  2. پیش ثبت نام پایه اول متوسطه (هفتم) مدارس شاهد
  3. پیش ثبت نام پایه دوم متوسطه یا دهم مدارس شاهد
  4. پیش ثبت نام میان دوره مدارس شاهد

داوطلبان باید پیش ثبت نام مدارس شاهد تمامی مقاطع خود را از طریق saja.medu.ir سایت سجا انجام دهند.

پیش ثبت نام مدارس شاهد دیگر به صورت حضوری در مدارس انجام نخواهد شد.

فرم پیش ثبت نام سامانه سجا 98-99

داوطلبان می بایست به صورت اینترنتی نسبت به تکمیل فرم پیش ثبت نام مدارس شاهد سامانه سجا در سامانه جامع مدارس شاهد و ایثارگران اقدام نمایند، متقاضیان زمان وارد نمودن مشخصات شناسنامه ای ، نام آموزشگاه ، کد ملی ، نام استان ، نام و نام خانوادگی، اطلاعات محل سکونت شامل (آدرس-شماره تلفن-کد پستی)، انتخاب نزدیک ترین مدرسه و همچنین درج سهمیه ها(مهم)... توجه لازم را به عمل آورند.

معرفی کانال سجا

داوطلبان عزیز می توانند برای معرفی کانال سجا از طریق کانال تلگرام سامانه ی مشاوره ی تحصیلی درخت دانش اطلاعات لازم را در این رابطه کسب نمایند.

Saja.medu.ir مشاوره ثبت نام مدارس شاهد در سایت

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با مشاوره ثبت نام مدارس شاهد، لیست مدارس شاهد تهران در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

برای ورود مستقیم به سایت saja.medu.ir سایت کلیک نمایید.

لینک های کمکی مرتبط:

  • کانال تلگرام سجا درخت دانش: http://t.me/derakhte-danesh
  • اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش
  • سایت سجاد: سایت امور دانش آموزی
  • سامانه جامع دانش آموختگان: sajed miu ac ir
  • samta miu ac ir ویژه فرزندان طلاب

 

  •  سامانه دانش آموزی: sajaa.ir
  • سامانه امین: sannad.ir


:: برچسب‌ها: saja, medu, ir 98-99T saja, medu, ir سایت، saja, medu, ir، سایت سجا مدارس شاهد 98-99، فرم پیش ثبت نام مدارس شاهد، سامانه دانش آموزی: sajaa, ir، ثبت نام مدارس شاهد ، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در جمعه 23 فروردين 1398

و ساعت 11:58


نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد 98

فرم ثبت نام مدارس شاهد

فرم ثبت نام مدارس شاهد

نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد 98

تکمیل فرم ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا و نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد 98-99 به منظور پیش ثبت نام در مدسه شاهد برای مقاطع اول ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم انجام خواهد شد لذا داوطلبان در مرحله اول باید پیش ثبت نام مدارس شاهد 98 را بر اساس فرم های ثبت نام که در ادامه کامل توضیح خواهیم داد و منتظر اعلام نتایج قطعی باشند، در این مقاله سعی داریم راهنمایی های لازم برای داوطلبانی که با مشاوران درخت دانش که در نحوه ورود به سامانه سجا 98 مشکل داشته اند در ارتباط بوده اند را ارائه دهیم.

در زیر نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد 98-99 را مشاهده می کنید، که شامل دو نوع نمونه برگ خواهند شد:

  1. نمونه برگ یا فرم شماره 1 ثبت نام مدارس شاهد 98
  2. نمونه برگ یا فرم شماره 2 ثبت نام مدارس شاهد 98

نمونه برگ اول ثبت نام مدارس شاهد 98-99

 

نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد 98-99نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد 98-99

 

نمونه برگ دوم فرم ثبت نام مدارس شاهد 98-99

 

نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد 98-99نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد 98-99

 

“ثبت نام مدارس شاهد 98-99 خود را به مشاوران درخت دانش با خیالی راحت بسپارید”

مراحل گام به گام تکمیل فرم ثبت نام مدارس شاهد 98-99

پیش ثبت نام مدارس شاهد کاملا به صورت الکترونیکی و از طریق سایت سجا به نشانی saja.medu.ir انجام خواهد شد لذا با کسب اطلاعات کافی از مراحل ثبت نام مدارس شاهد 98 و شرایط ثبت نام سامانه سجا و مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد اقدام به ثبت نام نمایید و پیشنهاد می شود به دلیل حساسیت در درست وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز ورود به سایت سجا 98 مراحل پیش ثبت نام سایت سجا 98-99، شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 ، لیست مدارس شاهد تهران با تفکیک جنسیت و منطقه را ازطریق مشاوران درخت دانش با شمارگیری 9099072943 از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره انجام دهند.

 

فرم ثبت نام مدارس شاهدفرم ثبت نام مدارس شاهد

 

راهنمای تکمیل فرم ورود به ثبت نام مدارس شاهد 98-99

اولین فرم ثبت نام مدارس شاهد مربوط به ورود به سامانه سجا 98-99 می باشد که دانش آموزان جهت ورود به سامانه پیش ثبت نام مدارس شاهد اطلاعات زیر را باید بر اساس عکس زیر وارد نمایند:

  • کد ملی
  • شماره سریال شناسنامه که شامل سری حروفی، سری عددی و شماره سریال می باشد.
راهنمای تکمیل فرم اول ورود به ثبت نام مدارس شاهد 98-99راهنمای تکمیل فرم اول ورود به ثبت نام مدارس شاهد 98-99

فرم وارد کردن مشخصات اصلی دانش آموز

دومین مرحله پر کردن فرم ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا مربوط به ثبت مشخصات دانش آموز می باشد که در فرم ثبت نام سامانه سجا باید درج شود . توصیه می شود نهایت دقت را در تکمیل فرم ثبت نام مدارس شاهد به عمل آورید زیرا مسئولیت اشتباه وارد شدن اطلاعات متوجه دانش آموز خواهد بود:

فرم وارد کردن مشخصات اصلی دانش آموزفرم وارد کردن مشخصات اصلی دانش آموز

این مرحله از تکمیل فرم ثبت نام مدارس شاهد مشخصات دانش آموز شامل:

  1. فرم وارد کردن مشخصات اصلی دانش آموز
  2. فرم وارد کردن مشخصات شناسنامه ای دانش آموز
  3. وارد کردن مشخصات پدر و مادر

نحوه تکمیل فرم ثبت نام سامانه سجا در قسمت ثبت امتیاز

سومین فرم ثبت نام مدارس شاهد در سایت سجا(نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد 98) مربوط به درج امتیاز بندی بر اساس سهمیه می باشد از آنجا که پذیرش در مدارس شاهد بر اساس اولویت بندی صورت خواهد گرفت لذا اولویت پذیرش به ترتیب شامل:

  • فرزند جانباز تا25درصد و خواهر و برادر شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر
  • خواهر زاده یا برادر زاده شهید و جانباز بالای70 درصد
  • فرزند جانباز با حداقل 20 درصد از کار افتادگی
  • فرزند جانباز 25 تا49 درصد
  • نوه شهید و جانباز70 درصد و بالاتر
  • نوه آزاده و جانباز50 تا69 درصد
  • فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی
  • فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه
  • فرزند همسر شهید
  • دانش آموز جانباز
  • فرزند مدافعین حرم

درج سهمیه مدارس شاهد خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید

سهمیه های عادی کدامند و آیا می توان با سهمیه آزاد و بدون درصد جانبازی ثبت نام مدارس شاهد انجام داد؟

به غیر از این سهمیه و درج انها در فرم های ثبت نام و نمونه برگ ثبت نام سامانه سجا سهمیه های همچون:

  • سهمیه فرهنگیان
  • سهمیه حافظ جزء قرآن مجید
  • سهمیه کسب مقام ورزشی، فرهنگی و دینی
  • و ...

 

برای انتخاب مدرسه و درج سهمیه های آزاد، اطلاع از لیست مدارس شاهد تهران با تفکیک منطقه ای تمامی مقاطع و کل کشور می توانید با مشاوران مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون پیش شماره و تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و شانس قبولی در این مدارس را بالاتر ببرید.



:: برچسب‌ها: نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد 98، نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد، ثبت نام مدارس شاهد 98، ورود به سامانه سجا 98، ثبت نام مدارس شاهد 98-99، saja, medu, ir ، شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98، سامانه سجا، ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا، لیست مدارس شاهد تهران,

نوشته شده توسط mobinhossini در جمعه 23 فروردين 1398

و ساعت 11:56


زمان ورود به سامانه سجا 98 چگونه باید مدرسه انتخاب کنیم؟

v

زمان ورود به سامانه سجا 98 چگونه باید مدرسه انتخاب کنیم؟

برای انتخاب مدرسه شاهد در ورود به سایت سجا 98 باید حتما نزدیک ترین مدرسه به محل سکونت دانش آموز انتخاب شود که هر کدام از مدارس ظرفیت پذیرش متفاوتی دارند، برای اطللاع از نحوه پذیرش و تعداد ظرفیت و همچنین لست تمامی مدارس شاهد دخترانه و پسرانه مقاطع مختلف همراه با تفکیک منطقه می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943(بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس) حاصل نمایید و یا بر روی اسم استان در زیر کلیک کنید.

لیست مدارس شاهد دخترانه و پسرانه 98-99 کل کشور

توجه: برای اطلاع از لیست - آدرس_شماره تلفن مدارس شاهد مقاطع اول ابتدایی - اول متوسطه و دوم متوسطه (دبیرستان) تهران و سراسر کشور به تفکیک منطقه و ناحیه محل سکونت می توانید به پست های زیر مراجعه نمایید:

لیست مدارس شاهد تهران

لیست مدارس شاهد کرمانشاه

لیست مدارس شاهد تبریز

لیست مدارس شاهد ابتدایی مشهد

لیست مدارس شاهد راهنمایی مشهد

آدرس مدارس راهنمایی شاهد

لیست مدارس ابتدایی شاهد

ورود به سامانه سجا 98

آیا فقط فرزندان و یا بستگان شهدا و ایثارگران می توانند در مدارس شاهد 98 ثبت نام نمایند؟

خیر, کلیه دانش آموزان می توانند در ثبت نام مدارس شاهد 98 اقدام نمایند. اما دانش آموزانی که دارای شرایط عادی باشند می بایست به حد نصاب امتیاز کسب شده برسند تا پذیرش آن ها در مدارس شاهد انجام شود، در واقع برای دانش آموزان بدون سهمیه یک سری شرایط عمومی و علمی وجود دارد و در صورتی که دانش آموز مورد نظر بتواند به حد نصاب امتیاز قابل قبول برسد در مدرسه شاهد محل سکونت خود پذیرفته خواهد شد.

 

ثبت نام مدارس شاهد فرزند خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید



:: برچسب‌ها: زمان ورود به سامانه سجا 98 چگونه باید مدرسه انتخاب کنیم؟، ورود به سایت سجا، لیست مدارس شاهد تهران، لیست مدارس شاهد کرمانشاه، لیست مدارس شاهد تبریز، لیست مدارس شاهد ابتدایی مشهد، لیست مدارس شاهد راهنمایی مشهد، آدرس مدارس راهنمایی شاهد، لیست مدارس ابتدایی شاهد، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در پنج شنبه 22 فروردين 1398

و ساعت 15:45


پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 به معنی ثبت نام اولیه داوطلب از طریق سامانه سجا می باشد یعنی ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد 98 که پس از ثبت اطلاعات خود منتظر اعلام نتایج از سایت سجا به نشانی saja.medu.ir می باشد لذا از پرداخت هرگونه هزینه اضافه جهت پر کردن فرم هایی غیر از فرم های سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران خودداری نمایید.

ثبت نام مدارس شاهد 98-99 در سایت سجا شامل ثبت نام از متقاضیان ورود به مدارس شاهد در سه مقطع به شرح زیر می باشد:

  1. پایه اول ابتدایی (دوره ابتدایی)
  2. پایه هفتم (دوره اول متوسطه)
  3. پایه هفتم (دوره دوم متوسطه)

اما سوالاتی که در این زمینه پیش می آید این است که چرا برخی از سایت ها از واژه پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 استفاده می کنند؟ چه کسانی می توانند ثبت نام مدارس شاهد را انجام دهند یا نحوه ثبت نام مدارس شاهد چگونه است؟ ورود به سایت سجا 98 از طریق چه سایتی می باشد؟ که در این قسمت به توضیح این مطالب خواهیم پرداخت، پس از مطالعه مقاله در صورت داشتن سوال و ابهامی می توانید از طریق شماره گیری 9099072943(بدون کد و با تلفن ثابت)با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

چه کسانی می توانند در ثبت نام مدارس شاهد 98-99 شرکت نمایند؟

ثبت نام مدارس شاهد 98-99 در مقاطع مختلف با اولویت شامل موارد زیر می باشد:

  • دانش آموزان دارای سهمیه ایثارگری
  • دانش آموزان دارای سهمیه فرهنگیان
  • دانش آموزان ممتاز
  • دانش آموزان که مقام های اول تا سوم کشوری – استانی – منطقه ای دارند
  • دانش آموزان حافظ جزء از قرآن کریم باشند
  • دانش آموزان دارای سهمیه عادی

در ادامه مقاله زمان، شرایط و مراحل ثبت نام مدارس شاهد 98 را تشریح خواهیم کرد، برای کسب اطلاعات نحوه و انجام تمامی مراحل ثبت نام مدرسه شاهد در سایت سجا، انتخاب بهترین مدرسه نزدیک به محل سکونت دانش آموز، نحوه صحیح پرکردن فرم ثبت نام مدارس شاهد، راهنمایی درج سهمیه و افزایش شانس قبولی داوطلب، لیست مدارس شاهد تهران با تفکیک منطقه ای و افزایش شانس قبولی با سهمیه های عادی .. می توانید از طریق  شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل) با مشاوران مجرب درخت دانش تماس حاصل نمایید.

زمان ثبت نام مدارس شاهد 98-99

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد ثبت نام مدارس شاهدسایت سجا شامل سه مقطع خواهد بود زمان شروع ثبت نام هر کدام از مقاطع با هم متفاوت است که در زیر زمان شروع ثبت نام مدارس شاهد تمامی مقاطع را توضیح داده ایم:

سجا

زمان ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی

زمان ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد سال 1398 اول ابتدایی از 1 تا 15 خرداد 98 می باشد.

زمان ثبت نام مدارس شاهد متوسطه اول پایه هفتم

زمان ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد اول متوسطه یا ششم به هفتم از 1 تا 14 تیر 98 می باشد.

زمان ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوم پایه دهم

زمان ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد دوم متوسطه یا نهم به دهم از 10 تا 24 تیر 98 می باشد.

شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98-99

شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98-99 شامل دو دسته می باشد:

  1. شرایط عمومی
  2. شرایط علمی

شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد

  • دارا بودن صلاحیت های لازم در زمینه اخلاق و رفتار مطابق آیین نامه مدارس شاهد
  • تمامی دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس شاهد را دارند می بایست شئونات و پوشش مناسب با مقطع تحصیلی را مطابق آیین نامه مدارس شاهد رعایت کنند .(حجاب برتر برای دانش آموزان دختر)
  • پایبندی خانواده به حفظ شئونات و ارزش های دینی و التزام به تربیت دینی
  • رعایت مقررات و آیین نامه های انضباطی، تربیتی و آموزشی مدارس شاهد
  • سکونت  دانش آموز در محدوده هایی که توسط مدارس شاهد تعیین شده است.

داوطلبان گرامی می توانند جهت اطلاع دقیق از نزدیکترین مدرسه شاهد و لیست مدارس شاهد تهران و شهرستانها به محل سکونت آن ها و همچنین فرم ثبت نام مدارس شاهد با مشاوران درخت دانش در تماس باشند.

شرایط علمی ثبت نام مدارس شاهد 98

شرایط علمی ثبت نام مدارس شاهد در پایه های مختلف به شرح زیر می باشد:

شرایط علمی مدارس شاهد پایه اول ابتدایی

شرایط عمومی ثبت نام را داشته باشد و کسب امتیازات مطابق جدول امتیاز بندی

شرایط علمی مدارس شاهد پایه متوسطه اول

علاوه بر شرایط عمومی دانش آموزی می توانند با مراجعه به سامانه سجا در پایه هفتم مدارس شاهد(اول متوسطه مدارس شاهد) ثبت نام کند که نهایتا در یک درس مقیاس "خوب" و مابقی دروس وی دارای مقیاس "خیلی خوب" باشد.

شرایط علمی مدارس شاهد پایه متوسطه دوم

علاوه بر شرایط عمومی دانش آموزی که قبولی خرداد ماه پایه نهم با معدل کل حداقل 17 باشد و شرایط علمی در انتخاب شاخه و رشته تحصیلی را داشته باشد.

داوطلبان و متقاضیان ورود به مدارس شاهد در مقاطع مختلف جهت اطلاع از شرایط ثبت نام مدرسه شاهد، جدول امتیاز بندی داوطلبان متقاضی مدارس شاهد، نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 می تواندد از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره با شماره 9099072943 مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند.

نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

ثبت نام مدارس شاهد 98 از طریق سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران یا همان سامانه سجا صورت می گیرد که بسیاری از داوطلبان به اشتباه این سامانه را به نام های سامانه سجاد و سامانه سجام می شناسند اما آنچه نقش مشاور را در ثبت نام مدارس شاهد پررنگ می کند نحوه پرکردن فرم ها، درج امتیاز با توجه به سهمیه ها، انتخاب درست مدرسه جهت بالابردن شانس قبولی ونکات تعیین کننده در ثبت نام مدارس شاهد می باشد.

مراحل ثبت نام مدارس شاهد 98 چیست؟

جهت ثبت نام نهایی متقاضی ورود به مدارس شاهد مراحل زیر باید طی شود:

  • پیش ثبت نام داوطلب یا همان ثبت نام اینترنتی
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت( اعلام نتایج غیر قطعی و ارسال پیامک توسط مدرسه)
  • احراز شرایط هویتی و بررسی مدارک(بررسی مدارک از سوی ستاد ثبت نام مدرسه و تایید در سجا)
  • تایید نهایی مدارک هویتی و اعلام نتایج قطعی(تایید مدارک توسط منطقه و استان)

سایت ثبت نام مدارس شاهد 98

نشانی اینترنتی سامانه ثبت نام مدارس شاهد به آدرس saja.medu.ir می باشد که با توجه به مقطع تحصیلی و زمان مقرر باید با مراجعه به سایت جهت پیش ثبت نام مدارس شاهد خود اقدام نمایید.

نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد 98-99

در زیر نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد سال تحصیلی 98 را مقطع ابتدایی مشاهده می نمایید.

نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد 98

نمونه برگ شماره 2 ثبت نام مدارس شاهد 98

ثبت نام مدارس شاهد خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید

هزینه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام مدارس شاهد به مبلغ 15000 تومان می باشد که از طریق درگاه بانکی و کارت های عضو شتاب قابل پرداخت می باشد.

مشاوره مدارس شاهد درخت دانش 98-99

مشاوران مجرب درخت دانش با مشاوره تحصیلی و آگاهی و اطلاعات کامل در زمینه موفقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس شاهد، برنامه ریزی درسی تیزهوشان، فرم های هدایت تحصیلی؛ لیست بهترین مدارس شاهد به صورت شبانه روزی با شماره 9099072943 بدون کدگیری آماده پاسخگویی و ارائه راهنمایی های لازم به شما دانش آموزان گرامی است.

 

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش



:: برچسب‌ها: پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99، saja, medu, ir، سجا، پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 ا، نحوه ثبت نام مدارس شاهد، ورود به سایت سجا 98، ثبت نام مدارس شاهد، سایت سجا، شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98-99، لیست مدارس شاهد تهران، فرم ثبت نام مدارس شاهد، ثبت نام مدارس شاهد، saja, medu, ir، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در پنج شنبه 22 فروردين 1398

و ساعت 15:44


سهمیه های آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 کدامند؟

 

سهمیه های آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 کدامند؟

سهمیه های آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 عبارتند از : حافظان قرآن کریم که در حقیقت شامل تمام دانش آموزانی می باشد که حافظ قرآن کریم  می باشند که این امکان را دارند برای ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 اقدام نمایند . همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه و استان و کشور و نیز مسابقات در سطح بین الملل شده باشند نیز می توانند از سهمیه آزاد استفاده کنند . همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی و علمی دانش آموزان در سطح منطقه و استان و کشور و نیز در سطح بین الملل شده باشند و یا این که دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران شده باشند می توانند از سهمیه آزاد در طریقه ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 استفاده نمایند . شایان ذکر است که فرزند کارمند رسمی و پیمانی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل در طرح شاهد و نیز دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدارس شاهد محل تدریس والدین و فرزندان کارکنان رسمی آموزش و پرورش شاغل در مدارس ایثارگران و فرزند فرهنگیان شاغل به تدریس در مدارس مناطق عملیاتی و فرزند کارمند رسمی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل یا بازنشسته ( مامور با انتقالی به ادارات دیگر ) و یا فرزند ویا نوه خیر مدرسه ساز و کلیه دانش آموزان نیز با توجه به امتیاز علمی خود می توانند متفاضی استفاده از سهمیه های آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 98 شوند

ثبت نام مدارس شاهد 98.                                                                                                                   

 

 

نحوه امتیاز بندی سهمیه حافظان قرآن کریم چگونه است ؟

 

 

دانش آموزان در صورت ارائه گواهی معتبر از سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف می توانند با تائید واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و با تائید در حقیقت ستاد اجرایی شاهد منطقه به ازای هر جز حفظ قرآن کریم 15 امتیاز کسب نمایند .

 

 

نحوه امتیاز بندی سهمیه رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن ونهج البلاغه  چگونه است؟

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و استان و با تائید ستاد اجرایی شاهد منطقه  می تواند 10 امتیاز بگیرد .

 

 

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح استان اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و با تائید ستاد اجرایی شاهد منطقه  می تواند40 امتیاز بگیرد .

 

 

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح کشور اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و با تائید ستاد اجرایی شاهد منطقه  می تواند 50 امتیاز بگیرد .

 

 

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح بین الملل اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و با تائید ستاد اجرایی شاهد منطقه  می تواند 60 امتیاز بگیرد . شایان ذکر است حداکثر امتیاز این بخش 150 امتیاز است .

 

 

نحوه امتیاز بندی سهمیه رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران فرهنگی و هنری و ورزشی  چگونه است ؟

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران  وفرهنگی و هنری و ورزشی  در سطح منطقه اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و یا مسابقات علمی شامل المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی می تواند 10 امتیاز بگیرد .

 

 

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران و فرهنگی و هنری و ورزشی در سطح استان اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و یا مسابقات علمی شامل المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی می تواند 40 امتیاز بگیرد .

 

 

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران و فرهنگی و هنری و ورزشی   در سطح کشوراگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و یا مسابقات علمی شامل المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی می تواند 50 امتیاز بگیرد .

 

 

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران  و فرهنگی و هنری و ورزشی در سطح بین الملل اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و یا مسابقات علمی شامل المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی می تواند 60 امتیاز بگیرد . شایان ذکر است حداکثر امتیاز این بخش 150 امتیاز است .

 

 

نحوه امتیاز بندی فرزند کارمند رسمی و پیمانی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل در طرح شاغل چگونه است ؟

در صورت اشتغال  تا سال 95 – 96 و نیز ارائه آخرین حکم استخدامی یا ابلاغ رسمی مبنی بر اشتغال موظف در طرح شاهد در سال تحصیلی جاری گواهی سوابق خدمت در طرح شاهد از مراجع ذیربط که عوامل آموزشی به ازای هر 6 ساعت در هفته 40 امتیاز و عوامل اداری به ازای هر 6 ساعت در هفته 15 امتیاز می گیرند .

 

 

و نیز در صورت داشتن سابقه سنوات گذشته خدمت آموزشی نیز امتیاز به دانش آموزان تعلق می گیرد .  که به ازای هر 6 ساعت  45 امتیاز تعلق می گیرد و نیز حداکثر 1000 امتیاز نیز به دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدرسه شاهد محل تحصیل والدین تعلق می گیرد که دانش آموزان جهت بهره مندی از امتیاز این بند در سامانه سجا با ارائه مدارک به کارشناسی شاهد منطقه / شهر می توانند مراجعه نمایند .

 

 

 

 

 

نحوه امتیاز بندی فرزند کارکنان رسمی آموزش و پرورش شاغل در مدرسه ایثارگران چگونه است ؟

در صورت اشتغال فعلی تا سال 95 – 96 در صورتی که آخرین حکم استخدامی یا ابلاغ رسمی اشتغال موظف در مدرسه ایثارگران در سال تحصیلی جاری 95 – 96 اگر سابقه خدمت تمام وقت موظف در مدارس ایثارگران هر سال 4 امتیاز تعلق می گیرد ونیز به عوامل آموزشی به ازای هر 6 ساعت موظف در هفته 8 امتیاز تعلق می گیرد ونیز به عوامل اداری به ازای هر 8 ساعت موظف در هر هفته 8 امتیاز تعلق می گیرد .

 

 

نحوه امتیاز بندی فرزند فرهنگیان شاغل به تدریس در مدارس مناطق امنیتی چگونه است ؟

دانش آموزان جهت بهره مندی از امتیاز این بند در سامانه سجا می توانند با ارائه مدارک به کارشناسی شاهد منطقه شهرستان  مراجعه نمایند و 100 امتیاز بگیرند .

 

 

نحوه امتیاز بندی فرزند کارمند رسمی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل یا بازنشسته ( مامور با انتقالی به ادارا ت دیگر ) چگونه است ؟

دانش آموزان در صورت ارائه آخرین حکم استخدامی در سال جاری ( برای شاغلین ) و یا آخرین حکم بازنشستگی ( برای باز نشستگان ) و گواهی سوابق خدمت در آموزش و پرورش ( برای مامورین و انتقالی  ) به ازای هر سال سابقه خدمت رسمی 5 امتیاز می گیرد و نیز حداکثر امتیاز سابقه خدمت زوج کارمند 200 امتیاز می باشد .

 

 

نحوه امتیاز بندی فرزند یا نوه خیر مدرسه سازچگونه است ؟

دانش آموزان در صورت ارائه گواهی صادره در سال جاری از اداره کل نوسازی مدارس استان و تائید کتبی ستاد اجرایی شاهد استان ( سال جاری ) حداکثر 140 امتیاز می توانند با الویت احداث مدارس شاهد بگیرند .

 

 

دانش آموزان جهت بهره مندی از امتیاز این بند در سامانه سجا می توانند با ارائه مدارک به کارشناسی شاهد منطقه شهرستان  مراجعه نمایند

 

 

نحوه امتیاز بندی کارنامه تحصیلی دانش آموزچگونه است ؟

دانش آموزان می توانند بر اساس معدلشان از امتیاز علمی برای ثبت نام مدارس شاهد برخوردار شوند . که قطعا هر چقدر دانش آموز معدل بالاتری داشته باشد می تواند از این امتیاز بیشتر برخوردار شود . 

 

 

 

 

 

لیست شرایط ثبت نام مدارس شاهد دانش آموزان فرهنگیان

که ال از جمله شرایط ثبت نام مدارس شاهددر ورود به سایت سجا دانش آموزان فرهنگیان این است که داوطلبان در صورت داشتن آخرین حکم استخدامی صادره  شده برای شاغلین در سال جاری یا آخرین حکم کار گزینی ( برای باز نشستگان ) و گواهی سوابق خدمت در آموزش و پرورش ( برای مامورین و انتقالی ) می توانند حداکثر امتیاز سابقه خدمت زوج کارمند را که 300 امتیاز است را بیارند و همچنین شایان ذکر است به ازای هر سال سابقه خدمت رسمی یا پیمانی 5 امتیازدارد .

 

 

ورود به سامانه سجا 98

سهمیه های بنیادی در ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 کدامند ؟

 

  • با توجه به شرایط دانش آموزان شاهد و ایثارگر و از آن جا که به فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان 50 درصد و بالاتر فرزندان شاهد می گویند می توان  گفت الویت ثبت نام مدارس شاهد 98 در سایت سجا به دانش آموزانی می باشد که امتیاز بیشتری بتوانند از سهمیه بنیادی کسب کنند . که بتوانند در مجموع با استفاده از سهمیه بنیادی و غیر بنیادی در مدارس شاهد پذیرفته شوند . دانش آموزان حتما می بایست مطابق با امتیاز بندی که مربوط به دانش آموزان شاهد و ایثار گرکه در ادامه بدان خواهیم پرداخت عمل نمایند. این امتیازات شامل مواردیست که در زیر بدان اشاره شده است که توصیه می شود دانش آموزان شاهد و ایثارگر در صورت  داشتن امتیاز مربوط به دانش آموزان شاهد و ایثارگر نسبت به وارد نمودن امتیاز بنیادی در سایت سجا اقدام نمایند.

لیست سهمیه ها و امتیازهای مدارس شاهد 98-99

  • نوه شهید و جانباز70 درصد و بالاتر
  • فرزند جانباز تا25درصد و خواهر و برادر شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر
  • فرزند همسر شهید
  • فرزند جانباز با حداقل 20 درصد از کار افتادگی
  • فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی
  • فرزند مدافعین حرم
  • فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه
  • خواهر زاده یا برادر زاده شهیدشهید و جانباز بالای70 درصد
  • دانش آموز جانباز
  • فرزند جانباز 25 تا49 درصد
  • نوه آزاده و جانباز50 تا69 درصد
  • که البته شایان ذکر است که  به ازای حضور در مناطق امنیتی از تاریخ اول مهر67 به بعد حداکثر90 ماه به ازای هر ماه2 امتیاز تعلق می گیرد
  • ونیزبه نوه آزاده 100 امتیاز(حداکثر 2 مورد)  و یا نوه جانباز50 تا69 درصد 100 امتیاز(حداکثر 2 مورد )  تعلق می گیرد
  • و نیزامتیاز خواهر و برادر شهید و جانباز70 درصد و بالاتر هر مورد 500 امتیاز خواهد بود
  • و نیز به ازای حضور در جبهه و مناطق جنگی در هشت سال دفاع مقدس(شهریور59 تا شهریور67) حداکثر96 ماه هر ماه15 امتیاز تعلق می گیرد
  • و نیز به ازای حضور در مناطق عملیاتی از تاریخ اول مهر67 به بعد حداکثر60 ماه به ازای هرماه یک امتیاز تعلق می گیرد
  • امتیاز فرزند رزمنده جبهه, مقاومت مدافعین خرم هر ماه30 امتیاز در صورت جانبازی یا شهادت رزمندگان جبهه مقاومت تا زمانی که تحت پوشش بنیاد شهید قرار نگرفته اند فرزندشان با گواهی صادره از سوی ایثارگران سپاه ثبت نام قطعی خواهد شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: سهمیه های آزاد در ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 کدامند؟، ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99، طریقه ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99، ثبت نام مدارس شاهد، ورود به سایت سجا، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در پنج شنبه 22 فروردين 1398

و ساعت 15:42


چه كساني امكان ثبت نام در مدارس نمونه دولتي را دارند؟

 

چه كساني امكان ثبت نام  در مدارس نمونه دولتي را  دارند؟

دانش آموزاني مي توانند در آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99 در پايه نهم به دهم ثبت نام نمايند كه در مرحله اول تابعيت ايراني داشته باشند، تمام دانش آموزان پايه ششم به هفتم ونهم به دهم كه قصد ثبت نام دارند مي توانند در صورت داشتن شرايط  اوليه براي ثبت نام در مدارس نمونه دولتي اقدام نمايند . دانش آموزاني مي توانندبراي مدارس نمونه دولتي ثبت نام كنند كه با توجه به اينكه اولا معدل كل پايه نهم دانش آموزان حداقل 17 و نمره همه ي دروس پايه نهمشون حداقل 12 باشد ونيز با توجه به محاسبه ميانگين 50 درصد معدل كل پايه نهم و 50 درصد امتياز كل آزمون ورودي كه براي دانش آموزان لحاظ شده است بتوانند از 50 درصد معدل كل پايه نهم حد نصاب امتياز را كسب نمايند. 

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99

ثبت نام مدارس نمونه دولتي در چه مقاطعي انجام مي شود ؟

از آن جايي كه آزمون نمونه دولتي براي دوره اول متوسطه حذف شده است . سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتي شامل دانش آموزان مقطع پايه نهم به دهم مي باشد . دانش آموزان مي بايست با تهيه منابع كمك درسي و نيز كتاب هاي كمك آموزشي پس از مطالعه كتاب ها و منابع به سوالات چهار گزينه اي و تستي كه طراحي شده است پاسخ دهند تا بتوانند آمادگي لازم را براي شركت در آزمون نمونه دولتي كسب نمايند . اولا به دانش آموزان توصيه مي كنيم كه به سوالاتي كه مطمئند پاسخ دهند و از آن جايي كه سوالات غلط نمره منفي خواهند داشت بهتر است دانش آموزان با پاسخگويي درست به سوالات به ازاي هر پاسخ درست 3 امتياز كسب كنند . آزمون نمونه دولتي پايه نهم به دهم داراي 90 سوال مي باشد كه داوطلبان مي بايست به 15 سوال استعداد تحليلي و 75 سوال استعداد تحصيلي پاسخگو باشند . نمره كل استعداد تحصيلي 465 امتيازاست و نمره كل استعداد تحليلي 45 امتياز است  . و شايان ذكر است منابع طرح سوال ازمحتواي تمامي كتاب هاي درسي پايه هشتم و تمامي كتاب هاي درسي پايه نهم طراحي خواهد شد . براي دانش آموزان پايه نهم به دهم 80 در صد امتياز آزمونشون به سوالات استعداد تحصيلي و 20 درصد امتياز آزمونشون به سوالات استعداد تحليلي اختصاص مي يابد .

 

ضريب 

تعداد سوال 

سوالات استعداد تحصيلي 

2

17

علوم تجربي

2

15

زبان و ادبيات فارسي

3

20

رياضيات

2

8

قرآن و معارف اسلامي ( آموزش قرآن و پيام هاي آسمان )

1

15

مطالعات اجتماعي ( تاريخ ، جغرافيا ، اجتماعي )

 

مدت پاسخگويي

تعداد سوال

سوالات استعداد تحليلي

15 دقيقه

15

استعداد تحليلي

 

معرفي مدارس نمونه دولتي ؟

مدارس نمونه دولتي تهران مدارسي هستند كه در مقايسه با مدارس ديگر داراي امكانات آموزشي بيشتري مي باشند وهم اين كه اين مدارس اكثرا داراي كادر آموزشي مجربي هستند كه كمك مي كنند به دانش آموزان مستعد كه بتوانند استعدادهاوخلاقيت هاي خود را شكوفا نمايند و هم چنين از آن جايي كه براي مدارس نمونه دولتي دانش آموزان  شهريه خيلي پائين تري نسبت به سايرمدارس مي پردازندميتوان گفت در مقايسه باسايرمدارس اينگونه  مدارس مدارس باصرفه تري به حساب مي آيند .بر اساس تجربيات چندساله از آن جايي كه مدارس نمونه دولتي مدارسي هستند كه با دانش آموز تمام دروس را كار ميكنند از اين جهت دانش آموزان مدارس نمونه دولتي از لحاظ پايه درسي براي كنكور آمادگي بيشتري خواهند داشت نسبت دانش آموزان مدارس تيزهوشان چون مدارس تيزهوشان بيشتريك درس راكه دانش آموزپايه درسي قوي داشته باشد باهاش كارميكنند كه دانش آموزبه عنوان نخبه بتواند درالمپيادهاشركت نمايد و حائز مقام شود . شايان ذكراست مدارس نمونه دولتي اكثرا كلاس هاي فوق برنامه برگزارمي كنند وبايددانش آموزهزينه اين كلاس ها رانيزپرداخت كند كه البته اين كلاس ها از كيفيت تدريس بهتري برخوردارند. كه با توجه به شهريه اي كه براي دانش آموز بابت واحدهايي كه در مباحث دروس ارائه شده است لحاظ مي گردد بايد به اين نكته اشاره نمائيم كه دانش آموز بايد شهريه اين كلاس ها رانيز به مدرسه پرداخت نمايد . كه شايان ذكر است در مدارس نمونه دولتي سخت گيري هايي نيز وجود دارد كه البته امري طبيعيست. در ضمن مي توان گفت آزمون مدارس نمونه دولتي به نسبت تيزهوشان آزمون راحت تري به حساب مي آيد.

ثبت نام در مدارس نمونه دولتي داراي چه شرايطي مي باشد ؟

 از شرايط ثبت نام مدارس نمونه دولتي براي دانش آموزان پايه نهم اولا دانش آموزان علاوه بر اين كه بايد تابعيت ايراني داشته باشند بايستي در صورتي كه دانش آموزاني  از اتباع غير ايراني نيز باشند مي توانند در صورت داشتن شرايط خاص در آزمون نيز شركت كنند و همين طور دانش آموزان امكان اين را نيز دارند كه در آزمون نمونه دولتي براي مدارس ثبت نام نمايند . از شرايط ثبت نام مدارس نمونه دولتي اين است كه دانش آموزان بايد حتما معدلشون بالاي 17 باشد . در نهايت مي توان به اين نكته اشاره كرد كه معدل سالانه دانش آموز بايد بالاي 17 باشد . يعني به نوعي مي توان گفت نمرات خرداد ماه دانش آموز هم لحاظ خواهد شد . 

نحوه ثبت نام در سايت نمونه دولتي چگونه است ؟

داوطلبان مي بايست براي ثبت نام  اقدام نمايند . azmoon.medu.ir   از طريق سايت درخت دانش

داوطلبان مي توانند بصورت اينترنتي هزينه ثبت نام را كه 15 هزار تومان مي باشد بپردازند .

داوطلبان مي بايست بعد از وارد كردن اطلاعات مراحل ثبت نام مدارس نمونه دولتي را بصورت اينترنتي انجام دهند .  كه منظور همان تكميل فرم تقاضانامه ثبت نام آزمون نمونه دولتي مي باشد كه بايد حتما اطلاعات را وارد نمايند .همچنين از آن جايي كه مدارس نمونه دولتي مدارسي هستند كه داراي امكانات بيشتري مي باشند و همچنين در اين مدارس معلمان همه دروس را با دانش آموز كار ميكنند كه پايه درسي قوي داشته باشد و به راحتي بتواند در كنكور سراسري شركت نمايد و رتبه خوبي در كنكور بتواند كسب نمايد .                            

مدارك مورد نياز ثبت نام مدارس نمونه دولتي ؟

مدارك مورد نياز ثبت نام مدارس نمونه دولتي عبارتند از :

واريز هزينه ثبت نام آزمون نمونه دولتي از طريق درگاه پرداخت الكترونيكي

تكميل فرم تقاضانامه ثبت نام آزمون نمونه دولتي

ارائه عكس 3*4

دانش آموزان مي بايست بعد از انجام مراحل ثبت نام كد پيگيري دريافت كنند و ضروريست كه كد پيگيري را تا زمان اعلام نتايج نزد خود نگه دارند.

 

 



:: برچسب‌ها: چه كساني امكان ثبت نام در مدارس نمونه دولتي را دارند؟، آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99، سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتي، مدارس نمونه دولتي تهران، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در یک شنبه 18 فروردين 1398

و ساعت 23:16


زمان شركت در آزمون هاي مشاوره اي سايت همگام 98-99 تمديد شد

زمان شركت در آزمون هاي مشاوره اي سايت همگام 98-99 تمديد شد

امروز(18 فروردين 98) زمان پاسخ به آزمون هاي مشاوره اي سايت همگام هدايت تحصيلي نهم يا همان آزمون خودارزيابي رغبت و توانايي تمديد شد و تا تاريخ 15 ارديبهشت ماه 98 مهلت پاسخ به آزمون هاي مشاوره اي در سايت همگام مي باشد تمديد شد.

 تمديد مهلت شركت در آزمون هاي مشاوره اي هدايت تحصيلي پايه نهم تمديد مهلت شركت در آزمون هاي مشاوره اي هدايت تحصيلي پايه نهم

مراحل ورود به آزمون هاي مشاوره اي در سايت همگام 98-99

در زير مراحل ورود به سايت همگام و نحوه پاسخ به سوالات مشاوره اي همگام را توضيح داده ايم كه شامل:

گام اول ورود به صفحه داشبورد يا صفحه اصلي دانش آموز در سايت همگام و مطابق تصوير زير كليك بر روي آزمون هاي مشاوره اي

نحوه پاسخ به آزمون هاي مشاوره اي همگام هدايت تحصيلي نهم

بعد از ورود به آزمون هاي مشاوره اي گام دوم: بر روي آزمون هاي خود اريابي كليك نماييد تا وارد صفحه سوالات شويد اين قسمت يكي از مهمترين بخش هاي ثبت نام در سايت همگام هدايت تحصيلي نهم مي باشد كه بيشتر از 30% تاثير در قبولي دانش آموز در اولويت انتخابي را دارد توصيه مي شود كه براي راهنمايي و پاسخ سوالات با مشاوران مجرب همگام درخت دانش در تماس باشيد.

علاوه بر توانايي، علاقه، نظر مشاور مربوطه، ميزان ظرفيت هاي موجود براي ادامه تحصيل در نظر گرفته مي شود در اين مقاله سعي داريم سايت همگام را براي شما دوستان عزيز به صورت مفيد توضح داده و راهنمايي باشيم براي شما دوستان و متقاضيان سايت همگام و انتخاب رشته و هدايت تحصيلي نهم به دهم.

براي دريافت اطلاعات بيشتر و ثبت نام خود، دريافت فرم هدايت تحصيلي پايه نهم مي توانيد با شماره 9099072943 بدون نياز به گرفتن كد از طريق تلفن ثابت با مشاوران مشاوره تحصيلي درخت دانش در ارتباط باشيد.

[caption id="attachment_16479" align="alignnone" width="300"]سايت همگام هدايت تحصيلي نهم سايت همگام هدايت تحصيلي نهم[/caption]

معرفي سايت Hamgam.medu.ir

سايت هدايت تحصيلي پايه نهم كه به سايت همگام شناخته مي شود معمولا در سالهاي اخير از اين اسم زياد بر روي زبان ها شنيده شده اما به طور كلي اين سايت يكي از سايت هاي اطلاعاتي و يا بهتر بگيم بانك اطلاعاتي دانش آموزان براي انتخاب رشته و هدايت تحصيلي پايه نهم به دهم مي باشد. سايت هدايت تحصيلي همگام در سال تحصيلي 98 -99 با لينك زير فعال مي باشد كه داوطلبان مي توانند در انتهاي مقاله لينك سايت همگام هدايت تحصيلي نهم را مشاهده نماييد. قبل از اينكه بر روي لينك مورد نظر كليك كنيد پيشنهاد مي كنيم متن مقاله را  كامل مطالعه نماييد كه زمان ورود به سايت با اطلاعات سايت آشنا باشيد.

سايت همگام هدايت تحصيلي نهم به دهم شامل اطلاعات زير مي باشد:

  • المپياد دانش آموزي
  • پرسش و پاسخ آنلاين
  • ثبت نام اوقات فراغت
  • شركت در انتخابات
  • استعدادهاي درخشان
  • آزمون آنلاين
  • و ...

مي باشد كه در مراحل بعد بيشتر توضيحات مرتبط به اين گزينه ها رو خدمت دوستان عزيز عرض خواهيم نمود. براي دريافت اطلاعات بيشتر مي توانيد با مشاوران تحصيلي درخت دانش از طريق تماس و مشاوره تلفني و يا مشاوره حضوري در ارتباط باشيد.

سامانه همگام هدايت تحصيلي پايه نهم شامل چه كساني مي باشد؟

سامانه هدايت تحصيلي يك سامانه بانك اطلاعاتي براي داوطلبان و متقاضيان انتخاب رشته پايه نهم به دهم و به اصطلاحي ديگر  شامل اطلاعات آموزشي و تحصيلي دانش آموزان را در مقاطع مختلف مي باشد.

سامانه هدايت تحصيلي و انتخاب رشته پايه نهم همگام شامل آزمون هاي رغبت و تحصيلي مي باشد كه داوطلبان براي انتخاب رشته پايه نهم به دهم بايد تا حدودي به سوالات مورد نظر توجه نمايند.

 

سايت همگام هدايت تحصيلي نهم به دهم و مطالب و محتواي سايت مشخص مي كند كه دانش آموزان به چه رشته اي بيشتر علاقه مند و توانمند كدام يك از رشته ها مي باشند و چگونه انتخاب رشته كنيم در پابه نهم؟



:: برچسب‌ها: زمان شركت در آزمون هاي مشاوره اي سايت همگام 98-99 تمديد شد، سايت همگام هدايت تحصيلي نهم، هدايت تحصيلي، مشاوره تحصيلي، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در یک شنبه 18 فروردين 1398

و ساعت 23:15



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by derakhtedaneshh ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید
mobinhossini69@gmail.com




mobinhossini




انتخاب رشته کنکور سراسری 98
ثبت نام مدارس شاهد 97-98
سایت هدایت تحصیلی پایه نهم
پذیرش بدون کنکور دامپزشکی
ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا
سجا
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد نیمسال اول
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد
همسریابی
درگاه پرداخت

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان derakhtedaneshh و آدرس derakhtedaneshh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا






انتخاب رشته در پایه نهم به دهم چه زمانی می باشد؟
زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون آزمون نیمسال دوم ۹۸ مشخص شد
محرومیت کنکور سراسری ۹۸ شامل چه افرادی نمی شود؟
تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98
ظرفیت دانشگاه ها و رشته ها در سال 1398
سایت اعلام نتایج پیش ثبت نام مدارس شاهد www.saja.medu.ir
ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98
زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98
مشاوره ثبت نام مدارس شاهد
پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99
حمل خرده بار از چین
حمل و سفارش از چین به ایران
فروش جلو پنجره لیفان
ارتباط تصویری و دوست یابی
سفارش آنلاین قلیون

تمام لينکها







medu , , ir، , derakhte-danesh , sanjesh , org، , ir , saja , ثبت نام مدارس شاهد 97-98 , sajaa , ثبت نام مدارس شاهد , تیزهوشان , انتخاب رشته پایه نهم , نمونه سوالات تیزهوشان پایه نهم 97 – 98 , لیست مدارس تیزهوشان تهران ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: