.....................



رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

مهمترین نکته در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور این است که رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و همچنین دانشگاه های بدون کنکور تهران و کل ایران را بشناسیم در این مقاله سعی بر این داریم به معرفی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و دانشگاه های تهران و دیگر شهرستان بپردازیم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

لیست دانشگاه های بدون کنکور آزاد تهران

اکثر داوطلبان دانشگاه های بدون کنکور آزاد تهران به دلیل ایجاد بسترهای آموزش و پژوهش مناسب در دانشگاه های بدون کنکور آزاد تهران برای افزایش خلاقیت پژوهشگران این دانشگاه ها را انتخاب می نمایند همچنین دانشجویان دانشگاه های بدون کنکور آزاد تهران می توانند در شهر تهران با آرامش کامل به ادامه تحصیل بپردازند برای اطلاع ازلیست رشته های دانشگاه های بدون کنکور آزاد تهران می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

 
 
 
 
 

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ؟

متقاضیان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند همانند سال های گذشته برای نیمسال اول و نیمسال دوم نسبت به امور ثبت نامی اقدام نمایند ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول از نیمه دوم مرداد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم نیز از اواخر آذر از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد که شایان ذکر است مهلت زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال اول و دوم قابل تمدید می باشد .

داوطلبان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایند . متقاضیان می بایست تا زمان اعلام نتایج رمز و شناسه کارت را نزد خود نگه داشته باشند تا در صورت لزوم بتوانند اقدامات لازم را بعمل آورند . داوطلبین می توانند در رشته ای که مورد علاقه اشان می باشد در مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی نا پیوسته  بدون کنکور ثبت نام نمایند .

آیا رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد داریم ؟

رشته های میکروبیولوژی بدون کنکور و زیست شناسی بدون کنکور و دامپزشکی بدون کنکور، رشته تربیت بدنی بدون کنکور هستند برای نیمسال این احتمال وجود دارد این رشته ها نیز به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اضافه شود .  داوطلبان لازم است برای  اطلاع  دقیق در مورد لیست رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد دانلود نمایند .

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد (سراسر ایران)

داوطلبان می توانند در سراسر ایران در لیست رشته های بدون کنکور 97  زیر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را انجام دهند :

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ( سراسر ایران )عبارتند از : رشته های زبان و ادبیات فرانسه و مترجمی زبان فرانسه و علوم قرآن و حدیث و هتلداری و جهانگردی و مدیریت صنایع مبلمان و دکوراسیون و فیزیک مهندسی و فیزیک و زیست شناسی و زیست شناسی گیاهی و رشته های زبان و ادبیات فارسی و ادبیات داستانی و زبان و ادبیات عربی و زبان و ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی و زبان شناسی و فقه و مبانی حقوق اسلامی و مردم شناسی و روزنامه نگاری و روابط عمومی و علوم سیاسی و تاریخ و مدیریت بازرگانی و علوم ورزشی و رشته های مهندسی کشاورزی – علوم و صنایع غذایی وعلوم آزمایشگاهی دامپزشکی و رشته های آموزش و پرورش ابتدائی و حسابداری و تربیت بدنی و علوم ورزشی - مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی و تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی و مهندسی تکنولوژی الکترونیک و مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر و معماری و مهندسی اجرایی عمران و رشته های فلسفه و علوم قرآن و حدیث و زبان روسی و تربیت مترجم زبان ایتالیایی و زبان و ادبیات عربی و شیمی و شیمی محض و زمین شناسی و زیست شناسی ومهندسی رباتیک و رشته های کاردانی آموزش زبان و ادبیات فارسی و کاردانی آموزش دینی و عربی و کاردانی آموزش و پرورش ابتدایی و کاردانی مخابرات و کاردانی فنی نساجی و رشته های  کاردانی حسابداری و تربیت بدنی – تربیت بدنی و الکتروتکنیک – الکترونیک عمومی و الکتروتکنیک – برق صنعتی و صنایع شیمیایی – صنایع شیمیایی و نقشه کشی معماری – معماری و هنرهای تجسمی و نقاشی و... می باشند .

مشاوره رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با مشاوره رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در سایت دانشگاه آزاد اختیار شما عزیزان قرار دهند  کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات، رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران مرکز، رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران غرب، رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران شرق، رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران جنوب، رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران شمال، ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در پنج شنبه 29 آذر 1397

و ساعت 10:56


شرط معدل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

 

 

 

شرط معدل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

در جدول زیر سعی شده است به تاثیر سوابق تحصیلی و شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور پرداخته شود . که البته در جدول سعی شده است با توجه به نوع دیپلم به جدول ضرایب مرتبط با عنوان دیپلم نیز اشاره گردد .

 

 

 

نوع دیپلم

 

 

ریاضی فیزیک

 

 

علوم تجربی

 

 

ادبیات و علوم انسانی

 

 

علوم و معارف اسلامی

 

 

سایر عناوین دیپلم

 

 

مجموعه آموزشی

 

 

ریاضی و فنی مهندسی

 

 

۱۰۰

 

 

۷۴.۴

 

 

۳۱.۴

 

 

۳۱.۴

 

 

۳۱.۴

 

 

علوم تجربی، کشاورزی

 

 

۸۰.۹

 

 

۱۰۰

 

 

//

 

 

//

 

 

//

 

 

علوم انسانی مجموعه ۳ و ۴

 

 

۴۱.۲

 

 

۴۱.۲

 

 

۱۰۰

 

 

۱۰۰

 

 

۴۱.۲

 

 

هنر

 

 

۱۰۰

 

 

۱۰۰

 

 

۶۹.۸

 

 

۶۹.۸

 

 

۶۹.۸

 

 

زبان‌های خارجی

 

 

۱۰۰

 

 

۱۰۰

 

 

۱۰۰

 

 

۱۰۰

 

 

۱۰۰

آیا ثبت نام شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور نتایج هم دارد؟

این سوالی است که اکثر داوطلبان دانشگاه آزاد بدون کنکور از ما دارند که مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد کی اعلام می شود؟
بعد از اتمام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بر اساس سوابق تحصیلی معمولا و حداکثر بعد از یک هفته نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد که داوطلبین می توانند نتایج انتخاب رشته بدون آزمون خود را مشاهده نمایند.

پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98

چند سالی است که دیگر زمان مهم نیست و پذیرش بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی است و داوطلب در رشته های پر طرفدار و تاپ پذیرش خواهد شد که دارای سوابق تحصیلی بالا باشد . در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98 با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم. ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98 بر اساس سوابق تحصیلی با توجه به ظرفیت رشته محل ها می باشد .

 

 

شرط معدل به چه معناست؟

شرط معدل یا همان کارنامه امتحانات کتبی نهایی داوطلبان که به میزان 25 % و البته با تاثیر مستقیم به نمره کل نهایی داوطلب اعمال می شود. البته شایان ذکر است که ابتدا نمره کل سوابق تحصیلی داوطلبان در زیر گروه ها در نظر گرفته خواهد شد . متقاضیان می بایست ابتدا از صحت اطلاعات سوابق تحصیلی مطمئن شوند زیرا که امکان ویرایش اطلاعات را داوطلبان به هیچ عنوان نخواهند داشت.

 

 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98

مقاطع ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور به چند دسته تقسیم می شوند؟

در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و دانشگاه های دیگر 4 مقطع ثبت نامی داریم که شامل :

 

1 – ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته

2 – ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته

3 – ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ( کارشناسی ناپیوسته )

4 – ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته ( لیسانس )

 

شرط معدل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کدام معدل است؟

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فقط معدل کتبی داوطلب مهم می باشد . معدل کل دیپلم یا معدل کل سه سال دبیرستان هیچ تاثیری در پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98 ندارد .  در ضمن دانش آموزان رشته های انسانی ، ریاضی ، تجربی و علوم و معارف اسلامی که یک یا چند درس به صورت امتحان نهایی ، سراسری یا کشوری داده باشند می توانند برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  بر اساس معدل کتبی دیپلمشان اقدام نمایند .

 

 

معدل کتبی دیپلم به چه معناست ؟

در کارنامه امتحانات کتبی نهایی داوطلب معدل کتبی وی مشخص گردیده است . که در حقیقت منظور از معدل کتبی دیپلم همان کارنامه امتحانات کتبی نهایی است . که شایان ذکر است معدل کتبی دیپلم داوطلب در مدرک دیپلم وی نیز درج شده است . که البته هر چقدر معدل کتبی دیپلم داوطلب بالاتر باشد شانس قبولی وی نیز در دانشگاه بیش تر خواهد بود .

 

 

با چه معدلی چه رشته ای در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پذیرش خواهیم شد؟

در معدل قبولی هر کدام از رشته های بدون کنکور با هم فرق می کند مثلا برای رشته های پر طرفدار بدون کنکور مثل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران غرب رشته حقوق بدون آزمون معدل باید بالاتر باشد مثلا برای رشته حقوق بدون کنکور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامشهر معدل داوطلب باید بالاتر از 16 باشد.

 معدل بالای 15 معدل خوبی برای قبولی دانشگاه می باشد ولی معدل زیر 15 معدل بدی نیست . بنابراین به این نتیجه می رسیم که در صورتی شانس قبولی داوطلب در دانشگاه بیش تر می شود که معدل کتبی دیپلم وی بالاتر از سایر داوطلبین باشد.

به عنوان مثال: رشته روانشناسی بدون کنکور در  بدون کنکور دانشگاه آزاد یادگار امام نیز معدل بالای 14 پذیرش داشتیم.

به عن.ان مثال رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور در دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران شمال معدل بالاتر از 15 قبولی داشتیم.

در زیر پربازدید ترین رشته های جدید بدون آزمون برای این شهر ها را داشته ایم لطفا مطالعه نمایید:

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اردکان

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیشابور



:: برچسب‌ها: شرط معدل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور، شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور، مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98، ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، رشته های تجربی بدون کنکور کدامند؟، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اردکان، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیشابور، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در سه شنبه 27 آذر 1397

و ساعت 10:49


پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98

پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98

چند سالی است که دیگر زمان مهم نیست و پذیرش بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی است و داوطلب در رشته های پر طرفدار و تاپ پذیرش خواهد شد که دارای سوابق تحصیلی بالا باشد . در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98 با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم. ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98 بر اساس سوابق تحصیلی با توجه به ظرفیت رشته محل ها می باشد .

سوابق تحصیلی چیست؟

سوابق تحصیلی یا همان کارنامه امتحانات کتبی نهایی داوطلبان که به میزان 25 % و البته با تاثیر مستقیم به نمره کل نهایی داوطلب اعمال می شود. البته شایان ذکر است که ابتدا نمره کل سوابق تحصیلی داوطلبان در زیر گروه ها در نظر گرفته خواهد شد . متقاضیان می بایست ابتدا از صحت اطلاعات سوابق تحصیلی مطمئن شوند زیرا که امکان ویرایش اطلاعات را داوطلبان به هیچ عنوان نخواهند داشت.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98

مقاطع ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور به چند دسته تقسیم می شوند؟

در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و دانشگاه های دیگر 4 مقطع ثبت نامی داریم که شامل :

 

1 – ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته

2 – ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته

3 – ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ( کارشناسی ناپیوسته )

4 – ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته ( لیسانس )

شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور

در جدول زیر سعی شده است به تاثیر سوابق تحصیلی و شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور پرداخته شود . که البته در جدول سعی شده است با توجه به نوع دیپلم به جدول ضرایب مرتبط با عنوان دیپلم نیز اشاره گردد .

 

نوع دیپلم

ریاضی فیزیک

علوم تجربی

ادبیات و علوم انسانی

علوم و معارف اسلامی

سایر عناوین دیپلم

مجموعه آموزشی

ریاضی و فنی مهندسی

۱۰۰

۷۴.۴

۳۱.۴

۳۱.۴

۳۱.۴

علوم تجربی، کشاورزی

۸۰.۹

۱۰۰

//

//

//

علوم انسانی مجموعه ۳ و ۴

۴۱.۲

۴۱.۲

۱۰۰

۱۰۰

۴۱.۲

هنر

۱۰۰

۱۰۰

۶۹.۸

۶۹.۸

۶۹.۸

زبان‌های خارجی

۱۰۰

۱۰۰

۱۰۰

۱۰۰

۱۰۰

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد معدل کل مهم است یا معدل کتبی ؟

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فقط معدل کتبی داوطلب مهم می باشد . معدل کل دیپلم یا معدل کل سه سال دبیرستان هیچ تاثیری در پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98 ندارد .  در ضمن دانش آموزان رشته های انسانی ، ریاضی ، تجربی و علوم و معارف اسلامی که یک یا چند درس به صورت امتحان نهایی ، سراسری یا کشوری داده باشند می توانند برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  بر اساس معدل کتبی دیپلمشان اقدام نمایند .

معدل کتبی دیپلم به چه معناست ؟

در کارنامه امتحانات کتبی نهایی داوطلب معدل کتبی وی مشخص گردیده است . که در حقیقت منظور از معدل کتبی دیپلم همان کارنامه امتحانات کتبی نهایی است . که شایان ذکر است معدل کتبی دیپلم داوطلب در مدرک دیپلم وی نیز درج شده است . که البته هر چقدر معدل کتبی دیپلم داوطلب بالاتر باشد شانس قبولی وی نیز در دانشگاه بیش تر خواهد بود .

با چه معدلی چه رشته ای ؟

در معدل قبولی هر کدام از رشته های بدون کنکور با هم فرق می کند مثلا برای رشته های پر طرفدار بدون کنکور مثل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران غرب رشته حقوق بدون آزمون معدل باید بالاتر باشد مثلا برای رشته حقوق بدون کنکور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامشهر معدل داوطلب باید بالاتر از 16 باشد.

 معدل بالای 15 معدل خوبی برای قبولی دانشگاه می باشد ولی معدل زیر 15 معدل بدی نیست . بنابراین به این نتیجه می رسیم که در صورتی شانس قبولی داوطلب در دانشگاه بیش تر می شود که معدل کتبی دیپلم وی بالاتر از سایر داوطلبین باشد.

به عنوان مثال: رشته روانشناسی بدون کنکور در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یادگار امام نیز معدل بالای 14 پذیرش داشتیم.

به عن.ان مثال رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران شمال معدل بالاتر از 15 قبولی داشتیم.

در زیر پربازدید ترین رشته های جدید بدون آزمون برای این شهر ها را داشته ایم لطفا مطالعه نمایید:

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اردکان

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شیراز

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مراغه

آیا ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی نتایج هم دارد؟

این سوالی است که اکثر داوطلبان دانشگاه آزاد بدون کنکور از ما دارند که نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 کی اعلام می شود؟
بعد از اتمام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بر اساس سوابق تحصیلی معمولا و حداکثر بهد از یک هفته نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد که داوطلبین می توانند نتایج انتخاب رشته بدون آزمون خود را مشاهده نمایند.


:: برچسب‌ها: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98، ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی، شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران غرب، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامشهر، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یادگار امام، رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران شمال,

نوشته شده توسط mobinhossini در سه شنبه 27 آذر 1397

و ساعت 10:45


ثبت نام کنکور سراسری 98 چگونه است؟

ثبت نام کنکور سراسری 98 چگونه است؟

  • ثبت نام کنکور 98 با سال های گذشته چه تفاوت هایی دارد؟ (تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام جدید چیست؟)
  • چه کسانی می توانند در ثبت نام کنکور سراسری 98 شرکت نمایند؟(تکلیف داوطلبان رفع محرومیت کنکور 98 یا شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98)
  • تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 چگونه است؟(20 درصد تاثیر مستقیم و ده درصد تاثیر مثبت به چه معناست)
  • سهمیه های موجود در کنکور سراسری 98 کدام اند؟(سهمیه های موجود و انواع آنها)
  • تاریخ ثبت نام کنکور 98 و تاریخ برگزاری کنکور سراسری 98 چه تاریخی است؟(روز چهارشنبه 24 بهمن 97)
  • نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 برای نظام قدیم و نظام جدید چگونه است؟(حتما از طریق مشاور ثبت نام و انتخاب رشته کنکور 98 انجام شود)

در این مقاله قصد داریم این سوال ها و بسیاری سوال پرتکرار داوطلبان ثبت نام کنکور 98 که با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ثبت نام کنکور سراسری 98

زمان برگزاری کنکور سراسری 98 چه تاریخی است؟

 

کنکور سراسری 98 در سراسر کشور در تیرماه 98 برگزار خواهد شد و سوالات برای ورودی های متفاوت اما زمان ثبت نام و زمان برگزاری آزمون سراسری 98 یکی می باشد و هیچ تغییری نخواهد داشت(شرایط کنکور سراسری 98) و همه همزمان باهم آزمون سراسری 98 را تجربه خواهند کرد.

میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 98

از سال های گذشته ما شاهد تاثیر سوابق تحصیلی در ثبت نام کنکور سراسری 98 و معدل دوران تحصیل در در نحوه گزینش دانشگاه بوده ایم. به طوری که در سال گذشته بیش از 85 درصد کد رشته محل های دانشگاهی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش داشتند. هر ساله میزان تاثیر این سوابق تحصیلی با نظر جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو تعیین می گردد. در سال های گذشته میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 به صورت تاثیر مثبت بود. اما از کنکور سراسری 98 با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور میزان تاثیر سوابق تحصیلی 20 درصد تاثیر قطعی و حداکثر 10 درصد تاثیر مثبت در رشته های پذیرش بر اساس انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و در رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی, فقط سوابق تحصیلی (معدل) معیار پذیرش خواهد بود.

"ثبت نام و انتخاب رشته کنکور سراسری 98 خود را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید"

سهمیه کنکور چیست و انواع سهمیه های تاثیر گذار در کنکور 98 کدامند ؟

انواع سهمیه های کنکور سراسری 98 به منظور ایجاد عدالت آموزشی در بین تمامی داوطلبان و همسان سازی دسترسی به امکانات آموزشی عالی انجام می شود، سهمیه های موجود در کنکور سراسری شامل:

  • سهمیه مناطق در کنکور سراسری 98
  • تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98
  • سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 98
  • سهمیه بومی گزینی
  • سهمیه 25 درصدی ایثارگران
  • سهمیه 5 درصدی ایثارگران
  • سهمیه رزمندگان
  • سهمیه بهیاران
  • سهمیه خانواده شهدا

 

در این پست قصد داریم به تشریح به نحوه تاثیر این سهمیه ها در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 توضیح کامل انواع سهمیه های موجود در ثبت نام کنکور سراسری 98 در پذیرش دانشگاه های دولتی بپردازیم.

برای اطلاعات بیشتر و انجام تمام مراحل ثبت نام کنکور سراسری 98 و درج کد منطقه و کد دانش آموزی، درج درس سهمیه ها (مناطق، ایثارگران، جانبازان، جبهه و ..)، میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 98 و تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟، شرایط انصراف از دانشگاه روزانه، درخواست لغو محرومیت کنکور می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت و بدون کد 9099072943 در تماس باشید.

"ثبت نام کنکور سراسری 98 خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور سراسری 98 چگونه است؟، رفع محرومیت کنکور 98، انتخاب رشته کنکور 98، زمان برگزاری آزمون سراسری 98، میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98، انواع سهمیه های کنکور سراسری 98، انتخاب رشته کنکور سراسری 98، شرایط انصراف از دانشگاه روزانه، درخواست لغو محرومیت کنکور,

نوشته شده توسط mobinhossini در یک شنبه 25 آذر 1397

و ساعت 12:13


زمان شروع ثبت نام کنکور سراسری 98

زمان شروع ثبت نام کنکور سراسری 98 مشخص شد

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده از سازمان سنجش و آموزش کشور زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 از روز چهارشنبه 24 بهمن 97 تا روز پنجشنبه 2 اسفند 97 خواهد بود که البته هر ساله به دلیل ازدحام داوطلبان در ساعات انتهایی ثبت نام این تاریخ دوباره تمدید خواهد شد.

اما داوطلبان نباید منتظر تاریخ تمدید باشند و در زمان مقرر شده می بایست ثبت نام خود را تکمیل نمایند و کد پیگیری ثبت نام دریافت نمایند. البته هر ساله پس از اتمام تاریخ ثبت نام کنکور سراسری و مدتی پس از آن سازمان سنجش زمان دیگری را برای آن دسته از داوطلبان که از ثبت نام جا مانده اند و یا آن دسته از داوطلبان که می خواهند یکی از بند های ثبت نام را اصلاح نمایند در نظر می گیرد.

ثبت نام کنکور 98

کنکور سراسری 98 به چه معناست؟

کنکور سراسری 98 هر سال برای گزینش و پذیرش داوطلبان برای ادامه نحصیلی می باشد، و معمولا بیشترین تعداد داوطلبان . متقاضیان را به خود اختصاص می دهد. کنکور سراسری سال 98 با تفاوت هایی نسبت به ثبت نام کنکور 98 سالهای گذشته مواجه شده است، چون که متقاضیان نظام جدید شرایط کنکور سراسری 98 برای اولین بار داوطلب آزمون سراسری می باشند و این مراحل ثبت نام و شرایط ثبت نام کنکور سراسری 98 را به کمی تغییرات مواجه کرده است.

ثبت نام کنکور سراسری 98

چه کسانی مجاز هستند که در کنکور سراسری 98 ثبت نام کنند؟

 در ثبت نام کنکور سراسری 98 ما دو دسته داوطلب داریم دسته ای که نظام قدیم هستند و از کنکور های سال های گذشته مانده اند و یا دوباره قصد شرکت در کنکور سراسری 98 را دارند و دسته ای و دسته ای که نظام جدید هستند.

داوطلبان کنکور سراسری برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام کنکور خود وارد کردن سوابق تحصیلی به درستی، وارد کردن کد منطقه و کد دانش آموزی و انجام تمامی مراحل ثبت نام و همچنین معرفی بهترین منابع کنکور سراسری 98 و بودجه بندی کنکور سراسری 98 می توانند با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایند.

ثبت نام کنکور سراسری 98 چگونه است؟

گرچه چندین سال است که حجم زیادی از داوطلبان ورود به دانشگاه از طریق سوابق تحصیلی و بدون کنکور دانشگاه آزاد راهی دانشگاه می شوند, ولی هنوز هم کنکور سراسری تنها آزمون تعین کننده ی ورود بسیاری از داوطلبان به دانشگاه های دولتی و روزانه و رشته های پرطرفدار می باشد.

در واقع درحال حاضر ثبت نام کنکور 98 تعین کننده ورود به دانشگاه نیست بلکه کنکور رشته و دانشگاه را مشخص می کند اما کنکور امسال با سال های قبل تفاوت عمده ای دارد و آن اینکه دانش آموزانی که در سال های گذشته کلاس ششم خواندند و با نظام آموزشی جدید3-3-6 رشد یافتند اکنون به دوره حساس و سرنوشت ساز کنکور رسیده اند.

ثبت نام کنکور 98 نظام قدیم با نظام جدید چگونه است؟

گرچه تاکنون دفترچه کنکور سراسری 98 منتشر نشده است اما به دلایلی که گفته شد انتظار می رود دفترچه کنکور سراسری98 نسبت به سال های گذشته اندکی تفاوت داشته باشد، پیش بینی می شود تنها تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟ در انتخاب نوع نظام آموزشی و سال اخذ مدرک دیپلم تفاوت باشد. البته داوطلبان گرامی نظام جدید که امسال امتحان نهایی خواهند داشت می بایست پس از پایان امتحانات نهایی در دهه آخر مانده به کنکور پس از پایان امتحانات نهایی معدل نهایی خودرا ثبت نمایند.

در ثبت نام کنکور 98 کدام دسته از سوالات امتحانی را انتخاب کنیم؟

با توجه به اینکه مطالب محتویات کتاب های درسی نظام قدیم و نظام جدید تفاوتهایی با یکدیگر دارند، سازمان سنجش به منظور رفاه حال هردو دسته از این داوطلبان، در ثبت نام کنکور 98 دو نوع سوال طراحی می کند، در واقع در روز کنکور که برای هردو دسته از این داوطلبان در یک روز برگزار می شود, ما شاهد وجود دو نوع سوال بر اساس منابع هر یک می باشیم.

اما داوطلبان نظام قدیم توجه داشته باشند که کنکور سراسری 98 تنها کنکوری است که بر اساس نظام قدیم نیز سوال طراحی می شود و براساس اطلاعیه رسمی سازمان سنجش از کنکور سراسری 99 فقط سوالات براساس منابع نظام جدید طراحی خواهد شد، پس به داوطلبان نظام قدیمی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند توصیه می کنیم که درکنکور 98 شرکت نمایند و آن را به سال هایی بعد موکول نمایند.

شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98

 

شرایط کنکور مجدد برای دانشجویان روزانه 98

بر طبق آخرین تغیرات قوانین آموزشی و رای دیوان عدالت اداری فارغ التحصیلان کارشناسی رشته های غیرپزشکی در صورتی که به ارگان خاصی تعهد خدمت نداشته باشند بدون محدودیت می توانند در ثبت نام کنکور 98 شرکت نمایند و شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 را خواهند داشت..

ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 رشته های غیر پزشکی شامل چه کسانی می شود؟

در صورتی که این افراد در مقطع کارشناسی قبلی خود در دانشگاه های روزانه و با شرایط تحصیل رایگان این مقطع تحصیلی را گذرانده باشند، در صورتی که در رشته های پزشکی, دارو سازی, دندان پزشکی و رشته های پیراپزشکی در دوره روزانه پذیرفته شوند باز هم نیازی به پرداخت شهریه نمی باشد ومی توانند به صورت مجدد از شرایط تحصیل رایگان ثبت نام مجدد کنکور سراسری و شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 بهره مند شوند.



:: برچسب‌ها: زمان شروع ثبت نام کنکور سراسری 98 ، زمان ثبت نام کنکور سراسری 98، شرایط کنکور سراسری 98، ثبت نام کنکور سراسری 98، ثبت نام کنکور 98، تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟، شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در یک شنبه 25 آذر 1397

و ساعت 12:12


زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 کی خواهد بود ؟

زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 در ماه بهمن خواهد بود و بعد از تموم شدن ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سه روز تا یک هفته نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 نیز اعلام خواهد شد بنابراین برای نیمسال دوم در بهمن ماه نتایج بدون آزمون اعلام می شود.

 مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 97 به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی امکان پذیر خواهد بود.  

سایت دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97

دانشگاه آزاد بهتر است ابتدا داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خود را از این طریق انجام دهند.

برای معرفی سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور azmoon.org ازطریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی  علاوه بر این که می توان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و نیز مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 97  را انجام داد .

 همچنین می توان به صورت اینترنتی از این سایت کارت اعتباری ثبت نام خریداری نمود . متقاضیان می بایست تا زمان اعلام نتایج رمز و شناسه کارت را نزد خود نگه داشته باشند تا در صورت لزوم بتوانند اقدامات لازم را بعمل آورند و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از اعلام نتایج بدون آزمون اطلاع رسانی شوند . داوطلبین می توانند از طریق سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98  در رشته ای که مورد علاقه اشان می باشد در مقطع کاردانی پیوسته یا ناپیوسته و یا حتی مقطع کارشناسی پیوسته و یا ناپیوسته بدون کنکور ثبت نام نمایند.

 

 azmoon.org دانشگاه آزاد

دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97-98

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم .اولا برای مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 97 داوطلبان باید از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مدارک اولیه را که شامل شماره کد ملی و نیز بر حسب مقطع شماره پیگیری 9 رقمی انتخاب رشته بدون کنکور 97 در هر یک از زیر گروه ها را ارائه شده در دسترس داشته باشند .

 

 

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن 97-98

همانند سال های گذشته داوطلبان می توانند برای نیمسال اول و نیمسال دوم نسبت به امور ثبت نامی اقدام نمایند .  مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 97 به صورت اینترنتی امکان پذیر است و لی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  نیمسال اول از نیمه دوم مرداد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم نیز از اواخر آذر از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد که شایان ذکر است مهلت زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال اول و دوم قابل تمدید می باشد . آخرین مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98 برای نیمسال اول از 19 مرداد تا 31 شهریور می باشد .

آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 – 98 برای نیمسال دوم از اواخر آذر ماه یا نهایتا از 19 دی ماه تا 24 بهمن ماه ادامه دارد که داوطلبان می توانند در این بازه زمانی برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98 اقدام نمایند.

 

 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98

نحوه دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97

داوطلبان می توانند از نحوه دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98 مطلع گردند.Azmoon. net  و نیز Azmoon.org با ورود به سایت

 

 

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با ما در ارتباط باشید .

 

 

اقداماتی که پس از اعلام نتایج بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 باید انجام داد ؟

داوطلبان ضروریست در جریان اقداماتی که پس از اعلام نتایج بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 باید انجام داد قرار بگیرند که در ادامه سعی داریم به آن ها بپردازیم . از جمله اقداماتی که پس از اعلام نتایج بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 باید انجام داد ثبت نام ده مرحله ای اینترنتی در سایت واحد دانشگاهی ایست که داوطلب در آن واحد دانشگاهی پذیرفته شده است و نیز دریافت شماره دانشجویی و انجام انتخاب واحد می باشد . اقدام بعدی نیز این است که دانشجو پس از دریافت شماره دانشجویی و انجام انتخاب واحد می بایست در موعد مقرر به همراه مدارک به واحد دانشگاهی پذیرفته شده  برای ثبت نام مراجعه حضوری نماید .

 

 

مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 ؟

در ادامه سعی داریم به لیست مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98  بپردازیم . مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 عبارتند از :

 

 

اصل کارت ملی + دو برگ تصویر پشت و رویـ اصل شناسنامه + 2 نسخه تصویر از تمام صفحات و ......می باشد . مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با لیست مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با ما در ارتباط باشید .

 

 

مشاوره اعلام نتایج بدون کنکور درخت دانش

مشاوران مجرب مجموعه می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با مشاوره بدون کنکور درخت دانش در اختیار شما عزیزان قرار دهند، کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97, ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد, اعلام نتایج بدون آزمون, اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور 97, نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 97, نتایج بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97, دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98, ,

نوشته شده توسط mobinhossini در دو شنبه 19 آذر 1397

و ساعت 1:45


مشاوره تحصیلی

چرا مشاوره تحصیلی!

بسیاری از داوطلبین و خونواده ها در کشورمون این سوال واسشون پیش می آید که چرا اصلا چرا مشاوره تحصیلی داشته باشیم؟با این همه هزینه بازم فرزندم در تحصیل موفق نبوده است؟هزینه های سنگین مشاوره تحصیلی را نمی توانیم پرداخت کنیم و غیره
در جواب تمامی این چنین سوالات باید اول بهترین مشاوره تحصیلی در تهران و شهرستان ها را بشناسیم و کم هزینه ترین آنها را بیابیم، ما در مشاوره تحصیلی درخت دانش می توانیم هم تضمین کم هزینه ترین و هم با کیفیت ترین مشاوره را ثابت کنیم و دیگر نیازی به حضوری و مشاوره های گران نیست.

در تمامی کشورها برای رسیدن به آینده روشن و اکتسابی معمولا از مشاوران و از خدمات و راهکارهای مشاوره ای آنها استفاده کرده و بهترین مسیرها را انتخاب می کنند. از سال 2013 به بعد اهمیت خدمات مشاوره تحصیلی در کشور ما به طور چشمگیری روند رو به افزایش داشته و این باعث خوشحالی برای کسب موفقیت های بیشتر می باشد. مشاوره تحصیلی یکی از مشاوره های که متقاضی و داوطلب به نسبت بیشتر از مابقی موضوعات مشاوره ای را به خود اختصاص داده است در اینجا ما سعی داریم برای اینکه تمامی متقاضیان از خدمات مشاوره به نحوه احسن استفاده لازم را برده باشند از طریق لینک های لینکداین درخت دانش ، اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش، تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش و ... به صورت رایگان با ما در ارتباط باشند.

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی چیست؟

بر خلاف تصور بسیاری از مردم، مشاوره تحصیلی پند و اندرز دادن نیست و همچنین دستور دادن و تعیین تکلیف کردن نیست. مشاوره را می توان یک نوع هنر دانست که افراد مشاور با داشتن مهارت و صلاحیت علمی و حرفه ای تلاش نموده تا با روشهای منطبق بر اصول منطقی و تجربی بتوانند بهترین راه  را برای رسیدن به مقصد و هدف عالی مراجع خود بپیمایند.

با کمک کردن به مراجع در زمینه خودشناسی و علایق خود تمام راه های ممکن را نمایش داده و مراجع را آگاه نماید که در صورت انتخاب عواقب اجتماعی، صرف وقت، هزینه، میزان ریسک ناشی از این انتخاب، وضعیت بازار کار، وضعیت ادامه تحصیل در رشته مورد نظرو ... ، بهترین راهها را به آنها نشان داده تا مراجع با اطمینان کامل از شناخت درباره رشته انتخابی ادامه راه را بپیماید.

چرا مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی رایگان در تمامی زمینه های مشاوره تحصیلی کودک، مشاوره و برنامه ریزی درسی متوسطه اول، برنامه ریزی کنکور 98، برنامه ریزی متوسطه دوم، مشاوره تحصیلی تیزهوشان، مشاوره انتخاب رشته، انجام انتخاب رشته کنکور، مشاوره ثبت نام بدون کنکور 97، هدایت تحصیلی پایه نهم، مشاوره تحصیلی خارج از کشور، بورسیه تحصیلی، معرفی بهترین منابع کنکور 98 و ... راهنمایی و مشاوره خود را ارائه می دهد.
خدمات مشاوره تحصیلی درخت دانش برای تمامی دانش آموزان خاص و تخصصی عمل نموده زیرا که مشاوران ما معتقدند برای هر داوطلب با ویژگی های منحصر به فرد و توان و وضعیت درسی متفاوت یک برنامه و روش خاص تحصیلی را دنبال خواهند کرد.

مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی

سوال اول متقاضیان مشاوره تحصیلی غیرحضوری در تهران و غیر حضوری این است که اصلا مشاوره تحصیلی تلفنی به چه معناست؟
مشاوره تحصیلی تلفنی به معنای مشاوره گرفتن تحصیلی به صورت تلفنی و در منزل است که داوطلب می تواند راهنمایی های تحصیلی خود را از طریق تلفن دریافت نماید و همچنین در وقت و هزینه صرفه جویی کند.

دانش آموزان بسیاری از مناطق در ایران به خاطر دوری از محیط شهری نیاز به پیمودن مسافت زیاد و متحمل شدن هزینه زیاد و مشکلاتی از این قبیل، می توانند با گرفتن یک شماره از مشاوران مجرب و متخصص با اطمینان کامل و بدون هزینه به صورت رایگان مشاوره تحصیلی گرفته و مشکلات و ابهامات تحصیلی خود را رفع نمایند.

در گذشته به دلیل نبودن شماره های دیجیتالی 909 مشاوره تحصیلی رایگان داوطلبان مستعد کنکوری زیادی با وجود رتبه و تراز بسیار عالی ناگزیر انتخاب رشته خود را با مشورت افراد غیر متخصص انجام داده و رشته و دانشگاهی که شایسته رتبه و تراز کسب شده داوطلب بوده، به دست نیاورده و بار افسوس و پشیمانی را تا آخر عمر با خود به همراه دارد.

مشاوره تحصیلی درخت دانش با توجه به پایین ترین تعرفه هزینه و بهترین کیفیت خدمات آموزشی نسبت به مشاوره های تحصیلی دیگر پیشنهاد می کنیم هزینه های هنگفتی را برای خدمات جزئی پرداخت نفرمایید.

شماره مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان

اکثر داوطلبان و کسانی که اهمیت مشاوره تحصیلی در رقم زنده آینده خود را می دانند دنبال شماره مشاوره تحصیلی تلفی رایگان و کم هزینه هستند.

 

  • مشاوره تحصیلی تلفنی چه هزینه ای دارد؟
  • شماره مشاوره تحصیلی رایگان در تهران؟
  • بهترین مشاوره تحصیلی حضوری در تهران؟

هزینه مشاوره تحصیلی غیر حضوری درخت دانش پایین تر از تمامی مشاوره تحصیلی موجود در تهران دقیقه ای 1400 تومان به اضافه 600 تمن هزینه خط ثابت مخابرات می باشد که می تواند در هزینه و زمان مشاوره صرفه جویی کند.

شماره مشاوره تحصیلی درخت دانش بیشتر با شماره 909 یا 7070 شروع خواهند شد، برای گرفتن شماره های مشاوره تحصیلی تلفنی که با 909 شروع خواهند شد نیازی به گرفتن پیش شماره یا کد نیست و تنها شماره را از طریق تلفن ثابت منزل شماره گیری می نمایید.

شماره تماس مشاوره تحصیلی درخت دانش: 9099072943

 



:: برچسب‌ها: مشاوره تحصیلی، بهترین مشاوره تحصیلی در تهران، تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش، اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش، خدمات مشاوره تحصیلی درخت دانش، رایگان مشاوره تحصیلی، شماره مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان، مشاوره تحصیلی تلفنی، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در دو شنبه 19 آذر 1397

و ساعت 1:41


ثبت نام کنکورکارشناسی ارشد 98

ثبت نام کنکورکارشناسی ارشد 98 آغاز شد

چند سالی است که آزمون کارشناسی ارشد تمایمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی ادغام شده اند و ثبت نام کنکور ارشد آنها از طریق سازمان سنجش صورت خواهد گرفت.براساس اعلام سازمان سنجش زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 نیمه دوم آدر ماه 97 خواهد بود.

در این مقاله سعی داریم موضوعات زیر را مورد بررسی قرار بدهیم:

  • ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد تهران چگونه است؟
  • شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد 98 چیست؟
  • مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد 98 چیست؟
  • هزینه ثبت نام کنکور ارشد 98 چقدر است؟
  • زمان برگزاری کنکور ارشد 98 کی خواهد بود؟
  • و .. ؟؟

شرایط و زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 چیست؟

طبق اطلاعیه منتشر شده سایت سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 از روز جمعه 16/9/97 تا روز یکشنبه 25/9/97 خواهد بود.داوطلبان جهت ثبت نام ارشد 98 در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

شرایط ثبت نام کنکور ارشد 98 شامل شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، شرایط اتباع خارجی، سهمیه و تسهیلات خواهد بود.برای اطلاعات کامل از شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام ارشد پیام نور 98 با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید از طریق تلفن ثابت 9099072943 وبدون پیش شماره.

مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد 98 چیست؟

مراحل ثبت نام کنکور ارشد 98 بدین صورت است:

·         مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور.

·         دریافت دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و مطالعه کامل و دقیق دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 98.

·         تکمیل نمودن مدارک واطلاعات مورد نیاز ثبت نام کنکور ارشد 98.

·         خرید کارت اعتباری برای رشته اصلی امتحانی و در صورت تمایل کارت مجدد برای رشته شناور امتحانی خود.

مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور ارشد 98 کدام اند؟

مدارک مورد نیاز ثبت نام کارشناسی ارشد 98 شامل:

·         عکس 3 در 4 اسکن شده تمام رخ

·         دریافت سریال ثبت نام

·         دریافت سریال علاقه مندی رشته های پیام نور، موسسات آموزش عالی و غیرانتفاعی

·         تکمیل تقاضانامه

هزینه ثبت نام کنکور ارشد 98 چقدر است؟

خرید کارت اعتباری ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق درگاه های بانکی صورت خواهد گرفت. هزینه خرید سریال ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته 98 مبلع 36000 خواهد بود.علاقه مندان به انتخاب رشته های شناور علاوه بر رشته اصلی باید مبلغ 36000 تومان دیگر نیز پرداخت کنند.

تذکر:سریال ثبت نام هر کدام از کارت ها 12 رقمی می باشد.

علاقه مندان به شرکت در گزینش رشته های پیام نور، موسسات آموزش عای و غیر انتفاعی علاوه بر پرداخت هزینه های ثبت نام باید مبلغ 11000 تومان بایت گزینش در رشته های مذکور پرداخت نمایند.

تذکر بسیار مهم:داوطلبان باید در انتخاب کدرشته های امتحانی (اول و دوم) و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را داشته باشند زیرا پس از دریافت کد رهگیری 16 رقمی ثبت نام این اطلاعات قابل ویرایش نیست پس توصیه می شود ثبت نام خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید به صورت حضوری و تلفنی از طریق تلفن ثابت 9099072943 و بدون پیش شماره.

ه داوطلبان توصيه مي‌شود در انتخاب كدرشته‌هاي امتحاني (اول و دوم) و همچنين شهرستان محل حوزه امتحاني خود دقت لازم را مبذول فرمايند. لذا پس از دريافت كد پيگيري 16 رقمي در اين خصوص به درخواست‌هاي داوطلبان مبني بر اصلاح و يا جابجايي ترتيب اثر داده نخواهد شد.

زمان برگزاری کنکور ارشد 98 کی خواهد بود؟

طبق برنامه زمانی پیش بینی شده برای کنکور ارشد 98 زمان برگزاری کنکور ارشد 98 روزهای پنج شنبه و جمعه خواهد بود مورخ 4/2/98 و 5/2/98 که داوطلبان از روز دوشنبه 2/2/98 تا روز چهارشنبه 4/2/98 می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تهیه و پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

برگزاري‌ المپياد علمي‌- دانشجويي‌ كشور

داوطلبان همزمان علاوه بر شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 می توانند در اولین مرحله دوره بیست و چهارم آزمون المپیاد علمی- دانشجویی کشور با توجه به رعایت شرایط، ثبت نام نمایند.

نحوه انتخاب رشته و پذیرش امپیاد علمی-دانشجویی:

کارنامه اعلام نتایج اولیه این آزمون از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش بر اساس برنامه زمانی مندرج در دفترچه اعلام می شود.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند برای پذیرش در رشته محل های دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی بجز دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. و برای پذیرش در رشته محلهای دانشگاه آزاد اسلامی از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به صورت مستقل بر اساس دفترچه راهنما اقدام نمایند.

در خصوص سنجش و پذيرش دانشجو در آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1398 در تمامي دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي مطابق قانون سنجش و پذيرش دانشجوي در دوره‌هاي تحصيلات تكميلي مصوب 94/12/18 مجلس شوراي اسلامي و مصوبات شوراي سنجش و پذيرش تحصيلات تكميلي خواهد بود.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد می توانند جهت اطلاع از زمان ثبت نام کنکور ارشد فراگیر پیام نور 98، شرایط، ضوابط و نحوه ثبت نام کنکور ارشد 98، اطلاع از مدارک مورد نیاز ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98 و انجام حضوری و تلفنی ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و آزاد خود با  شماره تلفن 9099072943 از طریق تلفن ثابت منزل بدون نیاز به کدگیری با گروه مشاورین متخصص و بهترین مشاوره تحصیلی در تهران درخت دانش تماس حاصل نموده و با اطمینان خاطر از هرگونه اشتباه و یا ابهامی در این آزمون شرکت نمایند.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943



:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکورکارشناسی ارشد 98، ثبت نام کنکور ارشد 98، ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد تهران، ثبت نام ارشد پیام نور، هزینه ثبت نام کنکور ارشد 98، زمان برگزاری کنکور ارشد 98 زمان برگزاری کنکور ارشد 98 ، زمان ثبت نام کنکور ارشد فراگیر پیام نور 98، بهترین مشاوره تحصیلی در تهران,

نوشته شده توسط mobinhossini در شنبه 17 آذر 1397

و ساعت 19:56


تفاوت سجا با سناد در چیست؟

 

 

تفاوت سجا با سناد در چیست؟

سامانه سجا جهت یکپارچه سازی فعالیت های مدارس شاهد و ایثارگران است اما سامانه سناد ساملنه جامع جمع آوری اطلاعات دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش می باشد به نشانی snd.medu.ir که اکنون اطلاعات تمامی دانش آموزان در این سامانه ثبت شده است.

 

 

ورود به سامانه سجا 98

معرفی سجا

سامانه جامع آموزش که به اختصار سجا نامیده می شود در بهار 1394 راه اندازی شد به منظور یکپارچه سازی کلیه فعالیت های مدارس شاهد و ایثارگران که با نشانی اینترنتی saja.medu.ir در دسترس دانش آموزان و والدین محترم می باشد.

 

 

تمامی فعالیت های مدارس شاهد و ایثارگران از جمله ثبت نام، برگزاری کلاس های جبرانی و کنکور، نطارت، گزارش گیری و دیگر اقدامات از طریق این سامانه صورت خواهد پذیرفت.

 

 

از جمله سیستم های دیگر که به سامانه شاهد متصل هستند جهت ارائه خدمات به ایثارگران و همچنین جهت یکپارپگی و صحت اطلاعات شامل: سیستم واحد سازمانی آموزش و پرورش، سناد(سامانه ثبت نام الکترونیک دانش آموزان)، بکفا(سامانه سامان دهی نیروی انسانی)، سیستم پرسنلی و سامانه بنیاد شهید.

 

 

آدرس سایت سجا

تنها سایت ورود به سایت سجا شاهد مدارس شاهد از طریق سایت اینترنتی saja.medu.ir می باشد.تمامی سایت های متصل به این سامانه از طریق همین سایت در دسترس می باشند.

 

 

نحوه ورود به سجا

برای راهنمای نحوه ورود به سامانه سجا در دست داشتن کدملی و شماره شناسنامه  می توانید وارد لینک کاربری خود شوید و باخرید کارت اعتباری ثبت نام به مبلغ 22  هزار تومان اقدام به ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا نمایند.

 

 

پیش ثبت نام مدارس شاهد خود را به مشاوران درخت داش بسپارید از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره 9099072943

 

 

شرایط  ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا

ثبت نام مدارس شاهد شامل شرایط عمومی و شرایط خصوصی است.

 

 

شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد 98

تمامی دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس شاهد را دارند می بایست از لحاظ پوشش مطابق احکام اسلامی و آیین نامه مدارس شاهد باشند. برای داوطلبان دختر پوشش چادر الزامی می باشد.

 

 

کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس شاهد را دارند باید دارای صلاحیت های لازم در زمینه اخلاق و رفتار مطابق آیین نامه مدارس شاهد باشند. که آیین نامه در سامانه سجا موجود می باشد.

 

 

اقامت دانش آموز در محدوده مدارس شاهداست. که در سامانه سجا محدوده ها مشخص است.

 

 

شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد

دانش آموزان شاهد و آزادگان و جانبازان بالای50 درصد می بایست در زمان تعین شده نسبت به ثبت نام مدارس شاهد در سایت سجا اقدام نمایند و پس از آن در زمان تعین شده به مدرسه محل پذیرفته شده مراجعه نموده و ثبت نام نهایی خود را تکمیل نمایند.

 

 

در صورتی که دانش آموز شاهد دارای موارد انضباطی باشد و از قوانین موجود در آیین نامه پیروی نکند. مدیران مدارس می توانند موضوع را به صورت کتبی به واحد مشاوره مدارس شاهد ارسال نمایند تا در مورد آن تصمیم مناسب گرفته شود.

 

 

دانش آموزان شاهد پس از ورود به مدارس شاهد می بایست حد نصاب نمره علمی لازم را در دروس خود کسب نموده تا بتوانند در مدارس شاهد ماندگار شده و ادامه تحصیل نمایند. در صورتی که دانش آموزی نتواند نمره علمی مطلوب را کسب نماید مدیر مدرسه موظف به شناسایی نقاط ضعف دانش ـآموز و تلاش برای رفع آن از طریق برگزاری کلاس های جبرانی می باشد.

 

 

شرایط ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد

آیا فقط فرزندان و یا بستگان شهدا و ایثارگران می توانند در مدارس شاهد  ثبت نام نمایند؟

 

 

خیر, کلیه دانش آموزان می توانند در مدارس شاهد 98 ثبت نام نمایند. با توجه به خط مشی اصلی مدارس شاهد ظرفیت اصلی با جامعه ایثارگران است و دانش آموز غیر شاهد باشرایط زیر می توانند مورد پذیرش قرار گیرند:

 

 

شرایط ثبت نام دانش آموزان  غیر شاهد پایه دوم تا ششم:کسب نمرات خیلی خوب در تمام درس های خرداد ماه

 

 

شرایط ثبت نام  دانش آموزان پایه هفتم: باید داوطلب در امتحانات نوبت دوم پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی گذشته در تمامی دروس خیلی خوب یا حداکثر یک درس خوب در بقیه خیلی خوب کسب کرده باشد. البته فرزندان جانبازان25 الی 49 درصد حداکثر 2 مورد درسی خوب و سایرین خیلی خوب کسب نموده باشند.

 

 

شرایط ثبت نام دانش آموزان پایه دهم: باید در خرداد سال تحصیلی قبلی در دروس اختصاصی حداقل نمره سالانه 16 را کسب کرده و اگر قصد ادامه تحصیل در مدارس شاهدرا داشته باشد باید در سال قبل حداقل نمره اختصاصی 13 و نمره پایانی 14 ر کسب کرده باشد.

 

 

شانس قبولی در مدارس شاهد

اولویت پذیرش برای دانش آموزان متقاضی مدارس شاهد به ترتیب زیر می باشد:

 

 

1.      فرزند جانباز تا 25 درصد، خواهر و برادر شهیدو جانباز 70 درصد و بالاتر

 

 

2.      خواهر زاده یا برادرزاده شهید و جانباز بالای 70 درصد

 

 

3.      فرزندان جانباز با حداقل 20 درصد از کارافتادگی

 

 

4.      فرزندان و جانبازان 25 تا 49 درصد متوفی

 

 

5.      نوه شهید و نوه جانباز 70 درصد و بالاتر

 

 

6.      نوه آزاده و جانباز 50 تا 69 درصد

 

 

7.      فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی

 

 

8.      فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه

 

 

9.      فرزند جانباز 25 تا 49 درصد

 

 

10.   فرزند همسر شهید

 

 

11.   دانش آموز جانباز

 

 

جهت اطلاع از شرایط ثبت نام در سامانه  مدارس شاهد سجا، شانس قبولی در مدارس شاهد 98 و آدرس مدارس راهنمایی شاهد تهران خود با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید از طریق تلفن ثابت وبدون پیش شماره 9099072943

 

 

هزینه مدارس شاهد چقدر است؟

هزینه مدارس شاهد 98 با توجه به شرایط تحت پوشش قرار گرفتن متفاوت خواهد بود یعنی با توجه به اینکه سه گروه در مدارس شاهد تحت پوشش هستند شامل:

 

 

·         جانبازان بالای 25 درصد و آزادگان

 

 

·         ایثارگران و رزمنگان

 

 

·         دانش آموزان با رتبه های علمی و فرهنگی

 

 

 

 

 

سقف شهریه مدارس ابتدایی ۶۵۰ هزار تومان، برای متوسطه اول ۷۵۰ هزار تومان و برای متوسطه دوم ۸۰۰ هزار تومان  برای سایر دانش آموزان نیز با توجه به کف و سقف شهریه هزینه ثبت نام آنها اعلام خواهد شد.

 

 

هزینه خرید کارت سامانه شاهد مدارس سجا

هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام مدارس شاهد 98 مبلغ 22000 توامن می باشد که از طریق درگاه بانکی در سامانه سجا قابل پرداخت می باشد و داشتن رمز دوم کارت بانکی و cvv2  جهت خرید باید فعال باشد.

 

 

مشاوره مدارس شاهد درخت دانش

مشاوران درخت دانش با چندین سال سابقه در ثبت نام مدارس شاهد، آدرس مدارس ابتدایی شاهد تهران ، اعلام نتایج مدارس شاهد 98 ، ،معرفی نزدیک ترین مدارس شاهد به محل سکونت و انجام کلیه مراحل ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا همراه دانش آموزان و والدین محترم می باشد.

 

 

راه های ارتباط با مشاوران درخت دانش

 

 

تماس:9099072943

 

 



:: برچسب‌ها: تفاوت سجا با سناد در چیست؟، سامانه سجا، ، راهنمای نحوه ورود به سامانه سجا، ثبت نام مدارس شاهد، هزینه مدارس شاهد، اعلام نتایج مدارس شاهد 98، آدرس مدارس ابتدایی شاهد تهران، مشاوره مدارس شاهد، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در شنبه 17 آذر 1397

و ساعت 19:45


زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98 با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم . 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98  نیمسال اول از نیمه دوم مرداد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد .

 زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98  نیمسال دوم نیز از اواخر آذر و اوایل دی ماه 97-98 از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد که شایان ذکر است مهلت زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98  برای نیمسال اول و دوم قابل تمدید می باشد .

 معمولا زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97 نهایتا بعد از یک ماه که تمدید شد بعد ازانجام بررسی های اولیه  بلافاصله زمان اعلام نتایج بدون کنکور نیمسال دوم 97 – 98 از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد بعد از یک هفته اطلاع رسانی خواهد شد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 97 – 98

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98  از اوایل دی ماه  یا اواخر آذر ماه از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام می پذیرد و دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد منتشضر می شود، که شایان ذکر است مهلت زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 – 98 برای نیمسال دوم قابل تمدید می باشد ..

مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 97 – 98

از آن جا که مهلت زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 – 98 برای نیمسال دوم قابل تمدید می باشد . معمولا مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تا 20 روز یا نهایتا تا یک ماه قابل تمدید می باشد. داوطلبان لازم است در بازه ی زمانی مذکور نسبت به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 – 98 که از اوایل دی ماه آغاز می شود اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98 می باشد و بعد از تموم شدن ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سه روز تا یک هفته نتایج ثبت نام نیز اعلام خواهد شد بنابراین برای نیمسال دوم در نیمه اول بهمن 97 – 98 نتایج بدون آزمون اعلام می شود.

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با زمان ثبت نام  بدون کنکوردانشگاه آزاد 97 – 98  در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98، دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد، مهلت زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97 – 98، زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 - 98، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در شنبه 10 آذر 1397

و ساعت 9:15


چه افرادی نمی توانند از سایت azmoon.org استفاده کنند؟

 

 

چه افرادی نمی توانند از سایت azmoon.org استفاده کنند؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 97-98 از نیمه دوم مرداد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98 نیز از اواخر آذر از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد که شایان ذکر است مهلت زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال اول و دوم قابل تمدید می باشد . داوطلبین می بایست در زمان های اعلام شده نسبت به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور از طریق سایت اقدام نمایند.

نحوه ورود به سایت آزمون دانشگاه آزاد؟

ثبت نام دانشگاه آزاد یا از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد می توان ثبت نام کرد

 با ورود به سایت دانشگاه آزاد== azmoon.org دانشگاه آزاد

پس داوطلبان می بایست به آدرس سایت هایی که در بالا ذکر نموده ایم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 azmoon.org دانشگاه آزاد                 

سایت آزمون دانشگاه آزاد چه خدماتی دارد ؟

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با خدمات سایت آزمون دانشگاه آزاد با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم . سایت آزمون می تواند به داوطلبان خدماتی نظیر اعلام و مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد و ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد و انتخاب رشته دانشگاه آزاد کنکور سراسری و تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم و دانلود دفترچه منتشر شده بدون کنکور دانشگاه آزاد ارائه دهد . شایان ذکر است سایت آزمون تنها سایت  برتری ایست که به نوعی هم به عنوان  سایت رسمی سامانه انتخاب رشته آزمون ها و اعلام نتایج آزمون ها بسیار کارایی خوبی دارد.

 

 

سایت azmoon.org چیست؟

در سایت دانشگاه آزاد بهتر است ابتدا داوطلبان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور خود را از این طریق انجام دهند برای معرفی سایت آزمون ازطریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی  علاوه بر این که می توان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را انجام داد . همچنین می توان به صورت اینترنتی از این سایت کارت اعتباری ثبت نام خریداری نمود . متقاضیان می بایست تا زمان اعلام نتایج رمز و شناسه کارت را نزد خود نگه داشته باشند تا در صورت لزوم بتوانند اقدامات لازم را بعمل آورند . داوطلبین می توانند در رشته ای که مورد علاقه اشان می باشد در مقطع کاردانی پیوسته یا ناپیوسته و یا حتی مقطع کارشناسی پیوسته و یا ناپیوسته بدون کنکور ثبت نام نمایند.

مشاوره ثبت نام در سایت دانشگاه آزاد درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با مشاوره سایت ثبت نام دانشگاه آزاد درخت دانش در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری

9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

 

برای ورد به سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون 97-98 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:azmoon.org



:: برچسب‌ها: چه افرادی نمی توانند از سایت azmoon, org استفاده کنند؟T نحوه ورود به سایت آزمون دانشگاه آزاد، سایت آزمون دانشگاه آزاد، معرفی سایت آزمون، azmoon, org,

نوشته شده توسط mobinhossini در پنج شنبه 8 آذر 1397

و ساعت 10:35


بهترین رشته های فنی حرفه ای

 

بهترین رشته های فنی حرفه ای کدامند؟

 

فنی حرفه ای یا هنرستان یک دوره آموزش فن و هنر است. دانش آموزانی که دوره فنی حرفه ای را می گذرانند دارای مدرک دیپلم می شوند و برای ورود به دانشگاه می توانند در کنکور کادانی پیوسته و یا بدون کنکور کاردانی ناپیوسته شرکت نمایند. هنرستان بیش از 100رشته تحصیلی دارد اما از این میان بهترین رشته های فنی حرفه ای کدامند؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

 

رشته های فنی حرفه ای بهترین رشته برای افرادی هستند که دارای خلاقت و استعداد عملی هستند. رشته های فنی حرفه ای می توانند داوطلب را زودتر وارد بازار کار نمایند زیرا مبنای آموزش در رشته های فنی حرفه ای کارهای عملی و کارگاهی است یعنی دانش آموز بیش از اینکه مشغول درس خواندن باشد به یادگرفتن عملی مطالب مشغول است.

 

 

بهترین رشته فنی حرفه ای چیست؟

رشته های فنی حرفه ای به چهار دسته رشته تقسیم می شوند.این سه دسته شامل:

بهترین رشته فنی حرفه ای در شاخه صنعت و مربوط کارهای عملی مثل مکانیک خودرو، برق، ساختمان، مکانیک، نقشه برداری و.. است اما این دلیلی بر این مطلب نیست که دیگر رشته های زمینه های دیگر در فنی حرفه ای خوب نباشند.

 

 

از فاکتورهای انتخاب رشته در رشته های فنی و حرفه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 

·         علاقه

 

 

·         بازار کار

 

 

·         شرایط و ابزار آلات رشته

 

 

·         محیط کار

 

 

هر داوطلب باید توانایی های خود را شناسایی نماید و فاکتورهای انتخاب رشته  را بررسی نماید و ملاک انتخاب رشته خود را بر همین دو مورد قراردهد.

 

 

 

شناخت کلی از رشته های فنی و حرفه ای

معرفی رشته های فنی حرفه ای همه شاخه ها

همانطور که اشاره شد رشته های فنی حرفه ای سه حوضه را شامل می شوند:خدمات، رشته فنی حرفه ای شاخه صنعت و کشاورزی که هر کدام از این حوضه ها خود شامل گروه های مختلفی است که در زیر به تفکیک برای شما ارائه می دهیم:

 

 

رشته های فنی حرفه ای شاخه کشاورزی:

امور زراعی و باغی، ماشین‌های کشاورزی،  امور دامی،  صنایع غذایی،

 

 

رشته های فنی حرفه ای شاخه خدمات:

رشته های شاخه خدمات در زیر گروه های زیر شامل:

 

 

گروه کامپیوتر: کامپیوتر

 

 

گروه اداری و مالی: حسابداری بازرگانی

 

 

گروه هنر:معماری، نقاشی، نقشه‌کشی معماری ، مرمت آثار فرهنگی، گرافیک ، سینما، نمایش ، انیمیشن، پشتیبانی صحنه، صنایع دستی، طراحی و دوخت ، موسیقی نوازندگی سازهای ایرانی، موسیقی مبانی آهنگسازی، موسیقی نوازندگی ساز جهانی، چاپ دستی،

 

 

گروه بهداشت: کودکیاری

 

 

گروه مدیریت خانواده: مدیریت خانواده

 

 

رشته های فنی حرفه ای شاخه صنعت:

رشته های شاخه صنعت در زیر گروه های زیر شامل:

 

 

گروه عمران: ساختمان، نقشه‌برداری

 

 

گروه برق: الکترونیک، الکترو تکنیک

 

 

گروه مواد: سرامیک، متالورژی، معدن ، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی

 

 

گروه مکانیک: مکانیک خودرو ، نقشه‌کشی عمومی،  تأسیسات، ساخت و تولید، صنایع فلزی، صنایع چوب و کاغذ، چاپ

 

 

گروه علوم و فنون دریایی: مکانیک موتورهای دریایی، الکترونیک و مخابرات دریایی،  ناوبری

 

 

رشته های فنی حرفه ای پسران و دختران موجود در هنرستان 97-98

برخی از رشته های فنی حرفه ای فنی حرفه ای مختص پسران است و برخی مختص دختران و بیشتر رشته ها مشترک بین آنهاست:

 

 

رشته های فنی حرفه ای مخصوص دختران:

 

 

طراحی دوخت، کودکیاری

 

 

رشته های فنی حرفه ای مخصوص پسران:

 

 

الکترونیک، تاسیسات، صنایع فلزی، ساختمان، ساخت و تولید، متالوژی

 

 

رشته های فنی حرفه ای مشترک بین پسران و دختران:

 

 

کامپیوتر، نقشه کشی،نقشه کشی معماری،  تربیت بدنی، گرافیک، نقاشی، نمایش، موسیقی، الکترونیک، صنایع دستی، چاپ، صنایع چوب، صنایع نساجی، سرامیک، نقشه برداری، سینما، صنایع شیمیایی

 

 

مشاوره رشته های فنی حرفه ای درخت دانش

مشاوران درخت دانش در معرفی لیست رشته های فنی حرفه ای، بهترین رشته های فنی حرفه ای، معرفی و بازار کار رشته های فنی و حرفه ای، پردر آمدترین رشته های فنی حرفه ای و نحوه ادامه تحصیل رشته های فنی حرفه ای راهنمای شما خواهند بود.

 

 

ارتباط با مشاوران تحصیلی درخت دانش:از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره

 

 

9099072943

 

 

 



:: برچسب‌ها: بهترین رشته های فنی حرفه ای ، بهترین رشته های فنی حرفه ای کدامند؟، بهترین رشته فنی حرفه ای چیست؟، رشته های فنی و حرفه ای، رشته فنی حرفه ای شاخه صنعت، رشته های فنی حرفه ای شاخه کشاورزی، رشته های فنی حرفه ای شاخه خدمات، رشته های فنی حرفه ای شاخه صنعت، بهترین رشته های فنی حرفه ای,

نوشته شده توسط mobinhossini در سه شنبه 6 آذر 1397

و ساعت 11:39


معرفی سایت saja.medu.ir

 

معرفی سایت saja.medu.ir

در این تنها سایت ثبت نام مدارس شاهد 98 که دانش آموزان دارای شرایط ثبت نام مدارس شاهد در پایه های مختلف اول ابتدایی – اول متوسطه

اول ( پایه ی هفتم – اول متوسطه دوم پایه دهم ) و میان پایه در سایت

 

 

ثبت نام مدارس شاهد 98 خود را انجام می دهند سامانه سجا به آدرس: 

saja.medu.ir

 

 

ورود به سامانه سجا 98

نحوه ثبت نام مدارس شاهد در سایت saja.medu.ir

برای پیش ثبت نام مدارس شاهد باید از طریق ورود به سامانه سجا عمل نمود . برای این کار دانش آموزان می بایست ابتدا مبلغ 22 هزار تومان را پرداخت نمایند . سپس با درج کردن مشخصات فردی یعنی با وارد کردن شماره ملی خود زمانی که موفق به ورود سامانه سجا شدند تمامی مراحل ثبت نام مدارس شاهد را می توانند از طریق سایت سجا انجام دهند .

 

 

شرایط ثبت نام مدارس شاهد در سایت 

 

saja.medu.ir

از طریق دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 98 می توان از شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 که در سایت سجا لینکش بارگذاری خواهد شد مطلع گردید .که در زیر شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 و شرایط علمی ثبت نام مدارس شاهد 98 و شرایط امتیاز بندی دانش آموزان با الویت ایثارگری و یا سایر الویت ها را مشاهده می نمائید .  داوطلبان می بایست برای این که مراحل پیش ثبت نام مدارس شاهد 98 را انجام دهند ابتدا از طریق سلیت سجا نیمه دوم اردیبهشت 98 اقدام نمایند . لازم به ذکر است زمان ثبت نام مدارس شاهد 98  نیز نیمه اول خرداد 98 می باشد .

 

 

آیا به جز سایت سجا سایتی دیگر برای ثبت نام مدارس شاهد 98 داریم؟

خیر شما در سال 98 دیگر قادر نخواهید بود در سایت دیگری به غیر از سایت سجا ثبت نام مدارس شاهد 98 را انجام دهید،  داوطلبان باید پیش ثبت نام مدارس شاهد پایه اول ابتدایی ویا هفتم و دهم خود را از طریق سایت سجا انجام دهند، پیش ثبت نام مدارس شاهد دیگر به صورت حضوری در مدارس انجام نخواهد شد.

 

 

saja . medu . ir مشاوره ورود به سامانه سجا

 

برای انجام ثبت نام بر اساس امتیازبندی نقش مشاور در ورود به سامانه سجا 98 خیلی اهمیت دارد چون امکان ویرایش و همچنین درج امتیاز در قبولی در مدارس شاهد 98 حائز اهمیت است از این رو مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با پیش ثبت نام مدارس شاهد در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: معرفی سایت saja, medu, ir، سامانه سجا، سایت ثبت نام مدارس شاهد 98، saja, medu, ir، نحوه ثبت نام مدارس شاهد در سایت saja, medu, ir، سجا، شرایط ثبت نام مدارس شاهد در سایت ، زمان ثبت نام مدارس شاهد 98، پیش ثبت نام مدارس شاهد، ورود به سامانه سجا 98، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در یک شنبه 4 آذر 1397

و ساعت 10:2


ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج چگونه است؟

دانشگاه آزاد چند سالی جهت رفاه حال بیشتر داوطلبان و همچنین در راستای حذف مانع بزرگ کنکور اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشجو کرده است و متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد روز به روز برتعدادشان افزوده خواهد شد.دانشگاه آزاد کرج برای سال تحصیلی 97-98 از طریق بدون کنکور دانشجو پذیرش می کند اما در این مقاله سهی داریم به این سوال پاسخ دهیم که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج چگونه است؟لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

معرفی دانشگاه آزاد کرج

دانشگاه آزاد کرج در سال ۱۳۶۳ کار خود را با ۷ رشته تحصیلی و استفاده از ۲۵ مدرس حق‌التدریسی و ۵۰۰ دانشجو با تلاش استادان و کارکنان خود و بدون کمک مالی از جانب نهادهای دولتی، تنها با تکیه بر شهریه‌های دانشجویان تأسیس شد در باغی در سه راه عظیمیه (که اینک آموزشکده سما خواهران می‌باشد) آغاز کرد.

دانشگاه آزاد کرج دارای 12 دانشکده و1 آموزشکده فنی و حرفه ای سما می باشد.

دانشگاه آزاد کرج از نظر علمی جزو واحدهای برتر دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور است ودارای رتبه جامع الف می‌باشد.

موقعیت مکانی دانشگاه آزاد کرج

نشانی: استان البرز، کرج ، انتهای رجایی شهر ، تقاطع بلوار موذن و استقلال ، مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین (ع)

تلفن:    9   -34259571-026            کد پستی: 3148635731

چه زمانی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج شروع شد؟

دانشگاه آزاد کرج از سال تحصیلی 95-96 از طریق بدون کنکور دانشجو می پذیرد .در سال تحصیلی 97-98 برای دونیمسال تحصیلی مهرماه 97 و بهمن ماه 97 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج داریم.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج بهمن ماه 97

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج بهمن 97 از اوایل دی ماه شروع خواهد شد.دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 نیمه دوم آذر برروی سایت قرار خواهد گرفت.

 مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج 97-98

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج 97-98 به مدت 20 روز می باشد.با توجه به اینکه ملاک پذیرش دانشگاه آزاد صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می باشد و زمان ثبت نام مانند گذشته مهم نیست اما مشاهده شده بسیاری از داوطلبان ثبت ام خود را برای روزهای آخر ثبت نام می گذارند اما به دلیل ترافیک سنگین مراجعه موفق به ثبت نام نشده اند لذا پیشنهاد مشاوران درخت دانش برای شما این است که ثبت نام خود را با نهایت دقت و در اسرع وقت انجام دهید و اخمیت مشاور را در مراحل ثبت نام نادیده نگیرید و از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره با مشاوران درخت دانش با شماره 9099072943 در تماس باشید.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج 97-98

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج  97-98 کرج در 4 مقطع تحصیلی انجام می شود:

·        کارشناسی پیوسته

·         کارشناسی ناپیوسته

·         کاردانی پیوسته

·         کاردانی ناپیوسته

رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته  دانشگاه آزاد کرج 97-98

شرط لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج در مقطع کارشناسی پیوسته 97-98 داشتن مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی است.

لیست رشته های بدون کنکورکارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد کرج 97-98

1- مهندسی صنایع چوب و فراورده های سلولزی 2- زبان و ادبیات فارسی 3- زبان و ادبیات عربی4 – زبان و ادبیات انگلیسی5 – مترجمی زبان انگلیسی 6- فلسفه و حکمت اسلامی 7- علوم سیاسی 8- علوم قرآن و حدیث 9- فقه و مبانی حقوق اسلامی 10- مدیریت صنعتی 11- علوم ورزشی 12- مشاوره13 – فیزیک 14 – ریاضیات و کاربردها 15 – فیزیک مهندسی 16- زمین شناسی 17- بهداشت مواد غذایی 18- گیاهی علوم و مهندسی خاک 19- علوم و مهندسی باغبانی20 – گیاه پزشکی 21- مهندسی تولید و ژنتیک 22- مهندسی علوم دامی

لیست رشته های بدون کنکورکارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد کرج 97-98

1- آموزش و پرورش ابتدایی 2 – آموزش ریاضی 3- آموزش دینی و عربی 4- حسابداری 5- علوم آزمایشگاهی دامپزشکی 6 – تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی 7- آموزش علوم تجربی 8- چوب شناسی و صنایع 9- چوب مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر 10- مهندسی تولیدات دامی 11- مهندسی منابع طبیعی 12- مهندسی تولیدات گیاهی

لیست رشته های بدون کنکورکاردانی پیوسته دانشگاه آزاد کرج 97-98

1-حسابداری-الکترونیک(الکترونیک عمومی) 2-ساختمان(کارهای عمومی ساختمان) 3-تاسیسات(تبرید) 4-تاسیسات(تهویه مطبوع) 5-متالوژی(ریخته گری) 6-نرم افزار کتمپیوتر 6-صنایه چوب و کاغذ(سازه های چوبی)

لیست رشته های بدون کنکورکاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد کرج 97-98

1-بهداشت و بیماری های طیور 2-کاردانی موزش زبان و ادبیات فارسی 3-کاردانی آموزش زبان انگلیسی 4-کاردانی آموزش وپرورش ابتدایی 5-تربیت معلم آموزش علوم تجربی

هر داوطلب با توجه به مدرک تحصیلی خود می تواند در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شرکت نماید اما آنچه حائز اهمیت است علاقه متقاضی و متناسب بودن ویژگی های اخلاقی و فردی او با رشته تحصیلی وی می باشد. لذا برای اطلاع از توانایی های لازم برای رشته های تحصیلی، آینده شغلی رشته ها، لیست کامل رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج نیمسال دوم 97 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره 9099072943

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج

تنها سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کرج 97 از طریق سایت دانشگاه آزاد می باشد و دیگر واحدهای دانشگاهی مراجعه حضوری جهت ثبت نام نخواهند داشت.با توجه به این نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج بهمن ماه 97 نیز تنها و تنها از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org انجام می شود و شامل دو مرحله اصلی است:

مرحله اول:خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج

مرحله دوم:ثبت اطلاعات و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج

در هر زیر گروه آزمایشی می توان 20 کد رشته/محل را بر طبق اولویت بندی انتخاب نمود .این امکان برای داوطلبان وجو دارد که در زیر گروه های دیگر نیز ثبت نام نمایند فقط باید دقت کنید که با هر کارت اعتباری فقط برای یک زیر گروه آزمایشی می توان انتخاب رشته نمود و برای انتخاب رشته علاوه بر زیر گروه اصلی در زیر گروه دیگر باید کارت مجدد خریداری کنید.

مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 کرج

به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه نمایید.بر روی لینک خرید کارت اعتباری کلیک نمایید و پس از پرداخت هزینه کارت نام کاربری و کلمه ی عبور خود را دریافت و نزد خود نگه دارید.

جال با ارجاع دوباره شما به سایت دانشگاه آزاد برروی لینک ثبت نام در مقطعی که قصد ثبت نام دارید کلیک نمایید و با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور خود وارد پنل کاربری شوید و با نهایت دقت اطلاعات فردی و سوابق دیپلم خود را ثبت نمایید.

توجه: در وارد کردن سوابق تحضیلی و گروه آزمایشی خود نهایت دقت را به خرج دهید زیرا این اطلاعات قابل ویرای نمی باشد و پیشنهاد می کنیم که قبل از ثبت با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره 9099072943 و ثبت نام خود را از از طریق مشاوران باتجربه درخت دانش انجام دهید.

بعد از وارد کردن اطلاعات وارد پنل انتخاب رشته می شوید ومی توانید 20 کد رشته/محل را طبق اولویت بندی بر اساس علاقه و محل واحد دانشگاهی که در اینجا مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کرج می باشد انتخاب نمایید.

تذکر:امکان مهمانی و انتقال برای دانشجویان بدون کنکور دانشگاه آزاد امکان پذیر نیست.

مشاوره تحصیلی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش راهنما و همراه شما در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج، معرفی ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج، لیست رشته های بدون کنکوردانشگا آزاد نیمسال دوم 97، معرفی واحد های دانشگاه آزاد،ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد، اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 وثبت نام ده مرحله ای دانشگاه آزاد 97 خواهد بود.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج، دانشگاه آزاد کرج، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج بهمن 97، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج 97-98، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج، بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج نیمسال دوم 97، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کرج 97، مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کرج,

نوشته شده توسط mobinhossini در جمعه 2 آذر 1397

و ساعت 11:31


ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران نیمسال دوم 97-98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران نیمسال دوم 97-98

در این ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران 97-98 بیشتر از 95 % درصد رشته ها را شامل می شود و ما می توانیم رشته دلخواه خود را بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و ظرفیت دانشگاه آزاد بدون آزمون انتخاب نمائیم .

در این مقاله سعی بر این داریم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران برای نیمسال دوم بهمن 97 – 98 را برای شما توضیح داده و دانشگاه های بدون کنکور آزاد تهران را به ترتیب الویت و سطح علمی توضیح دهیم . رشته های نیمسال دوم بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران را بنویسیم .

رشته های بدون کنکور آزاد تهران

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات نیمسال دوم بهمن 97

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات می توانند همانند سال های گذشته برای نیمسال اول و نیمسال دوم نسبت به امور ثبت نامی اقدام نمایند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات نیمسال اول از نیمه دوم مرداد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات نیمسال دوم نیز از اواخر آذر از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد که شایان ذکر است مهلت زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات برای نیمسال اول و دوم قابل تمدید می باشد .

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایند . متقاضیان می بایست تا زمان اعلام نتایج رمز و شناسه کارت را نزد خود نگه داشته باشند تا در صورت لزوم بتوانند اقدامات لازم را بعمل آورند . داوطلبین می توانند در رشته ای که مورد علاقه اشان می باشد در مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی نا پیوسته  بدون کنکور ثبت نام نمایند .

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات 97-98

داوطلبان می توانند در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات را انجام دهند :

رشته های مقطع کارشناسی پیوسته عبارتند از : رشته های زبان و ادبیات فرانسه و مترجمی زبان فرانسه و علوم قرآن و حدیث و هتلداری و    جهانگردی و مدیریت صنایع مبلمان و دکوراسیون و فیزیک مهندسی و فیزیک و زیست شناسی و زیست شناسی گیاهی و مدیریت امور کمرکی می باشند .

رشته های مقطع کارشناسی نا پیوسته عبارتند از : رشته های مهندسی کشاورزی – علوم و صنایع غذایی وعلوم آزمایشگاهی دامپزشکی می باشند .

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز 97-98

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز می توانند همانند سال های گذشته برای نیمسال اول و نیمسال دوم نسبت به امور ثبت نامی اقدام نمایند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز  نیمسال اول از نیمه دوم مرداد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز نیمسال دوم نیز از اواخر آذر از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد که شایان ذکر است مهلت زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز برای نیمسال اول و دوم قابل تمدید می باشد .

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایند . متقاضیان می بایست تا زمان اعلام نتایج رمز و شناسه کارت را نزد خود نگه داشته باشند تا در صورت لزوم بتوانند اقدامات لازم را بعمل آورند . داوطلبین می توانند در رشته ای که مورد علاقه اشان می باشد در مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی نا پیوسته  بدون کنکور ثبت نام نمایند .

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز

داوطلبان می توانند در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز را انجام دهند :

رشته های مقطع کارشناسی پیوسته عبارتند از : رشته های زبان و ادبیات فارسی و ادبیات داستانی و زبان و ادبیات عربی و زبان و ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی و زبان شناسی و فقه و مبانی حقوق اسلامی و مردم شناسی و روزنامه نگاری و روابط عمومی و علوم سیاسی و تاریخ و مدیریت بازرگانی و علوم ورزشی می باشند .

رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته عبارتند از : رشته های آموزش و پرورش ابتدائی و حسابداری و تربیت بدنی و علوم ورزشی - مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی و تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی و مهندسی تکنولوژی الکترونیک و مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر و معماری و مهندسی اجرایی عمران می باشند .

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال 97-98

متقاضیان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال می توانند همانند سال های گذشته برای نیمسال اول و نیمسال دوم نسبت به امور ثبت نامی اقدام نمایند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال نیمسال اول از نیمه دوم مرداد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال نیمسال دوم نیز از اواخر آذر از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد که شایان ذکر است مهلت زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال برای نیمسال اول و دوم قابل تمدید می باشد .

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایند . متقاضیان می بایست تا زمان اعلام نتایج رمز و شناسه کارت را نزد خود نگه داشته باشند تا در صورت لزوم بتوانند اقدامات لازم را بعمل آورند . داوطلبین می توانند در رشته ای که مورد علاقه اشان می باشد در مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی نا پیوسته بدون کنکور ثبت نام نمایند .

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال

داوطلبان می توانند در رشته های زیر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال را انجام دهند :

رشته های مقطع کارشناسی پیوسته عبارتند از : رشته های فلسفه و علوم قرآن و حدیث و زبان روسی و تربیت مترجم زبان ایتالیایی و زبان و ادبیات عربی و شیمی و شیمی محض و زمین شناسی و زیست شناسی ومهندسی رباتیک و ..... می باشند .

رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته عبارتند از: رشته های آموزش زبان انگلیسی و مدیریت بازرگانی و حسابداری و علم اطلاعات و دانش شناسی و مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی و مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر و مهندسی منابع طبیعی محیط زیست و .... می باشند .

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب می توانند همانند سال های گذشته برای نیمسال اول و نیمسال دوم نسبت به امور ثبت نامی اقدام نمایند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب نیمسال اول از نیمه دوم مرداد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب نیمسال دوم نیز از اواخر آذر از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد که شایان ذکر است مهلت زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب برای نیمسال اول و دوم قابل تمدید می باشد .

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایند . متقاضیان می بایست تا زمان اعلام نتایج رمز و شناسه کارت را نزد خود نگه داشته باشند تا در       صورت لزوم بتوانند اقدامات لازم را بعمل آورند . داوطلبین می توانند در رشته ای که مورد علاقه اشان می باشد در مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی نا پیوسته  بدون کنکور ثبت نام نمایند .

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب

داوطلبان می توانند در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب را انجام دهند :

رشته های مقطع کارشناسی پیوسته عبارتند از : رشته های علوم اقتصادی و علوم سیاسی و مدیریت بیمه و مدیریت صنعتی و حسابداری و فیزیک و طراحی لباس و مهندسی معدن و مهندسی نساجی و مطالعات خانواده می باشند .

رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته عبارتند از : رشته های آموزش زبان انگلیسی و آموزش دینی و عربی و آموزش و پرورش ابتدائی و حسابداری و آموزش ریاضی و معماری و مهندسی اجرایی عمران و مهندسی تکنولوژی برق – قدرت و مهندسی تکنولوژی الکترونیک و..........می باشند .

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب می توانند همانند سال های گذشته برای نیمسال اول و نیمسال دوم نسبت به امور ثبت نامی اقدام نمایند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب نیمسال اول از نیمه دوم مرداد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب نیمسال دوم نیز از اواخر آذر از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد که شایان ذکر است مهلت زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب برای نیمسال اول و دوم قابل تمدید می باشد .

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایند . متقاضیان می بایست تا زمان اعلام نتایج رمز و شناسه کارت را نزد خود نگه داشته باشند تا در          صورت لزوم بتوانند اقدامات لازم را بعمل آورند . داوطلبین می توانند در رشته ای که مورد علاقه اشان می باشد در مقطع کارشناسی پیوسته بدون کنکور ثبت نام نمایند .

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب

داوطلبان می توانند در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب را انجام دهند :

رشته های مقطع کارشناسی پیوسته عبارتند از : رشته های حقوق و مدیریت دولتی و مدیریت امور گمرکی و هتلداری و جهانگردی و طراحی صنعتی می باشند .

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق می توانند همانند سال های گذشته برای نیمسال اول و نیمسال دوم نسبت به امور ثبت نامی اقدام نمایند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق نیمسال اول از نیمه دوم مرداد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق نیمسال دوم نیز از اواخر آذر از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد که شایان ذکر است مهلت زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق برای نیمسال اول و دوم قابل تمدید می باشد .

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تهران شرق  نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایند . متقاضیان می بایست تا زمان اعلام نتایج رمز و شناسه کارت را نزد خود نگه داشته باشند تا در صورت لزوم بتوانند اقدامات لازم را بعمل آورند.

 داوطلبین می توانند در رشته ای که مورد علاقه اشان می باشد در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته و مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی نا پیوسته  بدون کنکور ثبت نام نمایند.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق

داوطلبان می توانند در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق را انجام دهند :

رشته های مقطع کارشناسی پیوسته عبارتند از : رشته های فقه و حقوق اسلامی و روزنامه نگاری و روابط عمومی و علوم ورزشی و فیزیک و شیمی و شیمی کاربردی و شسمی محض و مهندسی پزشکی و مهندسی برق و مهندسی عمران و نقاشی و عکاسی و.....می باشد .

رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته عبارتند از : رشته های حسابداری و تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی و مهندسی تکنولوژی الکترونیک و مهندسی تکنولوژی برق قدرت و هنرهای تجسمی و نقاشی و ارتباط تصویری و گرافیک و معماری و مهندسی اجرایی عمران و مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر می باشند .

رشته های مقطع کاردانی پیوسته عبارتند از : رشته های حسابداری و تربیت بدنی – تربیت بدنی و الکتروتکنیک – الکترونیک عمومی و الکتروتکنیک – برق صنعتی و الکتروتکنیک – تاسیسات الکتریکی و ساختمان – کارهای عمومی ساختمان و.... می باشند .

رشته های مقطع کاردانی ناپیوسته عبارتند از : رشته های کاردانی حسابداری و کاردانی جهانگردی می باشند .

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد یادگار امام

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد یادگار امام می توانند همانند سال های گذشته برای نیمسال اول و نیمسال دوم نسبت به امور ثبت نامی اقدام نمایند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد یادگار امام نیمسال اول از نیمه دوم مرداد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد یادگار امام نیمسال دوم نیز از اواخر آذر از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد که شایان ذکر است مهلت زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد یادگار امام برای نیمسال اول و دوم قابل تمدید می باشد .

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد یادگار امام می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایند . متقاضیان می بایست تا زمان اعلام نتایج رمز و شناسه کارت را نزد خود نگه داشته باشند تا در صورت لزوم بتوانند اقدامات لازم را بعمل آورند . داوطلبین می توانند در رشته ای که مورد علاقه اشان می باشد در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته و مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی نا پیوسته  بدون کنکور ثبت نام نمایند.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد یادگار امام

داوطلبان می توانند در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد یادگار امام را انجام دهند :

 

رشته های مقطع کارشناسی پیوسته عبارتند از : رشته های تاریخ و روانشناسی و مدیریت بازرگانی و مدیریت صنعتی و شیمی کاربردی و فرش و طراحی صنعتی و مهندسی شهرسازی و علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر و مهندسی نساجی و .... می باشند .

رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته عبارتند از : رشته های آموزش دینی و عربی و آموزش و پرورش ابتدائی و حسابداری و ارتباط تصویری و آموزش علوم تجربی و مهندسی تکنولوژی الکترونیک و مهندسی تکنولوژی برق – قدرت و .... می باشد .

رشته های مقطع کاردانی نا پیوسته عبارتند از : رشته های کاردانی آموزش زبان و ادبیات فارسی و کاردانی آموزش دینی و عربی و کاردانی آموزش و پرورش ابتدایی و کاردانی مخابرات و کاردانی فنی نساجی می باشند .

رشته های مقطع کاردانی پیوسته عبارتند از : رشته های حسابداری و تربیت بدنی – تربیت بدنی و الکتروتکنیک – الکترونیک عمومی و الکتروتکنیک – برق صنعتی و صنایع شیمیایی – صنایع شیمیایی و نقشه کشی معماری – معماری و هنرهای تجسمی و نقاشی و...می باشند.

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران نیمسال دوم 97 – 98 در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید



:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران نیمسال دوم 97-98، دانشگاه آزاد علوم تحقیقات، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز 97-98، دانشگاه آزاد تهران مرکز، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال، دانشگاه آزاد تهران شمال، دانشگاه آزاد تهران جنوب، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب، دانشگاه آزاد تهران غرب، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق، دانشگاه آزاد واحد یادگار امام، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد یادگار امام، ,

نوشته شده توسط mobinhossini در جمعه 2 آذر 1397

و ساعت 11:28



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by derakhtedaneshh ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید
mobinhossini69@gmail.com




mobinhossini




انتخاب رشته کنکور سراسری 98
ثبت نام مدارس شاهد 97-98
سایت هدایت تحصیلی پایه نهم
پذیرش بدون کنکور دامپزشکی
ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا
سجا
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد نیمسال اول
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان derakhtedaneshh و آدرس derakhtedaneshh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا






انتخاب رشته در پایه نهم به دهم چه زمانی می باشد؟
زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون آزمون نیمسال دوم ۹۸ مشخص شد
محرومیت کنکور سراسری ۹۸ شامل چه افرادی نمی شود؟
تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98
ظرفیت دانشگاه ها و رشته ها در سال 1398
سایت اعلام نتایج پیش ثبت نام مدارس شاهد www.saja.medu.ir
ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98
زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98
مشاوره ثبت نام مدارس شاهد
پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99
حمل خرده بار از چین
حمل و سفارش از چین به ایران
فروش جلو پنجره لیفان

تمام لينکها







medu , , ir، , derakhte-danesh , sanjesh , org، , ir , saja , ثبت نام مدارس شاهد 97-98 , sajaa , ثبت نام مدارس شاهد , تیزهوشان , انتخاب رشته پایه نهم , نمونه سوالات تیزهوشان پایه نهم 97 – 98 , لیست مدارس تیزهوشان تهران ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: